کد خبر: ۸۷۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۲:۵۳

هک دوستانه وبلاگ ابطحی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در یک اتفاق جالب، فردی که خود را یکی از دوست‌داران سید محمدعلی ابطحی معرفی کرده است، برای مدت کوتاهی، وبلاگ این وبلاگ‌نویس قدیمی ایرانی را هک کرد!

به گزارش خبرنگار آفتاب، این فرد در پیغامی که پس از هک کردن وبلاگ ابطحی در بامداد روز شنبه، 29 فروردین 87، در صفحه اول وبلاگ او قرار داد، نوشت:

«تذکر امنیتی
آقای ابطحی با احترام و علاقه به شما، متاسفانه لازم دونستم به عرض برسونم سیستم مدیریت محتوای وبلاگ شما از مشکلات شدید امنیتی رنج میبره. قبلا هم از طریق ایمیل به شما اطلاع داده بودم ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفت. پیشنهاد میکنم در اسرع وقت نسبت به تغییر سیستم مدیرت محتوایی که بیشتر از ۷ سال از عمر اون میگذره ( و در همان زمان هم بسیار مشکل داشت ) اقدام نمائید. از شما بابت تغییر صفحه اول وبلاگتون عذرخواهی میکنم ولی این کار انجام شد تا جلوی خرابکاری کسانی که ممکن هست مثل من به شما علاقه نداشته باشند گرفته شود. اطلاعات تکمیلی برای شما ایمیل خواهد شد. موفق باشید. از دوست داران شما»!

البته، پس از مدت کوتاهی صفحه مذکور، از وبلاگ ابطحی حذف شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام سید محمدعلی ابطحی، از وبلاگ‌نویسان قدیمی ایرانی به شمار می‌رود که از حدود 5 سال و نیم قبل، شروع به وبلاگ‌نویسی کرده است.

این عضو مجمع روحانیون مبارز و مسؤول اسبق دفتر رئیس‌جمهور در دوره حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی، در طی این مدت، تقریباً هر روز با یک مطلب جدید، وبلاگ خود را به روز نگاه داشته است.

علاوه بر این، عکس‌هایی که این شخصیت سیاسی کشور از دیگر شخصیت‌های سیاسی و مذهبی کشور با موبایل خود تهیه می‌کند نیز به طور پیوسته در وبلاگ او قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۹
0
0
خدايا از عمر من بكاه و به عمر هاشمي بيفزا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین