کد خبر: ۱۰۹۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۴

طعنه افتخاری به شجریان؛ كسی حق ندارد بگويد اثر من از رسانه ملی پخش نشود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عليرضا افتخاری ضمن تكذيب خروجش از كشور، عنوان کرد من با اين انقلاب و مردم "عليرضا افتخاری" شدم و هرگز به آنها پشت نخواهم كرد.
 
وی تاکید کرد که كسی حق ندارد بگويد اثر من از رسانه ملی پخش نشود.

به گزارش روزنامه‌وطن امروز علیرضا افتخاری با تكذيب شايعه خروجش از ايران، گفت: «تمام وجود و زندگی‌ام مال مردم است و هرگز اين گوهر ارزشمند را با چيز ديگری عوض نمی‌كنم. كسانی كه هر روز اخبار كذبی درباره من و خروجم از كشور منتشر می‌كنند يا حسودند يا به اجانب تعلق خاطر دارند.»

وی عنوان کرد که اگر قرار بود وطنم را ترک كنم، چرا در شرايط فعلی اين كار را كنم؟ اكنون به واسطه اين انقلاب، لطف مردم و عنايت خداوند، به چنين جايگاهی رسيده‌ام و هرگز اين توفيق الهی را با چيز ديگری عوض نمی‌كنم.

افتخاری معتقد است هنرمند هرچه دارد از مردم است و نبايد وقتی به شهرتی رسيد فراموش كند كه از كجا به اينجا رسيده و خاستگاهش كجاست.

وی گفت: «كسی حق ندارد بگويد اثر من از رسانه ملی پخش نشود. اگر كسی مايل به پخش اثرش نيست، خودش در يكی از شبكه‌های تلويزيون رو در رو به مردم بگويد كه دوست ندارد اثرش را مردم بشنوند.»

وی تصریح کرد البته اين يک شرط هم دارد و اينكه مدعی، آن چه در اين 30 سال به واسطه انقلاب و مردم به دست آورده، به آنها پس دهد.

گفتنی است که چندی پیش افتخاری با ارسال یادداشتی برای برخی از سایت‌های خبری ضمن انتقاد از برخی رفتارهای نسبت به او گفته بود که ممکن است که به فرانسه برود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۲
0
0
به نظر من اینا حرفهای آقای افتخاری نیست و همش دروغ هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
1
0
آقاي افتخاري خودتو بكشي محبوب نيستي تو برو همون دست . . .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
0
0
آقای افتخاری سیاست را رهاکن .والله درشان شما نیست.هنر ازسیاست جداست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین