کد خبر: ۷۴۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۲:۰۱
درخواست نماینده ایلام از رییس جمهور:

قنبری: استاندار ایلام را عزل کنید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ایلام گفت:«از رئیس‌جمهور و وزیر کشور درخواست می‌کنیم به دلیل بی‌کفایتی استاندار ایلام وی را سریعاً از سمتش عزل کند و در دادگاه صالحه عملکرد او در این حادثه را بررسی کنند. هم‌چنین ما خواستاریم هر فردی که دستور شلیک تیر را داده است را باید سریعاً مجازات کنند».

داریوش قنبری، نماینده ایلام در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در مورد حوادث اخیر ایلام گفت: «باید این حادثه به حساب بی‌تدبیری مسئولان اجرایی استان گذاشت و من احساس می‌کنم برخی تحریکاتی که توسط استاندار ایلام انجام شده است در این حادثه موثر بوده است».

وی افزود: «کمیته‌های حقیقت‌یاب از تهران مامور شده‌اند تا این موضوع را بررسی کند و من هم از توجهی که به این حادثه شد از مسئولان تشکر می‌کنم».

نماینده ایلام اظهار داشت: «امیدوارم هر چه سریعتر مسببین و محرکین این حادثه به مجازات خود برسند و هر فردی به خودش این اختیار را ندهد که با مردم اینگونه برخورد کند».

وی ادامه داد: «مردم ایوان در حالی که مراسم جشنی برای پیروزی کاندیدای موردنظرشان گرفته بودند با تحریک مسئولان استانی واعلام اینکه کاندیدای آنها پیروز نشده باعث شد که مردم در میان برگزاری مراسم جشن ناراحت و عصبانی شوند و برای صیانت از آرای کاندیدای موردنظرشان به فرمانداری اعتراض کنند».

قنبری تصریح کرد: «این حادثه یک توطئه‌ای بوده که باید ریشه‌های آن شناسایی شود و به مجازات برسند و از مسئولان مربوطه خواسته‌ایم که با تدبیر وضعیت استان را به حالت عادی برگردانند».

وی در پایان گفت: «از رئیس‌جمهور و وزیر کشور درخواست می‌کنیم به دلیل بی‌کفایتی استاندار ایلام وی را سریعاً از سمتش عزل کنند و در دادگاه صالحه عملکرد او در این حادثه را بررسی کنند. هم‌چنین ما خواستاریم هر فردی که دستور شلیک تیر را داده است را باید سریعاً مجازات کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین