کد خبر: ۶۰۵۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۷
پیوس:

هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوم

آفتاب‌‌نیوز : - به نظر شما عمده‌ترین دلیل شكست تراكتورسازی در بازی با شیرین‌فراز چه بود؟
قبل از بازی هیچ استرسی نداشتیم و بازیكنان خیال می‌كردند كه با 4 گل پیروز می‌شویم. این باعث مغرور شدن تیم شد تا در نهایت بازنده میدان لقب بگیریم.

- خودتان را تا چه حد مقصر می‌دانید؟
من مقصر اصلی‌ام. در پیروزی‌های همه نقش دارند و در شكست مربی مقصر است.

- تراكتورسازی از لحاظ فنی چه مشكلاتی داشت؟
ما از لحاظ فنی بازی را نباختیم و فقط حاشیه‌سازی حریف این نتیجه را به وجود آورد. همه دیدند كه سوار بازی بودیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی پنالتی را تبدیل به گل نكردیم ولی آنها با حاشیه‌سازی به هدف خود رسیدند. هر وقت حمله می‌كردیم، به زمین می‌آمدند و یكسری جریانات باعث شد تا بازنده شویم. من اطمینان دارم از لحاظ فنی نباختیم.

- شما امید كمی برای صعود به لیگ برتر دارید، این‌طور نیست؟
همه چیز دست خداست و بدانید كه من هیچ‌وقت ناامید نمی‌شوم. تا آخرین لحظه سعی و تلاشم را انجام می‌دهم و امیدوارم نتیجه بگیریم.

- از اینكه احتمال دارد برای دومین سال تلاش شما نتیجه ندهد، چه احساسی دارید؟
ببینید، ما نتایج بدی نگرفته‌ایم و كارنامه تراكتورسازی در مجموع قابل‌قبول است ولی مسئولان فوتبال تبریز هیچ كمكی نكردند. یكی از این موارد تعویض محل بازی‌های ما از ورزشگاه تختی به یادگار امام بود كه تاثیر منفی در بازی‌های تراكتورسازی گذاشت.

- بازی برگشت را چطور ارزیابی می‌كنید؟
ما هم در كرمانشاه می‌توانیم دو گل به شیرین‌فراز بزنیم ولی هیچ‌وقت به مسائل حاشیه‌ای رو نخواهیم آورد. آنها در بازی رفت حاشیه‌ساز بودند ولی ما با جوانمردی بازی كردیم و در بازی برگشت هم بدون حاشیه خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین