کد خبر: ۹۷۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱

آمریکا دریافت نامه از محموداحمدی‌نژاد را تائید کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مايکل همر، سخنگوی شورای امنيت ملی آمريکا گفت: محمود احمدی‌نژاد نامه‌ای برای باراک اوباما ارسال کرده است، اما اکنون قصد نداريم در مورد جزئيات اين نامه توضيحی ارائه دهيم. 

محمود احمدی‌نژاد سه‌شنبه‌ی گذشته در یک برنامه تلویزیونی موضوع ارسال نامه به رئيس جمهوری آمريکا را مطرح کرد. 

اين دومين نامه‌ی محمود احمدی‌نژاد است که به رؤسای جمهوری آمريکا ارسال می‌شود.
 
نامه‌ی نخست وی خطاب به جرج بوش بود که کاخ سفید پاسخی به آن نامه نداد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۹
0
0
خدا را شکر که این نامه را کس دیگری ارسال نکرده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۹
0
0
برای من جای تعجب است که یک سری از نهادهای که طبق نوشته های موجود وظایفشان پاسداری از انقلاب و ارزشهای آن است در برابر ندانم کاری های دولت سکوت کرده و آبروی 30 ساله کشور را می برند.
آقایان نمی دانند در عرف دیپلماتیک آداب و رسومی برای ارتباط وجود دارد. دو کشوری که 30 سال است رابطه ای جز فحش دادن به یکدیگر ندارند، به یکباره می بینیم رییس یک دولت نامه ای به رییس دولت دیگر می نویسد و بدون پاسخ می ماند. متاسفانه بازهم شاهدیم که نامه دیگر فرستاده می شود.
ممکن است در روابط عاشقانه چنین اتفاقاتی رخ دهد و معشوقه پاسخ ندهد و یا بی محلی کند و اشکالی هم ندارد ولی در روابط دیپلماتیک اصلا قابل قبول نیست کارهایی کاملا تضاد و علیه منافع ملی انجام گیرد. چگونه است ما از یک سو پرچم آمریکا را آتش می زنیم و سربازانمان بر روی آن رژه می روند و از سوی دیگر به صورت محرمانه نامه به رییس جمهور آمریکا می فرستیم؟
آیا مجمع تشخیص مصلحت، قوه قضائیه و مجلس و مجلس خبرگان و سپاه پاسداران وظیفه ای ندارند که به رییس جمهور بگویند که چنین اقداماتی با منافع ملی سازگار نیست؟
فقط باید گفت متاسفیم. متاسفانه نهادهای یادشده همه حکومتی هستند و تابع حکم حکومتی و نهادهای غیردولتی از جمله کانون وکلا، روزنامه های و نویسندگان نیز مجبورند قلم را قلاف کنند تا موجب ناراحتی دولتمردان نشوند.
متاسفانه کفن پوشان نیز کفنشان فقط برای دفاع از عملکرد حکومت دوخته شده است و مهم نیست که این عملکردها علیه دین و اعتقادات مردم باشد و یا نتباشد.
من یک پرسش دارم البته قصد مقایسه یک آدم عادی با معصوم ندارم ولی به عنوان الگو و آنهم به دلیل اینکه حکومت به نام اسلام و حضرت رسول است می پرسم. و آن این آیا حضرت رسول به جز 4نامه نخست که به سران قدرتها داد باز به سرانی که بی احترامی کرده بودند نامه نوشت؟
رییس کشوری که ما را تهدید به بمباران اتمی کرده است آیا شایسته نوشتن نامه است؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین