کد خبر: ۹۰۵۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۱

اتمام حجت کروبی با اطلاعات، بسیج و نیروی انتظامی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی كروبی با نگارش نامه‌ای به مقامات امنیتی با آنها درباره صیانت از آرای مردم و حفظ سلامت انتخابات اتمام حجت كرد.
 
به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن كامل این نامه به شرح زیر است:‌

بسم‌الله الرحمن الرحیم
آقایان
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای
وزیر محترم اطلاعات
حجت‌الاسلام حسین طائب
فرمانده محترم نیروی مقاومت بسیج
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی 

با سلام و آرزوی توفیق 

همان‌طور كه از شواهد امر پیداست با رقابت‌های گسترده‌ای كه میان چهار نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری برپاست بزودی ناظر مشاركت گسترده ملت در انتخابات 22 خرداد 88 خواهیم بود. در این میان نقش نهادهای امنیتی نظام در برقراری امنیت انتخابات مبهم و سرنوشت‌ساز است. هر سه نهاد تحت اشراف شما در معرض اتهاماتی قرار دارند كه اگر از آنها پرهیز كنید به امید خداوند متعال انتخاباتی آزاد خواهیم داشت یا حداقل این نهادها از اتهام دخالت در انتخابات تبرئه می‌شوند. 

مشی درست در انتخابات روز جمعه تأسی به روش رهبری است كه بی‌طرفی كامل حكومت را ایجاب می‌كند. اما متاسفانه اخبار نگران‌كننده‌ای از احتمال دخالت‌های سازمان‌یافته یا نظارت‌های مداخله‌جویانه در انتخابات به گوش می‌رسد كه اینجانب را به شدت نگران می‌كند. نظرسازی‌های نادرست از سوی نهادها و رسانه‌های دولتی آتش تهیه این دخالت‌ها را فراهم كرده‌اند. آنها با انتشار اخبار جعلی از قبیل آرای اندک برخی نامزدها یا شایعه كناره‌گیری، انصراف و حتی سكته آنان قصد می‌كنند حامیان نامزدها را دلسرد كنند. 

در عین حال از نوع نظارت بر صندوق‌ها و صیانت از آرا هم نگرانی عمیقی وجود دارد. در واقع اخبار فعلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند كه نتایج آرا با هر تغییر و تحولی برای مردم غیرعادی و غیرمنتظره نباشد. همچنین متاسفانه برخی نامزدها هم با مباح اعلام كردن ورود بخش‌هایی از بسیج در انتخابات پس از اجتهاد فرمانده محترم سپاه پاسداران عملا بر این بدعت مهر تایید گذاشته‌اند كه نگرانی‌ها را دوچندان می‌كند. 

اینجانب بار دیگر اعلام می‌كنم كه در شامگاه 22 خرداد 88هرگز اشتباه 4 سال قبل را تكرار نمی‌كنم و تا صبح بیدار می‌مانم و ساعت یازده صبح روز شنبه 23 خرداد 88 در كنفرانس خبری نتایج رایزنی‌ها و بررسی‌ها را به صورت شفاف به مردم اعلام می‌كنم و البته نتیجه انتخابات آزاد و سالم و به دور از شایعه و دروغ و دخالت را صریح و روشن خواهم پذیرفت و در غیر این صورت هم صادقانه با نظام و مردم سخن خواهم گفت و ذره‌ای پرده‌پوشی نخواهم كرد. نتیجه انتخابات مهم نیست آنچه مهم است روش برگزاری انتخابات است. من با شما اتمام حجت می‌كنم تا حجتی برای دنیا و آخرت خود داشته باشم.

با احترام
مهدی كروبی
20 خرداد 88
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۱
0
2
درود بر كروبي قهرمان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین