کد خبر: ۱۷۸۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۸

پرویز سیار: گل ایران کاملا سالم بود

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: پرویز سیار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صحنه گل ایران که از سوی کمک‌داور آفساید اعلام شد گفت: در چنین صحنه‌هایی اگر بازیکنی نزدیک دروازه‌بان باشد و در موقعیت آفساید هم باشد اما هیچ دخالتی در بازی نداشته باشد به هیچ عنوان نمی‌توان آفساید او را اعلام کرد هرچن این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشته باشد. چنین صحنه‌هایی در صورتی آفساید است که بازیکن در وضعیت آفساید باشد و جلوی دید دروازه‌بان را هم گرفته باشد اما متاسفانه در این صحنه بازیکن برای دروازه‌بان مزاحمتی ایجاد نکرد چون او با یک متر فاصله سمت چپ قرار داشت اما توپ از سمت دیگر به سمت دروازه‌ آمد. این گل به هیچ عنوان آفساید نبود البته تشخیص این صحنه به دلیل دور بودن برای کمک‌داور مشکل است.

این کارشناس داوری درباره صحنه‌ای که داور به اشکان دژاگه کارت زرد نشان داد گفت: در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود توپی که به سر بازیکن ازبک خورده است از سوی دژاگه فرستاده شده بود یا خیر اما اگر دژاگه این کار را کرده باشد، کارت زرد او صحیح است.

وی همچنین گفت: در یک صحنه قوچان نژاد از بغل بازیکن ازبکستان رد می‌شد که با بازیکن حریف برخورد کرد و داور خطا گرفت در حالی که این بازیکن عمل خطایی انجام نداده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
0
0
کجاش سالم بود آقای مثلا کارشناس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
به نظر من داوري كاملاً سالم بود و گل ايران هم انصافاً صحصح نبود.داور خيلي خوب بازي رو اداره كرد و جلوي جنجال را خوب گرفت و قشنگ مديريت كرد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین