کد خبر: ۹۸۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰

نمایشگاه گل و گیاه تهران با حضور27کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش الف به نقل از واحد مرکزی خبر ، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران در نشست خبری افزود : در این نمایشگاه علاوه بر تولید کنندگان داخلی شرکت هایی از چین ، ژاپن ، ایتالیا ، اسپانیا ، کانادا، ، تایلند ، کره جنوبی ، هندوستان ، هلند ، فنلاند ، سریلانکا ، نروژ ، یونان ، آلمان ، نروژ، یونان ، لتونی حضور خواهند داشت .

مختاری صنایع گل و گیاه را از صنایع مولد در اقتصاد ملی دانست و گفت : هدف از برپایی این نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان صنعت گل و گیاه برای حضور گسترده در بازار جهانی ، ترویج فرهنگ طبیعت دوستی و تلطیف روحیه شهروندان است .

وی افزود : در این نمایشگاه علاوه بر عرضه کیفی و متنوع گلها ، محصولات گوناگون از جمله اقلام مرتبط با صنعت گل و گیاه ، ابزار و ماشین الات باغبانی و پارکی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران در ادامه گفت : گیاهان آپارتمانی داخلی و خارجی در مکانی به مساحت10 هزار و 600 متر مربع و دیگر محصولات در فضای باز نمایشگاه به مساحت پنج هزار متر مربع عرضه می شود .

مختاری با اشاره به اینکه گل و گیاه سهم ناچیزی در صادرات کشور دارد افزود : با وجود تنوع گونه های گیاهی در کشور ، باید در زمینه حمل و نقل و بسته بندی این گونه ها و حضور و رقابت در بازارهای جهانی کارکنیم .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران گفت: کلانشهرها به ویژه شهر تهران به فضای سبز نیاز دارد که با توجه به این مهم شهرداری تهران با اجرای طرح محله محوری توانسته است در توسعه فضای سبز مناطق 22 گانه قدم های خوبی بردارد .

وی با اشاره به بازدید مردم سراسر کشور از نمایشگاه پارسال گل و گیاه افزود : حدود 700 هزار نفر از آن نمایشگاه بازدید کردند .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تهران برپایی همایش یک روزه با حضور متخصصان برای حل مشکل تولید گل و گیاه و ارتقای صادرات آن ، تشکیل کمتیه علمی و تنظیم برنامه در خصوص موضوعاتی از جمله وضع گل و گیاه زینتی ، بازار یابی و بازار رسانی گل و گیاهان زینتی ، تشکیل میزگردی با حضور نماینده وزارتخانه های مختلف و آموزش کاشت و نگهداری گیاهان را از برنامه های جنبی نمایشگاه بین المللی گل و گیاه برشمرد.

مختاری افزود :کتاب ویژه هشتمین نمایشگاه گل و گیاه در مدت برپایی این نمایشگاه میان بازدید کنندگان توزیع می شود .

وی با اشاره به اینکه دو روز پایانی نمایشگاه ، گل و گیاه به فروش می رسد گفت : نمایشگاه بین المللی گل و گیاه و تجهیزات پارکی 19 تا 24 اردیبهشت از ساعت10 تا20 در محل دائم نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
1
3
دروود و خسته نباشید. متاسفانه اطلاع رسانی خیلی کمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
1
1
برگذاري چنين نمايشگاهي در منطقه پر جمعيت و با بافت متراكم گيشا (كوي نصر) شايد براي يرگذار كنندگان يك موفقيت بزرگ باشد اما براي ساكنين منطقه يك فاجعه است. برگذاري نمايشگاهي با چنين حجمي از بازديد كننده، بدون در نظر گرفتن مسير عبور و مرور مناسب، جاي پارك اتومبيل، حمل و نقل عمومي و ديگر امكانات شهري مورد نياز وضعيتي اسف بار را به ساكنين محله گيشا تحميل مي كند. ترافيك سنگين در خيابان اصلي و كوچه هاي باريك محله، صداي بوق ممتد بازديدكنندگان بي توجه، پارك اتومبيل ها جلوي درب پاركينگ منازل و در نتيجه وقوع نزاع و درگيري لفظي و فيزيكي تا پاسي از شب، نتيجه انتخاب كارشناسي نشده مكان اين نمايشگاه از سوي شهرداري تهران است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
3
0
من به عنوان کسی که قصد دارم از این نمایشگاه بازدید کنم از آقای قالیباف به خاطر این انتحاب مکان اشتباه همکاران ایشان واقعا دلخورم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
0
2
من هم بعنوان کسی که قصد دارم از این نمایشگاه دیدن کنم از جناب آقای قالیباف به خاطر احداث چنین بوستانی(گفتگو)در تپه های بلا استفاده و یا مورد سوءاستفاده اراذل مشرف به منطقه و در قلب منطقای بن بست و بدون فضای سبزتشکر میکنم..چرا که در سالی که 365 روز است اهالی این منطقه طی 297 روز میتوانند از این بوستان بالاترین بهره های ورزش"تفریحی"و گفتمانی را ببرند"8 روز باقیمانده طی دو مرحله بهار و پاییز کل جمعییت گل و گیاه دوست و گل و گیاه پرور ایران فرصتی پیدا میکنند تا با عرضه و تقاضای یکدیگر روح و ذهن و فکر خود را با گل سپری کنند.یکی از نجیب زادگان کوچه های مشرف به این بوستان با نشان دادن پارکینگ خالی منزلش اظهار داشت در سال " این 8 روز را در کوچه پارک میکنم"تا بخاطر نبود جای پارک هوس گل و گیاه از سر دور کنید..ما خودمان باید فکری به حال خودمان کنیم..مسولی با وجدان مثل آقای قالیباف با تمام توان و کمترین امکانات فضایی در شهر.بیشترین سعی و تلاش خود را برای بوجود آوردن حد اقل امکانات و حد اقل حقوق شهروندی وظیفه محوله را بخوبی انجام میدهند.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
0
خیلی خیلی از تمام کسانی که کاری برای سبز شدن شهرمان و شاد شدن روحمان می کنند تکشر می کنم. ولی این نکته هم لازم بذکره که متاسفانه ما ایرانی ها اگر کسی کاری نکنه هیچی نمی خوایم ولی خدا نکنه کسی کاره خوبی بکنه تازه یادمون میفته هرکدوم کارشناسیم و باید نظر بدیم. چرا قبول نمی کنیم که هیچ کاری اولش بی عیب نیست کم کم بهتر میشه. پس یکم قدر شناس باشیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین