کد خبر: ۹۴۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۲
بهمن دارالشفایی خبر داد

جمیله و بنفشه دارلشفایی بازداشت شدند

پدر و مادر ایشان احضار و آزاد شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بهمن دارالشفایی در یادداشتی در وبلاگش از بازداشت خواهرانش جمیله و بنفشه دارالشفایی در ایران خبر داده است. وی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب در ایران بود که مدتی است از کشور خارج شده است. بهمن دارالشفایی در وبلاگش در مورد بازداشت خواهران و دیگر اعضای فامیلش نوشته است:

دیروز جمیله (خواهر بزرگم) را تلفنی احضار کرده‌اند وزارت اطلاعات. وقتی رفته، بهش گفته‌اند بگو بنفشه (خواهر کوچک) و مامامن و بابایت هم بیایند. از مامان و بابا دو سه ساعت بازجویی کرده اند و ولشان کرده‌اند. اما جمیله و بنفشه را برده‌اند اوین. بعد هم با مامان و بابا آمده‌اند خانه را گشته‌اند، اما چیزی نبرده‌اند.

جمیله فیلم‌نامه‌نویس است و برای سینما و تلویزیون فیلم‌نامه می‌نویسد. امسال هم در جشنواره یک فیلم داشت. در مجله فیلم‌نگار هم کار می‌کرد. بنفشه هم لیسانس موسیقی (گرایش نوازندگی ساز جهانی - گیتار) از دانشگاه هنر دارد و موسیقی (ساز و آواز کلاسیک) درس می‌دهد.

خبر خوب هم این‌که کاوه دارالشفا (پسرعمو) و توران کبیری (زن عمو) را که بامداد پنج‌شنبه گرفته بودند، دیشب آزاد کردند. اما یاشار دارالشفا (پسرعموی کوچک‌تر) را نگه داشته‌اند.

ظاهراً پرونده‌هایشان ربطی به هم ندارد. البته هنوز دقیق نمی‌دانیم چرا گرفته‌اندشان.

پی‌نوشت: تاکید می‌کنم که هنوز نمی‌دانیم چرا بچه‌ها را گرفته‌اند، اما تقریباً مطمئنیم که ربطی به من ندارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین