کد خبر: ۹۳۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۵

حمله دوباره یزدی به هاشمی رفسنجانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: «با ولایت نزدیک شوید، اگر بیایید رهبری استقبال می‌کند، چند بار ایشان در صحبت‌هایشان از توبه کردن افراد صحبت کردند، رهبری در صحبت‌های خود حجت را تمام کردند».

آیت‌الله شیخ محمد یزدی ظهر روز دوشنبه در دیدار با مدیران گروه تبلیغی اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه همه چهره سران فتنه را شناخته‌اند، اظهار داشت: «من ناراحتم، شخصیتی که لباس روحانیت بر تن دارد، امروز به عنوان یک جوک در جامعه مطرح شده است و به او شیخ اصلاحات هم می‌گویند، چه کسی این شخصیت را تزلزل داده است، در همین سفر اخیر وی به قم اگر از او مراقبت نمی‌شد معلوم نبود چه اتفاقی برایش می‌افتاد».

از مرکب شیطان پیاده شوید 

وی با بیان اینکه مردم برای حفظ دین قیام کردند، تصریح کرد: «آقای موسوی چه افتخاری به همراه دارد، در دوران نخست وزیری همه می‌دانند که چه فکری داشت، من در مجمع تشخیص مصلحت به آقای موسوی گفتم، شما در روز قیامت چه پاسخی خواهید داشت که شورای نگهبان را اینگونه متهم می‌کنید، البته هر وقت که من و امثال من در جلسه حضور نداریم، این آقایان حرف می‌زنند و در جلساتی که ما هستیم هیچ نمی‌گویند، من به آنها می‌گویم که از مرکب شیطان پیاده شوید و علیه اسلام کاری نکنید».
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آقای هاشمی را ما می‌شناسیم و خدمات بسیار خوبی انجام داده است، بیان داشت: «خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند، در فراز و نشیب زندگی همه جا خطر در کمین ما است، اگر به خدا پناه نبریم، لغزش به سراغ ما خواهد آمد».
 
وی ادامه داد: «من در آخرین برخورد با وی گفتم می‌خواهم بدون تعارف بگویم، شما با رهبر فاصله گرفته‌اید، امروز شایسته نیست این وضعیت را داشته باشید، ما در تاریخ انقلاب دیدیم کسانی که قبل از انقلاب مقامات عالیه داشتند و امروز به عنوان منافق در جامعه زندگی می‌کنند و اخیرا هم جایزه حقوق بشر به آن تقدیم شد، این عبرت نیست برای شما، آقای هاشمی پاسخ داد که من ادبیات شما را قبول ندارم ولی شاید با ادبیات خودم یک چیزی بگویم».

ناطقین خبرگان از هاشمی خواستند فاصله‌اش را کم کند 

آیت‌الله یزدی گفت: «تمام کسانی که در نطق پیش از دستور اجلاس اخیر وقت گرفتند، گفتند آقای هاشمی این فاصله را کم کنید و من شخصاً چند بار درباره وی با رهبر معظم انقلاب صحبت کردم، متاسفانه نماز جمعه‌ای که خواندند همه یادشان است و در آخر نماز با تردیدی که مطرح کردند، تمام زحماتی که رهبری کشیده بودند را خنثی کردند، چه تردیدی وجود دارد، کسی که ما دعوت کردیم تا در شورای نگهبان حاضر شود و شبهاتی که دارد را مطرح کند و حرف‌های خود را بزند و او حاضر نشد و فقط آقای محسن رضایی آمد».
 
وی ادامه داد: «آقای هاشمی از شما می‌پرسم، شما چکاره بودید که کمیته نظارت بر آرا مردم را تشکیل دادید، شما رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستید و باید به وظیفه خود عمل کنیم».

آقای هاشمی تقابل ایجاد می‌کند 

آیت‌الله یزدی تصریح کرد: «همین الان هم که وی سکوت کرده بودند و همه دوستداران نظام به وی توصیه کردند این فاصله را کم کند، رهبر معظم انقلاب هم گفتند که با دفع مخالفم ولی برخی‌ها دوست دارند که دفع شوند، آقای هاشمی سکوت را شکستند و در مشهد سخنرانی کردند، می‌گوید که حکومت سپاه و بسیج دارد و این طرفی‌ها دانشگاه، اساتید و نخبه دارند».
 
وی اضافه کرد: «شما دارید بین سپاه، بسیج، دانشگاه و اساتید تقابل ایجاد می‌کنید، در حالی که در سپاه دانشگاه و دانشجو وجود دارد، اختراعاتی که در نیروهای مسلح ما صورت می‌گیرد، ریشه دانشگاهی دارد، این چه تعبیری‌ست که شما می‌کنید».

هاشمی در زمان ریاست بنده در قوه قضاییه گفت پرونده دخترش را ببندم 

وی ادامه داد: «در زمان ریاست بنده در قوه قضائیه دخترش پرونده داشت و به بنده می‌گفت پرونده را ببندم، من می‌گفتم که بگو بیاید دادگاه و من پرونده را بررسی کنم، چگونه شما می‌خواهید پرونده را ببندید در حالی که قوه قضائیه را قبول ندارید و دختر شما در دادگاه حاضر نمی‌شود، در این نظام روحانی داشتیم که حکم اعدام پسر خود را به خاطر اسلام صادر کرد، کسی که حکم اعدام پسر خود را در اسلام امضا کند، به آیات اسلام عمل کرده است».

زن و بچه نباید از اسلام مهمتر باشد 

آیت‌الله یزدی با بیان اینکه زن و بچه آدم نباید از اسلام مهم‌تر باشد، خاطرنشان کرد: «آقای هاشمی گفته‌اند که مهدی ما هیچ مشکلی ندارد و برای بازرسی دانشگاه آزاد رفته است و در جای دیگر می‌گوید برای کسب مدرک دکترای خود رفته است و وقتی صحبت پرونده می‌شود، می‌گوید مشکلی ندارد و هر دادگاهی بگوید می‌آید ولی صحبت‌های رئیس قوه قضائیه اینگونه نیست».

آیا زندانیانی که خونریزی کرده و مسجد را به آتش کشیده‌اند،باید آزاد شوند 

وی با بیان اینکه آقای هاشمی گفته‌اند که زندانیانی که دستگیر شده‌اند آزاد شوند، یادآور شد: «زندانیانی که در جمعشان یا به خاطر آنها مسجدی آتش کشیده شده است، خون مردم بی‌گناه ریخته شده است، باید آزاد باشند و هرچه می‌خواهند بگویند».

رهبری حجت را تمام کردند 

وی با بیان اینکه آقای هاشمی فاصله خود را با رهبری کم کنید، تصریح کرد: «با ولایت نزدیک شوید، اگر بیایید رهبری استقبال می‌کند، چند بار ایشان در صحبت‌هایشان از توبه کردن افراد صحبت کرده‌اند، رهبری در صحبت‌های خود حجت را تمام کردند، هم برای سران فتنه، کسانی که در دام فتنه افتاده‌اند و هم برای مسئولان، طلبه‌ها و مراجع تقلید، نظام آنقدر محکم است که اگر در برابرش بایستید، بیشتر به عقب رانده خواهید شد».
 
در ابتدای این دیدار رئیس مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشورگزارشی از عملکرد این مرکز ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
به نام خدا
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد

من خیلی آقای رفسنجانی رو بهش احترام قائلم ولی افسوس این دختر وپسرهاش چندین سال اعتبارشان را خدشه دار کردند وایشان نیز به خاطر خانواده ازفسادهای دختر وپسرش دفاع می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
3
یک کلمه از مادر عروس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
1
مریض است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
1
مرگ بر دیکتاتوره ریاکار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
1
ایشان میگویند آقایان موسوی وخاتمی هیچ خدمتی به کشور و نظام نکردند بهتر است این آقا به شاهکار خودشان در قوه قضائیه هم نگاهی بکنند آقای شاهرودی هم جناحی ایشان و رئیس بعدی دستگاه قضایی در توصیف عملکرد ایشان گفتند من ویرانه ای را تحویل گرفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
1
مریض است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
1
برو بابا اینها سالها است مارا با چوب شبانی فریفتند این گرگها سالهاست که با گله اشنا هستند بابا بسه هر چی خوردی برد ی دست از سر این ملت بیچاره بدبخت علیل ذلیل بردارید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
0
وای بروزی که خاتمی یا رفسنجانی رهبر شوند که همه افراطی و دیکتاتور جز حامیان این آفایان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۹
0
0
آقای یزدی عدالت ندارند و من ایشان را بعنوان یک آدم عصبانی و افراطی میشناسم .سخنی نگویند بهتر است .و وقتی حرف میزنند از خشم صورتشان برافروخته میشود و در هر حال من هم برای ایشان طلب شفا دارم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۹
0
0
اقایون افتاب
اقلا یک نظر هم علیه پخش کنید حداقل زیاد معلوم نشود چپی هستیدضمننا از اینکه بیانات و افاضات روشنگرانه شیخ الفقها حضرت ایت اله یزدی درموردخوارج جدید مطرح کردید ممنونم مطمئنا حق پیروز است و سردمداران اسلام زر وزور تزویر و اسلام ناب امریکایی بزودی رسوا می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۹/۳۰
0
0
یزدی: "شما چکاره بودید که کمیته نظارت بر آرا مردم را تشکیل دادید"
پاسخ: کسی بوده اند که افراد ریا کار و دزدی را که قصد دست بردن در آرای مردم داشته اند را خوب میشناخته اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
1
0
زنده باد آقای آیت الله یزدی که از این رفسنجانی پلید نمی ترسه واگر رفسنجانی و این دارو دسته ش حرف از اسلام می زنند بچه های [...] به دادگاه معرفی کنه
مردید اینو نشان بدید تا معلوم شه چپی نیستید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
0
1
طلب شفا دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
0
0
moshakhase in khatami va rafsanjani [...] chekare an
marg bar in 2 nafar
[...]
bi dina
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
0
0
خدا پدر شاه رو بیامرزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۲
0
1
بنده فکر میکنم که خیلی از وقته بازنشستگیه جناب یزدی گذشته اگر مسئولان این اندک آبروی نظام را میخواهند ایشان را بازنشسته کنند تا چیزای بدتری نگفته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۲
0
1
بابا نه با این موافقم نه رفسنجانیشو قبو دارم.ولی اگه پسر او روحانی خطای کرده که مجازاتش در اندازه اعدامه!! [...]کاره شاقی نکرده دندش نم چشم در بیاد باد اعدام میشد.
راستی یزدی سمتش چیه که نطق میکنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۲
0
0
اسلام همانند دریائی بس ژرف و بزرگ است و پاک و پشتیبان آن خالق یکتا خداوند منان است ودر این دریای با عظمت هیچ تفاله ای جاندارد که اگر روزی تفاله ای هم دیده شود .توسط آقا ومولایمان امام زمان(عج) یا نایب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای به امر ایزد منان آن تفاله ها یا خش وخاشاک مزاحم را از صحنه آن دریا مطهر محو ونابود میکند .تا اسلام عزیز همچنان صاف وزلال باقی بماند. انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۲
0
0
تیترتون رو "حمله یزدی به هاشمی " انتخاب کردید،نه انتقاد یا هشدار یا توصیه یا نامه یزدی به هاشمی ..
ولی برای هاشمی تیترتون رو گذاشتید "پاسخ هاشمی به .."
این یعنی ترور شخصیت،شما دارید به خواننده هاتون پیش ذهنیت میدید.
اجازه بدید خودشون قضاوت کنند و سعی کنید بر هیجاناتتون غلبه کنید و متعادل بمونید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۲
0
0
نه بابا این آقای یزدی خیلی چیزا سرشون میشه هاشمی و خانوادش هر [...] کردند و میکنند چرا زمان تصدی قوه قضائیه این حرفهارو نزدید الان که رو هم چماق میکشید تمام پته هاتون میریزید روی آب .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۲
0
0
اوه اوه ببین چه هم همه ای شده ... انقدر خوشم میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۲
0
0
درود بر آیت الله یزدی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۳
0
0
آللهم اشفع کل مریض
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۳
0
0
آقای یزدی که شرکت لاستیک دنا را به قیمت لاستیک های داخل انبار و آن هم با اقساط بلند مدت خریداری (خصوصی سازی) کردند!!! لطفا صحبت از دین نکنند.
ناشناس
|
Kuwait
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۳
0
0
این همان محمد یزدی است که روز ۲۴ خردادماه ۱۳۸۱ در خطبۀ نماز جمعه به همۀ حاضران در مراسم نماز توصیه کرد که در ایمان همشکل او شوند و اکیدا به آنها گفت که «مبادا مسلمان بمیرید» و آیۀ قرآن که خواند چنین بود: «اتقوا الله حق تقاته ولا تموتن و انتم مسلمون». اصل آیه می گوید که مبادا بمیرید مگر که مسلمان باشید «اتقوا الله حق تقاته ولا تموتن الا و انتم مسلمین». آقای یزدی «الا» را حذف کرد و توصیه کرد که همگی باید کاری کنند که در لحظۀ مردنشان نامسلمان بمیرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۴
0
0
لطفا بفر مایید جناب آقای مهندس موسوی چه فکری در سر داشت که مردم هم آکاه شوند بلکه با فرمایش شما از محبوبیت ایشان کم شود امید وارم یک سوراخی پیدا کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۴
0
0
آقاي يزدي بسيار فهميده و خوب هستند به راستي كه حق پيروز است با خاطي ها بايد برخورد شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۶
0
0
بالاخره حق پيروز است مردم همه چيز را فهميدند و به اسم اسلام ديگر نمي توانند هر بلائي سر مردم مي خواهند بياورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۷
0
0
بسیار خوب ایشان عنوان نمود ده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۷
0
0
ای کاش فقط یک ماه به زمون شاه بر می گشتید می فهمیدید دنیا چه خبره و به جون نظام دعا می کردید. حالا داره نفستون از جای گرم در می آد. جاء الحق و زهق الباطل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۷
0
0
رفسنجانی باناعدالتی و تکبر خودو فساد خانواده اش دیگر پایگاه مردمی ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۷
0
1
به امید خدا همه شما رفتنی هستید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۲
0
0
هیچ کسی زحمات 50 ساله هاشمی رو ندیده نمیگیره . اما بحث مربوط به زمان حال است که آیا هاشمی در خط صحیحی حرکت میکنه ؟ هر آدم منصفی اگه کمی چشم خودش رو باز کنه به وضوح میبینه که هاشمی صاف در مقابل نظریات رهبری قرار گرفته که البته این حرف رو دشمنان این انقلاب نیز بارها در سخنرانیهاشون گفتند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۴
0
0
اين چند ماه بعداز انتخابات کل تاريخ اسلام به آزمون گذاشته شد آيا مادر صف اهل حق هستيم يا هواي نفس؟ با صداقت جواب را پيدا خواهيم کرد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۴
0
0
سخنان و نظرات رهبری فصل الخطاب نیست! فصل الخطاب برای ما احکام دین و سنت رسول خدا و امیر المومنین و قانون اساسی است . بر چه مبنای قانونی یا فقهی هر کس را که مخالف مواضع رهبری باشد اینگونه سرکوب و سرزنش می کنند؟! رهبری ناظر بر اجرای احکام دین است و بس! حقی به او داده نشده که دین را به اجتهاد خود تفسیر کند یا چیزی به آن بیافزاید یا از از آن کم کند. رهبری هم فقیهی است از فقیهان. هاشمی هم فقیه است او هم در این نظام جایگاه بالایی دارد چرا به رهبری نگوییم به مواضع خردمندانه هاشمی نزدیک شود؟ چرا همیشه دیگران باید به مواضع ایشان نزدیک باشند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۵
0
0
آقاي يزدي :مخلص كلام اين است هر كه از سيستم انتقادبكند،طرد ميشود!حتي اگر داراي سلامت نفس باشد.اگرمدح وثنا و سپاس بگوئيد حتي اگر دستش آلوده به بيتالمال باشدآنگه حفظ آبرو مسلمان واجب ميشودبست است 30سال داريم ميبينيم اينقدر شعور مردم را به سخره نگيريد.ولعن الله قوم الظالمين.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
وقتی هاشمی خرابه به این معناست که کل نظام خرابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۷
0
0
متاسفانه آقای یزدی جوکهایی را که سالیان سال است برای عدالت ایشان درست کرده اند نشنیده و خبر ندارد. فقط افسوس که تمام این جوکها حقیقت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۸
0
0
از قاضی القضات ویرانه گر دستگاه قضایی انتظار داریم درست مثل آقای محمد احمدی نژاد کلیه نظراتشان را قبل از هر چیز با پروووووفسسووور دکتر امریکایی سیدحمید مولانا چک کنند و بعد حرف بزنند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
0
0
اگر آقای هاشمی از رهبری فاصله گرفته شماوشورای نگهبانتان از خدا وپیامبر فاصله گرفته اید.اگر اندکی منصف بودید فرا جناحی عمل می کردید آنگونه که امام( ره)کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۹
0
0
اگر نظام همان اسلام است;خدا خودش آنرا حفظ می کند.
اگر اسلام این نظام است;تفنگ سپاه آنرا حفظ میکند.
(jتا امروز فکر میکردم که ما حافظ اسلامیم اما امروز فهمیدم که اسلام حافظ ماست)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
0
0
اقای یزدی اگر بود چرا همان موقع نگفتید.....ایا این عین خیانت نیست؟؟؟؟ در دین هیچ اجباری نیست..کسانی که امروز منافق خوانده میشوند همانهای هستن که در کنار خمینی کبیر جنگیدند نظر شما برای خودتان باشد....ایا کسانی که با احمدی نزاد مخالفت کنند منافقن ؟؟؟؟ کجای قانون اساسی امده؟؟؟؟وقتی سورای نگهبان اقای احمذی نزاد را دو ماه قبل انتخابات برنده میداند و برایش تبلیغ میکند شما با کدام استنباط میگویید زحمتکشان اسلام؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
0
0
درووووووووودبر مدرس زمـــــــــــــــــــــــــــــــانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
0
0
فکر نکنید تشبیهات و استفاده از ادبیات قشنگ تر نشانه حقانیت شماست. به نظر می رسد دروغ را با ادبیات قوی و با اعتماد به نفس بالا گفتن ریشه در جملات پخش شده از رسانه ملی ایران داشته باشد.کسانی که این منش را در پیش میگیرند بیشتر محو ادبیات شنیده هایشان میشوند، احساساتی میشوند و خودشان نیز سعی میکنند همین کار را در اظهار نظرهایشان انجام دهند.
فراموش نکنید که خداوند هیچ چیز را بیشتر از فکر کردن از بنده اش دوست ندارد. توصیه من به برادران خوش ذوق ادبی:
به دو چیز فکر کنید؛ تجمع 25خرداد را با آرای سران فتنه در تهران، مجموع آرای یکی از سران فتنه که برایش جوک میگویند.
بازی نخوریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۱
0
0
مدیران آفتاب
سعی کنید تیترهای درست انتخاب کنید
آقای هاشمی شخصیتی هستند در این نظام ولی تا زمانی که از خط ولایت فقیه دور نشوند
ایشون باید مواضع خودشو با آرمان های نظام هماهنگ کنه نه با منافع شخصی و خانوادگیشون
آقای هاشمی اگه از کروبی و موسوی و خاتمی حمایت نکنه مطمئن باشید فتنه سبز دو روز هم پابرجا نمیمونه ، باور نداری به هاشمی بگو مواضعشو اصلاح کنه تا ببینی اینا چطور زمین میخورند
راستی فکر کنم خواننده های شما بیشتر انقلابیا هستند تا فتنه ای ها ، نه ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۱
0
0
شما الگوی ما برای دینداری هستید و ما از شما برای حرکت در مسیر درست تبعیت می کنیم . آیا این درست است که گفته های دیروز و امروز شما با هم فرق دارد ؟
نکند شما هم نقد امروز دنیا را به نسیه فردا فروخته باشید ؟
ما تا زمان مهدی (عج) قرار است راهمان را با نور هدایت انسان هایی با لباس مقدس شما روشن کنیم؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۲
0
0
ممنون از زحمات همه علاقمندان و ارادتمندان رهبری معظم انقلاب - نظام مقدس جمهوری اسلامی و خداوند منافقین را ببخشد و بیامرزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۲
0
0
آقای یزدی عزیز شما تا پیش از سخنرانی آقای پالیزدار منتقد آقای احمدی نژاد بودید. اما حالا منتقد جناح مقابل هستید. این یک رفتار سیاسی بخاطر تحت فشار نبودن از طرف پالزدارها است. اما این عمل برای شما که آیت ا... و 10 سال رئیس قوه قضائیه بودید زشت و زننده است. سکوت شما برای جلب رضایت آنها کافی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
0
0
به دوستی که برای مدیران سایت آفتاب نوشته می گم
نگو آقای هاشمی حمایتش رو از ما بگیره ، اولا آقای هاشمی از بزرگواران ما و انشاءالله از بندگان عالی مقام خدا باشند . از چند سال قبل ( انتهای ریاست جمهوری آقای خاتمی) تخریب علیه وی و خانواده وی با توزیع شایعه های گوناگون بین مردم شدت گرفت . بطوری که هرجا ساختمان عظیم ، کارخانه تولیدی (اعم از ماشن ، موتور و ...) و ... ساخته می شد مردم می گفتند ماله پسر رفسنجانیه !!!
عزیز دل هر کس را می زارن توی قبر خودش . خدا گفته ارزش مومن هم اندازه و حتی بالاتر از خانه کعبست ( به نقل از معصوم) شما برو تحقیق کن دنبال حقیقت باش بعد ادعا کن این و اون . در جوانی پاک بودن شیوه پیغمریست . می دونم دلت پاکه و از سر دلسوزی گفتی . پیشنهاد می کنم انسان شناسی فرا بگیری تا به کمال برسی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
0
0
باسلام
از اطلاع رسانی شما تشکر می کنم اما اینکه هر کسی بیاید و دیگری را متهم کند این که نشد مدرک اقایان بجای این همه حرف و حدیث بیایید مطابق قانون عمل کنند و چنانچه کسی از بیت المال سوء استفاده می کند باید قضایی شود نه اینکه در یک روزنامه یا یک شبکه خبری شعار بدهد. فلان آقا چکار کرد و فلان آقا مانع او شد. اتفاقا اونی که این شعارها رو می زند ولی به آنها جامعه عمل نمی پوشاندو در ضمن مرجع صلاحیت دار هم هست بیشتر از اون شخصی که از بیت المال سوء استفاده کرده است به این مردم ،مردمی که جان و مال خود را بر سر دست گرفته و به این اسلام تقدیم کرده اند خیانت کرده است.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
0
0
از کی تا به حال مسئولین کشور جای کشیشان می نشینند و توبه می پذیرند؟ چه کسی گفته بعضی ها اشتباه نمیکنند و بعضی اشتباه میکنند؟ که بیایند پیش بعض توبه کنند؟! از کجا این ها معلوم می شود. ظاهرا آقای یزدش یادش رفته که همه این مقامات ساخته و پرداخته همین آدم هاست. همین مردم این مقامات را درست کردند و قرار بود قانون حاکم باشد. اما آقایان برخی موارد را استثنا می کنند! مقام رهبری هم باید مطیع قانون باشد. متاسفانه خیلی ها مطیع قانون نیستند و خود را مبرا از همه چیز میدانند؟ نمونه اش همین کیهان! خود را عین صواب میداند و بقیه را که مثل آنها فکر نمیکنند را عین انحراف میبیند. در خالی که خودش منحرف است و از قانون انحراف دارد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
0
0
حرفهای این آقا که به دل نمی نشینه !!!!!
خدایا فرج آقامان را برسان و ما را از دست این همه تزویر و ریا نجات بده!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۶
0
0
مردم هاشمي را ميشناسند و يزدي را هم ميشناسند و از سوابق و فعاليت هاي قبل و بعد از انقلاب ايشان آگاهي دارند و هميشه مردم قاضي خوبي بوده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۶
0
0
نه بابا خيلي چيزها بلد است تا الان نگفته ! خدا شكر يادش افتاده ! خدايا به داد اين ملت بدبخت و بي كس برسيد و هر چه زودتر فرج آقا امام زمان را برسان . اين حضرات بلا تشبيه مردم را احمق حساب ميكنند نميدانند در هر خانواده چند نفر با تحصيلات عاليه وجود دارد كه همه چيز را ميدانند . خدايا خودت خوب ميداني تمام اين تلاشهاي آقايان فقط به خاطر حذف آقاي هاشمي است و به خاطر رضاي شما نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
0
0
وقتی شما فقط نظرات افرادی که به طرفداری از اشخاص مورد نظر خودتان در این سایت به نمایش میگذارید جه فایده؟ که خود یک نوع تحمیل است . که هروقت تضمینی بوجود آمد بنده هم نظراتی دارم وخواهم گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
0
0
اقای یزدی از مرکب شیطان پیاده شوید. آیا امثال شما که در کهریزک خونریزی کرده و شیشه های حسینیه جماران را شکسته اند،باید آزاد شوند. فاصله تان را با مردم کم کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
0
0
آقاي يزدي هر چه بگويد به دل نمي شيند ايشان طبق گفته ي خودشان در نماز جمه تهران عصباني مزاج هستند وقتي كسي عصباني مزاج هستند شيطان بر او مي خندد در زمان حضرت امام راحل ونور چشم شيعه ايشان پستهاي كليدي نداشتند بهتر است ايشان كمي سكوت كنند وبراي وحدت به گفته ها وبيانات مقام معظم رهبري عمل كنند ودندان روي جگر بگذارند اما به خاطر عصباني مزاج بودن ايشان محال است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
0
0
مردم آقایان یزدی و رفسنجانی را بهتر از خودشان میشناسند و خوب میدانند هر کدام به چه اصولی پایبند هستند. برای آقای یزدی و هم خط هایش حفظ قدرت و خالی کردن عقده ها ی انباشته شده در زمان امام خمینی اصل و اساس است. رفسنجانی از سوی دیگر (مثل استادش امام خمینی) برای نام و اعتبار تاریخی خود بیش از هر چیز اعتبار قائل است. اگر با تردید بتوان رفسنجانی را به این لحاظ "خود پرست " نامید اما در اینکه مخالفت قدرتمندان درون جمهوری اسلامی با وی تنها ازسر "عقده خود کم بینی" است نمیتوان شک کرد. دعای رفسنجانی برای امثال یزدی در واقع بیماری آنها را تشدید میکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۹
0
0
خطاب به دوستان
بله عزيزان همه ما يزدي و هاشمي را ميشناسيم وسوابقشان را مي دانيم .اما تا انجا كه به ياد دارم تا قبل از اين وقايع و در طول ساليان گذشته هميشه اين نظر در بين مردم رد وبدل ميشد(مردمي مطمئنا تعدادي از انها در بين كامنت نويس هاي عزيز اين صفحهه هم هستند)همه چيز در اين مملكت و هر اتفاقي كه مي افتد زير سر هاشمي است اما حالا طرفدار سرسخت وي شده اند ضمنا من نكته خاصي در صحبت هاي يزدي نديدم كه اين طور مورد انتقاد قرار بگيرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
0
0
جانم فدای هاشمی رفسنجانی که همیشه یار امام بوده و هست
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۱
0
0
این افراد می خواهند ارکان انقلاب را زیر سوال ببرند ولی نمی دانند که زمینه سقوط خورد را فراهم می کنند من به نوبه خود به خیل دوستداران آقای هاشمی رفسنجانی ملحق شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
0
0
از آنجا که آقای یزدی فردی عصبانی مزاج هستند. زیاد نباید به حرفهای ایشان بها داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
0
0
لطفا بگویید که چطور می توان از صحت مطالب سایت شما اطمینان حاصل کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
0
0
اينجاست مي گويد خدايا پناه مي برم از دست شيطان رانده شده به سوي تو. به قول شاعر تركي
بير گون جبهيه شيطانه طرفدير بير گون شاه شهيدانه طرفدير
بير گون داش داشير قبر شهيد بير گون كرپيج آتير كاخ يزيده
حالا بيا قضاوت كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
0
0
ظاهرا شما كه قاضي القضات هستي آخرش تسليم شده اي؟
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
0
0
به نظرم اقای یزدی هم باید به اقای هاشمی بپیوندند و به جای پیروی از ریاکاری و تزویر به مردم بپیوندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۰
0
0
بییایید حقیقت را قبول کنیم نه اینکه همدیگر را متهم کنیم بنا به گفته امام ملاک وضعیت فعلی افراد است نه سابقه انها مملکت رهبری وقانون دارد وخط ومشی رهبر ملاک است نه هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۰
0
0
من این گوساله رو خوب میشناسم !
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۰
0
0
همه از اتحادورهبری دم میزنند ولی در عمل دنبال جداییها میگردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
0
0
حضرت امام (ره) فرمودند : نگذاريد انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بيافتد .
افرادي كه در زمان حيات امام از رانده شده ها بودند امروز يا ايدئولوژي صادر ميكنند و يا در مصدر كار هستند و افرادي كه در زمان ايشان از مسئولين بالاي نظام و هميشه مورد تائيد بودند در حاشيه و به اتهامات مختلفي از جمله خيانت به آرمانهاي امام راحل محكوم ميشوند و يا درزندانها به سر ميبرند . حال با اين اوصاف نميتوان گفت انقلاب به دست نامحرمان افتاده است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۲
0
0
آقای هاشمی که با این قدرت حتی می تواند جلو رهبری هم باایستد باید شما را یاد این بیاندازد که این شخص مطمئنا خیلی چیزها برای گفتن دارد پس اینقدر کاسه صبر هاشمی را به جوش نیاورید تا لبریز شود و بیاناتی را عرض کنند که حتی مقام رهبری هم زیر سوال برود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۳
0
0
بابا اين بنده خدا مريضه خدا شفاش بده آمين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۳
0
0
من فکر میکنم که اقای هاشمی بایدنامه اش را بنویسد تا ببینیم این آقای یزدی چه موجودی هستندوبرای همه روشن شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۳
0
0
اللهم اشف کل مریض..خدا شفاش بده انشاالله!!درودبر هاشمی..اینادموبایدشناخت..این یزدی سابقه بدی داره.مگه همین نبود میگفت ولی فقیه فقط رهبره.حق حکومت نداره!!چقدر دیگه!!!!درودبر خمینی و فرزندانش:سیدحسن میر حسین موسوی سید محمد خاتمی و مهدی کروبی.......زنده باد جنبش سبز حسینی..لعنت بر جنبش اموی(لعنت بر مصباحیه)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۴
0
0
آرزوي شفاي عاجل براي آقاي يزدي دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۴
0
0
آقای یزدی شما حمله هم بلدی؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۶
0
0
یزدی باید به ایه 19 سوره لقمان که در وصف او امده است مراجعه کند.دقیقا در ایه به اقای حسینییان که اعتدال و خیانت میدونه جواب داده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۷
0
0
فکر کنم دارین فیلتر میکنین بعضی از حرفارو,اگه راست میگین نظرات من و بزنین تو سایتتون بزارین ملت ببینن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۷
0
0
حقیقت تلخ است . مثل اینکه صحبتهای یزدی به مذاق شما خوش نیامده است . در ضمن درج نظرات کاربرانی که خارج از نزاکت میباشد (نظر نهم) و در راستای تضعیف رهبری (نظرششم) میباشد خارج از کار حرفه ای شماست و من فکر می کنم که شما نیز با آنها همسو هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۷
0
0
نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی
حواسمان باشد خون شهدا را پایمال نکنیم همین بس
جانم فدای رهبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۸
0
0
ببینم کی سواره مرکب شیطان است؟ کسانی که مجیز گوی قدرتند و روز عاشورایی دیگر آفریدند و بنا حق خون ریختند تا قدرت یابندیا آنان که قدرت داشته را کنار گذاشته وحق مظلوم طلب می کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۸
0
0
این دو روزدنیا نمی دانم چه لطفی دارد که برخی برای کسب آن وحفظ آن رفتارها وکردارهای قبلیشان را فراموش می کنند . سابقه یزدی در چه حدی است ؟ در انقلاب چه کرده اند؟ نمی خواهم بگویم هر که برای انقلاب کار کرده مجاز است هر کاری را بکند . اما نکته مهم آن است که حضرت امیر ( ع ) وقتی به طلحه و زبیر پست ندادند اما آبرویشان را حفظ کرده و برایشان گریستند و طلب مغفرت کردن . آقای یزدی خجالت بکشید شما رییس قوه مستقل قضاییه بوده اید که منصوب مستقیم رهبری انقلاب بوده اید . کم کاری و ... خودتان را پای دیگران ننویسید . شاید کم کاری شما بخاط پرونده دختر و یا پسران خودتان بوده ؟ هر روز چرا زیر یک بیرق سینه می زنید ؟ حالا بقا را در زیر پرچه احمدینژاد دیده اید ؟ حجالت هم خوب است . اینقد بالای منبر رفتید و گفتید کسی که توان اداره یک مسئولیت را ندارد حرام است در آنجا بماند . به آن خداییی که شاید قبولش ... این پست های دنیایی را رهاکنید و بروید مثل بزرگانی همچون آیت اله بهجت و.... به آخرت خود بپردازید البته سعی کنید در این دنیا هم آزاده مرد باشید . هاشمی بیدی نیست که به این بادها بلرزد ، خدایش توفیق دهد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۸
0
0
آقای یزدی، پالیزدارو فراموش کردن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
0
اللهم اشفا کل مرض فی جامعه مدرسین
بابا این اصلا حالش خوب نیس اینجارو با تگزاس اشتباه گرفته


در جواب آقای یزیدی باید بگم
و مکر و مکر الله و الله خیر الماکرین جناب آقای یزدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
0
جناب آقای یزدی سلام علیکم
همانطور که همگان اطلاع دارند مقام معظم رهبری که جای خود و آقای هاشمی یکی از استوانه های این نظام می باشد شما هم در حدی نیستید که در مورد ایشان اینگونه صحبت بکنید لطفا با این حرفهای به ظاهر قشنگ و حق به جانبتان بیشتر آب به آسیاب دشمن نریزید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
0
خدایا همه مریضا رو شفا بده. الهی امین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
ما هم مثل آقای هاشمی برای شفای هر چه زودتر آقای یزدی دعا می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
حالتون خوبه آقای یزدی؟ ساندیستونو میل کردین بابا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
فقط سلام!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
به نظر من یزدی عددی نیست که اقای هاشمی بخواد جوابشو بده..................................... . اقای یزدی تو کجا اون کجا
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
بسمه تعالی
آقای یزدی مواظب باشید دارید با چه شخصیصحبت می کنید ایشان کسی نیست که شما در حد اظهار نظر درمورد ایشان باشید.
باکاری که شماها می کنید وبا حملاتی که به آیت الله هاشمی می کنید تعجبی نداره که ایشان هم بر ضد شما یا بقیتون نظر بده واز آقای موسوی حمایت کنه(هرچند اینکار را ایشان نمی کنند)
درضنن مگه خودتون نمی گید آقای رضایی فقط بصورت قانونی عمل کرد پس چرا با اینحال باز هم بهش حمله می کنید پس این نشون میده اشکال از طرف شماست که همه چیز رو گرفتین دستتون و با تمام قوا دارید همدیگر را تخریب می کنیدو تیشه به ریشه ی نظام وانقلاب می زنید(به امید حل اختلافات بین شما مسئولین نظام ان شاءالله)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
اقای یزدی توبه مختص به خدازند تبارک وتعالی است شماجه کاره هستید همه مردم حقیقت رامدانند که شماجه کاره بودیدوجه کردید کارنامه همه اقایان دربرابر ملت واضح است نیاز به نصیحت تونیست زیراقلب امام راحل را شماوامسالهم به درد اوردبد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
فقط حاج محموووووووووووووووووووووووووووود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۲
0
0
سلام،سلام،سلام،سلام . . . . . . . .
این سلام همان پاسخ آقای رفسنجانی به شماست.
و بعد اینکه بهتر است پاسخ آقای شاهرودی را به ویرانه ای که ساخته بودید.و هنوز هم کسی نتوانست آنرا آباد کند بدهید. و اگر واقعا اسلام را دوست دارید. یا مودب حرف بزنید و یا دیگر در آن لباس حرف نزنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۴
0
0
آقاي هاشمي به جاي تهديد بايد پاسخ آقاي يزدي را مي داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۳
0
0
خبرگزاری یک طرفه آفتاب فقط نظرات مثلا اصلاح طلبان رو منعکس می کنه.
اگر صحبت های آقای یزدی درست نیست چرا اینقدر آتیش گرفتین و عصبانی شدین. اگه جواب دارید بگید چرا از کوره در میرید.
هیچ کس از گناه و لغزش مصونیت نداره دور شدن از ارزش ها و اسلام خطر خیلی بزرگیه. با شنیدن احوالات هاشمی باید خیلی عاقبت به خیری بخواهیم .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین