کد خبر: ۱۷۵۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱

پیام وزیر آموزش و پرورش در پی سانحه تصادف اتوبوس اردوی راهیان نور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر آموزش و پرورش در پی سانحه تصادف اتوبوس اردوی راهیان نور پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام حمید رضا حاجی بابایی بدین شرح است:

«ما عندکم ینفد و ما عندالله باق ولنجزین الذین صبروا ((سوره نحل آیه 96))

با کمال تاسف و تاثر خبر سانحه غم انگیز اتوبوس حامل دانش آموزان راهیان نور بهمراه تعدادی از دانش آموزان عزیز و دونفر از معلمان ومربیان گرامی و یک نفر از پاسداران عزیز همه ما فرهنگیان و دانش آموزان و ملت بزرگ ایران اسلامی را عزادار نمود.

بی گمان آن عزیزان که عمر خود را در راه تعلیم و تربیت سپری ساخته و در راه مقدس شهیدان و زیارت آنان جان خود را از دست داده اند، اکنون در جوار رحمت حق آرمیده و از نعمات واسعه پروردگار برخوردارند، گرچه کلام قاصر از آن است که تسلی بخش اندوه از دست دادن این عزیزان باشد ، اما امید به رحمت حق تعالی و نیل به آرامش ابدی آن عزیزان سفر کرده و الطاف الهی آن را تحمل پذیر خواهد کرد .

اینجانب با دلی آکنده از اندوه این مصیبت جانسوز را به بازماندگان محترم به ویژه خانواده آن عزیزان سفر کرده تسلیت عرض می کنم و آمرزش ابدی برای درگذشتگان و سلامت و صبر جمیل برای بازماندگان از درگاه ایزد منان مسالت دارم ، امیداست همانند روزهای گذشته همیشه در جوار شهیدان دوران دفاع مقدس و قرب الهی از رحمت واسعه الهی برخوردار گردند.

حمید رضا حاجی بابایی

وزیر آموزش و پرورش»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
0
این اردوها چندین بار است که قربامی می گیرد آگر پیرو راستین شهیدان هستید اردوها را با احساس مسئولیت وبا رعایت کلیه ی اصول ایمنی بر گزار کنید در غیر این صورت این نحو اعزام دانش آموزان و دانشجویان بدبینی والدین و مردم را بدنبال دارد و نتیجه معکوس به بار می آورد .

اینجانب خود شاهد بی برنامگی و نابسامانی در این سفر ها بوده ام!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
0
همیش جون ادما بی ارزش بود وگر نه این لولین بار نیست که بچه ها را به اردو ی راهیان نور میبرند وهمیشه این ا ردو قربانی میگیرد بعد همه متاسف میشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
0
در هر کشوری بود قطعا وزیر استعفا میداد! تاسف چه دردی از خانواده های داغدار درمان می کنه! خدایا خودت کمکمون کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
0
از آقای وزیر باید پرسید در وسط ترم و یا سمیستر و یا فصل چرا دانش آموزان باید به مناطق جنگی رفته و اینگونه جانشان را از دست بدهند.
عزاداری و تاسف که دردی از هزاران خانواده داغ دار را دوا نمی کند. یک بار شجاعت به خرج دهید و اعلام کنید شما توان مدیریت میلیون ها آینده ساز این کشور را ندارید و کنار روید. تا کی باید مردم عزادار ناشایستگی مدیران باشند. آیا بیش از یک میلیون کافی نیست؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
0
اقای وزیر در فصل تحصیلی دانش اموزان ایا اموزش مرگ هم

جز دروس تحصیلی میباشد ؟؟ یا ابرومندانه استعفا کنید یا

مردانه جلوی این اردوهای مرگ را بگیرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
0
اقای وزیرفرمودندازمسئولش درباره این فاجعه ملی بپرسید خیلی هاازاین گفته وزیررنجیدندکه ازپاسخگویی طفره می رود بنده بعنوان یک فرهنگی به آقای حاجی بابایی انتقادات فراوان دارم ومعتقدم دردوران ایشان کارهای عجولانه وصرفا تبلیغی فراوانی صورت می گیردکه نتایج فوق زیانبارش بزودی هویداخواهندشدمثل استخدام بی ضابطه چهل هزارمعلم با پارتی ورانت ها وسهمیه های خاص یا فرستادن دیپلمه های کارمنداداره (مثل دفترداران) به کلاس درس درسال جاری بعلت تغییرناگهانی وبدون پشتوانه علمی ومنطقی ونیازبه معلم بیشتردرسال جاری تحصیلی و تغییربی حساب وکتاب متون درسی و مدیریت های سازمانی وشهرستانی فوق العاده ناکارآمدوامثال این هاکه فرصت بیانشان اینجانیست اما درمورد مرگ دانش آموزان فکرمی کنم علاوه بروزیرنهادیانهادهای دیگری که مسبب این اردوها هستندبایدپاسخ بگویند.نهادهایی که هرزمانی تشخصیص دهندبدون هماهنگی قبلی بامدیرمدرسه به مدارس ورود پیدامی کنند وت حت عناوین مختلف کلاس های درس راازدبیران می گیرند تابه اصطلاح آموزش های خودشان بپردازندوهیچکس جرات نداردبه آنهاچیزی بگویدوکوچکترین توضیحی بخواهدزیرادراین صورت به ضدانقلاب و..... متهم می شود. بخدا این حوادث هر لحظه ممکن است برای فرزندان ما هم رخ دهد.از مسئولان امرمی خواهم بعنوان یک شهروندبه طرح های این چنینی که باجان دانش آموزان بازی می شودودرمقابل پایانی هم نداردرسیدگی فرمایندوبرای همیشه اموررابدست کارشناسان خبرگان تعلیم وتربیت که کم هم نیستندبسپارند. ضمناآقای وزیرهم قبلابیان کرده که پاسخگو نیست والبته شیوه هاشان دراین امروعملاهم تاییدکننده عدم پاسخگویی شان هست بعنوان نمونه به استخدام بی ضابطه وافتضاح سال 89 اشاره می کنم که اعتراضاتی رادرپی داشت ووزیر گفتندسالم ترین آزمون رابرگزارکردیم .نتیجه این آزمون بی سابقه استخدام دیپلم خیاطی ،فوق دیپلم صنایع چوب وفوق دیپلم آتش نشانی بعنوان معلم ومشاوربودآنهم درشرایطی که بهترین فارغ التحصیلان این مملکت فوق لیسانس ودکترا بشدت خواهان تدریس درآموزش وپرورش هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
اگر مجلس کارامد و درست و حسابی در این کشور بود این وزیر حتما استیضاح می شد. حیف که امثال مدرس در مجلس نداریم و بجایش افرادی مثل حداد .... دادیم که حامی دولت بی کفایت هستند.
منتظری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
این جملات قلمبه سلمبه وزیر چه دردی از این خانواده های داغدار کم می کند آقای وزیر به خدا خجالت بکشید هر چه زودتر استعفا بدهید مطمئنا باعث تسلی خاطر خانواده های داغ دیده خواهد شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین