کد خبر: ۹۲۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۶

آقا تهرانی: به اصرار دوستان نامزد ریاست فراکسیون اصولگرایان شدم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم تهران از آمادگی خود برای نامزدی ریاست فراکسیون اصولگرایان خبر داد و گفت: «به اصرار دوستان برای این سمت نامزد شده‌ام».
 
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: «اصولگرایان دو سال است که بر مسند کار در مجلس هشتم هستند و قطعاً بهتر از اینها می‌توانستند خدمت کنند».

وی درباره آمادگی خود برای ریاست فراکسیون اصولگرایان افزود: «بنده گزینه پیشنهادی برخی دوستان برای ریاست فراکسیون هستم همانطور که در دوره قبل هم برخی از نمایندگان اسم بنده را برای هیئت رئیسه و شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان نوشتند و به بنده رای دادند».

آقا تهرانی درباره طرح جداسازی ریاست فراکسیون اصولگرایان و ریاست مجلس گفت: «صحبت درباره توانایی آقای لاریجانی و عملکرد ایشان در فراکسیون اصولگرایان نیست، بلکه رئیس مجلس درباره اداره فراکسیون محدودیت‌هایی دارد».

وی ادامه داد: «رئیس مجلس باید نسبت به همه گروه‌ها نظر مساوی و برابر بدهد در صورتیکه روسای فراکسیون‌ها باید بر اساس تمایلات فراکسیون خود عمل کنند و نباید این حالت در فراکسیون‌ها باشد».

نماینده تهران مطرح شدن طرح جداسازی ریاست مجلس و ریاست فراکسیون اصولگرایان را برای اتخاذ تصمیمات رئیس فراکسیون بر مبنای تمایلات فراکسیونی خواند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین