کد خبر: ۱۷۷۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۰

درخواست وزير نيرو برای افزایش قيمت برق

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت مجید نامجو با تاکید بر این‌که تعرفه های برق به صورت پلکانی تعریف شده و آن کسانی که بیشتر مصرف می کنند، قطعاً تحت تاثیر قیمتی بیشتری قرار خواهند گرفت، ادعاهایی درباره صدور قبوض برق نامتناسب با مصرف خانوارها را رد کرد و اظهار داشت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و قطعاً این موضوع تکذیب می‌شود. تعرفه‌ها طوری سامان پیدا کرده که به صورت پلکانی تعریف شده و آن کسانی که بیشتر مصرف می کنند، قطعاً تحت تاثیر قیمتی بیشتری قرار خواهند گرفت؛ اما این هم سقف دارد.

وی افزود: به هر حال بیشترین قیمت برقی که الان در تعرفه ها وجود دارد، به میزان هر کیلو وات 130 تومان است که در حقیقت تعرفه برقی است که ما به صورت بادی و خورشیدی از بخش خصوصی تحویل می گیریم و همین برقی که مصرف می کنیم به همان قیمت نیز به مشترکان ارائه می شود و نمی تواند به صورت تصاعدی بالا برود که قبض ها یک معنی و مفهوم دیگری پیدا کند.

نامجو در ادامه به افزایش قیمت ارز و تاثیر آن در تعرفه های پلکانی برق اشاره و تصریح کرد: به نظر ما جرایم و تعرفه های پلکانی برق با وضعیت قبل از رشد قیمت ارز متناسب بود و معنی و مفهوم داشت و می توانست بازدارنده باشد اما بعد از تغییر نرخ ارز الان تعرفه ها، واقعا تعرفه هایی نیست که جوابگوی آن فرهنگ سازی که ما به دنبال آن بودیم، باشد و باید تجدید نظری در این بخش صورت گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
آقای وزیر پیش از اینکه درخواست افزایش بهای برق را بدهید خواهشن برق روستای ما را از 170ولت به 220 ولت تبدیل کنید. چون اکثر لوازم برقی روستای ما از کار افتاده و مردم ناچار شده اند که به دلیل گرانی کالاهای برقی از داشتن برخی از این کالاها را از سبد خانوار خارج کنند. روستای ما دعویسرا و از توابع شهرستان رودسر استان گیلان است. تا کنون گروهای زیادی برای بررسی علت افت برق به روستا آمده اند ولی کاری انجام نداده اند این روستا نیاز به یک ترانسفورماتور تقویت کننده دارد تا برق را در 220ولت حفظ کند وگرنه این معضل حل شدنی نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
علیرغم ارسال طومار و درخواست به وزیر نیرو برای نصب یک ترانس برق در روستای دعویسرا شهرستان رودسر هنوز از ایشان پاسخی دریافت نکرده ایم . آقای وزیر ما در گرمای تابستان به دلیل افت شدید برق حتی استفاده از پنکه هم محروم بودیم. مگه ما شهروندان درجه دوم و سوم هستیم که توجهی به مشکل برق ما نمی کنید. حال که برق نصف و نیمه ای برای خالی نبودن عریضه تامین می کنید بهتر است دستور فرمایید تا برق بهای ما را نیز نصفه و نیمه حساب کنن. آخه این چه عدالتی است که شما از آن دم می زنین؟.
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
مسئولا به جای اینکه بفکرمردم باشن به فکر جیب ادارشون هستن
آخه یکی نیست به اینا بگه اگه تحریما اثری نداشته چرا وسایل این همه کمیاب و گرون شدن
چرا میخایین قیمت برف و آب و گازو زیاد کنین
مسئولا مردم رو با خودپرداز اشتباه گرفتن
50 تومن یارانه میدن میخان 500 نومن ازمون بگرین
افسوس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
آقای وزیر می توانند با یک تلفن به مدیر کل استان گیلان مشکل برق روستای دعویسرا را حل کنن. آقای وزیر شما را به جان بچه هات و آن کسی که دوست دارید. بخدا بچه های شیرخوار ما امسال تابستان از گرمای شدید خواب راحتی نکردند. دعگوی جان شما و بچه هاتون خواهیم بود اگر مشکل برق ما را حل کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
آقای وزیر موقع خواب و یا بیداری به این شعر فکر کن. آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران نیز نپسند. چطور ممکن است شما با داشتن برق 220ولت کولر و سایر لوازم خنک کننده استفاده کنید ولی ما مردم روستا ی دعویسرا در فصل گرما حتی از پنکه محروم باشیم. آیا وجدان دارید؟
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
اینجوری که بوش می آد باز هم کمبودهای بودجه را مردم باید به گردن بگیرند... منطقیش این است که حقوق مردم با امکانات دولتی هماهنگ باشد. همچنین همه از امکانات برابر برخوردار باشند؛ ملاک هایی که در ایران کنونی هیچگونه سنخیتی با زندگی روزمره ی مردم ندارند؛ آیا حقوق مردم این همه مخارج را پوشش می دهد؟ آیا در روستاها و شهرهای کوچک مردم از امکانات برقی خوبی برخوردار هستند؟ آقای وزیر گونه ای سخن می گویند که گویی همه چیز درست ساماندهی و برنامه ریزی شده است و ما هم اکنون تنها لنگِ ناهماهنگی نرخ ارز و تعرفه های برق هستیم! چرا مردم باید برای امکاناتی که ندارند بیشتر پول بدهند؟ آش نخورده و دهان سوخته...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین