کد خبر: ۶۶۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۶ - ۱۸:۵۶

فروش مدرك ليسانس و فوق‌ليسانس ‌دانشگاه آزاد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری 3 تن از كاركنان متخلف كه مدرك لیسانس و فوق‌لیسانس دانشگاه آزاد را به قیمت‌های 14 و 16 میلیون تومان می‌فروختند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار آفتاب سردار علیپور؛ رئیس پلیس امنیت عمومی تهران امروز در یك نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌ها و همكاری‌های مؤثر مسئولان دانشگاه آزاد برای شناسایی عوامل این باند كه در بخش آموزشی فعالیت داشتند، گفت: این افراد كه 3 نفر بودند با سوءاستفاده از موقعیت‌هایی كه به دلیل كار در حوزه آموزشی داشتند اقدام به برقراری ارتباط با دلالان برای فروش مدرك لیسانس و فوق‌لیسانس می‌كردند.

وی گفت: اعضای این باند به فروش مدرك در تمامی رشته‌های مختلف در مقاطع لیسانس و فوق‌لیسانس اعتراف كرده و عنوان كردند كه مدت یك سال این کار را انجام داده‌اند.

سردار علیپور در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به استمرار طرح امنیت اجتماعی گفت: یكی از موارد اولویت دار در اجرای این طرح برخورد با اراذل و اوباش است كه در این راستا نیز طی یك ماهه گذشته 52 نفر از اراذل و اوباش كه در اجرای طرح متواری شده بودند، شناسایی‌ و دستگیر شدند و از آن‌ها تعداد 11 قبضه قمه و شمشیر كشف شد.
وی با اشاره به برخورد تند پلیس با این افراد گفت: برخورد تند و خشن پلیس با این افراد در دستور كار قرار دارد مگر این‌كه اراذل و اوباش خود را تسلیم ‌كنند.

وی با اشاره به آزادی تعدادی از اراذل و اوباش گفت: این افراد پس از تحمل كیفر آزاد شده‌اند ولی تمامی اقدامات آن‌ها توسط پلیس بعد از آزادی كنترل می‌شود و آن‌ها باید خودشان را به كلانتری‌ها معرفی كنند.

سردار علیپور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینكه تعدادی از اراذل و اوباش در هنگام دستگیری از سوی پلیس به دلیل ضرب و شتم كشته شده‌اند، ضمن تكذیب این موضوع گفت:‌ فقط در دستگیری یكی از اراذل و اوباش منطقه غرب تهران به نام علی . م‌ كه اقدامات شرورانه زیادی را مرتكب شده بود، زمانی كه مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند وی اقدام به درگیری مسلحانه با سلاح گرم كرد كه در درگیری مسلحانه بین وی و نیروهای پلیس این فرد شرور به هلاكت رسید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین