کد خبر: ۱۴۰۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰

سرقت مسلحانه از دانشجویان شهید چمران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به سرقت‌های مسلحانه ای که مقابل خوابگاه‌های این دانشگاه رخ داده است، گفت: چندین سرقت مسلحانه مقابل خوابگاه و دانشگاه شهید چمران اهواز رخ داد و سارقان پول‌های دانشجویان را به زور و با تهدید به سرقت بردند. 

حسن مروتی گفت: سرقت‌های مسلحانه مقابل خوابگاه و دانشگاه شهید چمران اهواز اتفاق افتاده و ادعاهای دانشجویان را در این زمینه تایید می‌کنم در اهواز سرقت‌های مسلحانه رخ می‌دهد و تا دو سه ماه قبل هم شاهد این سرقت‌ها مقابل دانشگاه شهید چمران بودیم.
وی افزود: مدتی قبل مقابل دانشگاه شهید چمران اهواز چند سرقت مسلحانه از دانشجویان انجام شد و سارقان با زور و تهدید پول‌های دانشجویان را به سرقت بردند البته دانشگاه همان آن مبلغ را به دانشجو پرداخت کرد. 

به گفته رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، بیشترین زمان سرقت‌های مسلحانه اوایل شب رخ می‌داد که اطراف خوابگاه و دانشگاه خلوت بود. 

مروتی اظهار داشت: مکاتبات متعددی با نیروی انتظامی، استانداری و شورای تامین استان خوزستان صورت گرفت و هم اکنون در اطراف خوابگاه‌های دانشجویی پست‌های نیروی انتظامی فعال دیده می‌شوند که با موتورسیکلت و خودرو در حال گشت‌زنی هستند. 

وی تاکید کرد: از زمانی که نیروهای پلیس اطراف خوابگاه و دانشگاه فعال شده‌اند، سرقت مسلحانه‌ای تاکنون اتفاق نیفتاده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین