کد خبر: ۱۱۸۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۹

خطر از بیخ گوش مسافران گذشت؛ فرود اضطراری پرواز ساری - بندرعباس در فرودگاه مهرآباد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پرواز شماره 439 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که با 4 ساعت و 45 دقیقه تاخیر ساری را به مقصد بندرعباس ترک کرد ساعتی پیش در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری کرد. 

این پرواز فوکر 100 که متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر بود باید در ساعت 16 و 50 دقیقه وارد فرودگاه دشت ناز ساری می‌شد که به دلیل وضعیت بد جوی فرودگاه ساری، ساعت 21 امشب وارد فرودگاه ساری شد و در ساعت 21 و 35 دقیقه ساری را به مقصد بندرعباس ترک کرد.

پرواز فوق 35 دقیقه پس از حرکت حوالی ساعت 22 و 15 دقیقه به دلیل نقص فنی اعلام شده از سوی خلبان مجبور به فرود اضطراری شد و هم اکنون در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در حالت اسنتدبای قرار دارد.

بر اساس برنامه، پرواز شماره 249 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ساعت 22 و 50 دقیقه از فرودگاه ساری عازم تهران شود که این تاخیرها و نقص فنی اعلام شده مسافران را در فرودگاه‌های ساری و بندرعباس سرگردان کرده است.

پرواز مستقیم ساری به بندرعباس روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یکی از مسافران این پرواز به دلیل سقوط هواپیمای مسافری تهران - ارومیه در شامگاه یکشنبه مسافران این پرواز به شدت دچار وحشت شده بودند.

سرگردانی مسافران ساری - بندرعباس در مهرآباد / جایگزینی هواپیما 

مسافران پرواز شماره 439 ساری بندرعباس شرکت ایران ایر که به دلیل نقص فنی اکنون در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراری داشتند همچنان سرگردان هستند.

بر اساس تماس تلفنی یکی از مسافران این پرواز با خبرنگار مهر که اکنون در فرودگاه مهرآباد حضوردارد نقص فنی هواپیمای مورد نظر رفع نشده و مسئولان شرکت قصد دارند مسافران را از طریق هواپیمای دیگری عازم بندرعباس کنند.

قرار است مسافران یک ساعت دیگر پرواز کنند.

به گفته این شاهد عینی، مسئولان شرکت هما احتمال پرواز مجدد را حدود یک ساعت دیگر اعلام کردند.

رستم دهقان افزود رئیس خانه مطبوعات مازندران که اکنون به عنوان یکی از مسافران در فرودگاه بندرعباس معطل است از روند خدمات رسانی ضعیف و پاسخ ندادن مسئولان فرودگاه بندرعباس به مسافران ابراز نارضایتی کرد.

به گفته وی، با گذشت حدود 4.5 ساعت تاخیر پرواز مسافران بندرعباس برای عزیمت به فرودگاه ساری، مسئولان شرکت ایران ایر هیچ‌گونه خدمات هتلینگ و پذیرایی به مسافران ارائه نکرده‌اند.

دهقان اظهار داشت: تماس بنده با مسئولان اداره کل فرودگاه‌های بندرعباس و هواپیمای ایران ایر بی‌نتیجه مانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین