کد خبر: ۱۴۰۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱

احضار علی کریمی به کمیته انضباطی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت فدراسیون فوتبال نوشت: اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی از تشکیل پرونده برای تخلفات داربی هفتاد و سوم تهران خبر داد. 

وی در این باره گفت: در مجموع داربی خوبی برگزار شد، اما برخی از اتفاقات هم در آن افتاد که ناخوشایند بود و به همین دلیل برای این اتفاقات تشکیل پرونده داده‌ایم که شامل فحاشی‌های طرفداران دو تیم، پرتاب سنگ و اشیاء به بازیکنان دو تیم و در نهایت درگیری که میان علی کریمی و رئیس سازمان لیگ پیش آمد، است. 

حسن‌زاده ادامه داد: البته ما منتظر گزارش بازی هستیم تا به این موارد رسیدگی کنیم . البته تخلفات در داربی هفتاد و سه به اندازه‌ای نبوده که بخواهیم محرومیت یا کسر امتیاز را در نظر بگیریم. 

وی در پایان درباره درگیری علی کریمی و عزیزمحمدی گفت: در رسانه‌ها عکس‌هایی دیده‌ایم و مصاحبه‌های از علی کریمی خوانده‌ایم که درگیری علی کریمی و عزیزمحمدی را نشان می‌دهد. البته من خودم ناظر ویژه انضباطی داربی بودم و این اتفاق ناخوشایند را هم دیدم. در این‌باره تشکیل پرونده می‌دهیم و پس از آن که گزارش بازی در این باره برسد‌، علی کریمی را احضار خواهیم کرد و در صورت وقوع تخلف مطمئنا علی کریمی با جریمه روبرو خواهد شد. چرا که در آیین‌نامه انضباطی توهین و حمله به مقامات فدراسیون و سازمان لیگ جرایمی دارد و علی کریمی هرگز از این قاعده مسثنی نخواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین