کد خبر: ۱۵۰۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۹
لیگ قهرمانان آسیا

شکست خانگی استقلال مقابل الجزیره

طلسم نشکست، کار گره خورد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیدار تیم های استقلال و الجزیره در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی در حضور ۳۵ هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم اماراتی به پایان رسید.

جمعه عبدالله در دقیقه 5 دروازه استقلال را باز کرد. دو تیم بعد از به ثمر رسیدن این گل بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند. الجزیره در دقیقه ۳۰ یکی از فرصت های خود را به تیر دروازه زد. از سوی دیگر استقلالی ها هم حملاتی داشتند که مهمترین آن در دقیقه ۳۴ بود که توسط برهانی از دست رفت. این بازیکن در دقیقه ۳۹ هم موقعیت دیگری را از دست داد.

در نیمه دوم استقلال برای جبران نتیجه تلاش خود را بیشتر کرد و برهانی در دقیقه ۵۶ توپ به تیر دروازه زد. در این سوی میدان نیز الجزیره دل به ضد حمله ها بسته بود.

حملات استقلال در دقیقه ۶۸ با گلزنی فریدون زندی نتیجه داد و کار به تساوی کشید اما در دقیقه ۷۲ با خروج ناموفق مهدی رحمتی و پوشش نامناسب مدافعان استقلال "باره" بازیکن شماره ۹ الجزیره دروازه استقلال را گشود. تیم اماراتی بعد از این گل بار دیگر حمله خطرناکی را روی دروازه آبی پوشان ایجاد کرد که رحمتی با واکنش مناسب این توپ را از دروازه دور کرد.

استقلال در نهایت در ورزشگاه آزادی شکست 2 بر یک را پذیرا شد تا سه امتیاز حساس را از دست دهد و ۴ امتیازی بماند. الجزیره با پیروزی امروز ۹ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.
استقلال تاکنون در دیدار با الجزیره نتوانسته این تیم را شکست دهد و طلسم نتیجه نگرفتن مقابل این تیم ادامه پیدا کرد.

شرایط استقلال برای صعود به مرحله دوم با شکست امروز سخت شد. این تیم در دور برگشت دو بازی خارج از خانه در پیش رو دارد. استقلال در بازی چهارم باید در امارات به مصاف الجزیره برود.

به گزارش فارس،داور این مسابقه کیم دونگ از کره بود. وی به عمران زاده و علی خسیف و علی عباس از الجزیره کارت زرد داد.

بازیکنان استقلال:

مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، مهدی امیرآبادی، محسن یوسفی، پژمان منتظری، فریدون زندی، ساموئل، علی حمودی(۶۳- یرکویچ)، اسماعیل شریفات، آرش برهانی(۷۰- میلاد میداودی)

سرمربی: پرویز مظلومی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین