کد خبر: ۸۰۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۹
چهارشنبه‌ها نمایش داده می‌شود:

فیلم‌های قدیمی در شبکه دو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شبكه دو سيما باكس فيلم‌های سينمايی چهارشنبه شب‌های خود را به پخش فيلم‌های قديمی ايرانی اختصاص داد. 

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، بر اين اساس در شرايطی كه پيش از اين شبكه اول سيما نيز باكس عصرهای جمعه خود را به پخش فيلم‌های قديمی ايرانی اختصاص داده بود، از اين پس دو فيلم قديمی ايرانی هر هفته از تلويزيون پخش می‌شود. 

پخش فيلم‌های قديمی ايرانی كه بنا به درخواست بينندگان تلويزيونی در شبكه دو سيما از چهارشنبه (24 مهرماه) با پخش فيلم «تعطيلات تابستانی» (به كارگردانی فريدون حسن پور)آغاز شده است، از اين پس چهارشنبه شب‌ها ساعت 23 و 45 دقيقه ادامه می‌يابد.

شبكه دو سيما چهارشنبه (اول آبان ماه) فيلم «لنگرگاه» را پخش خواهد كرد كه محصول سال 1374 است و توسط کيومرث پوراحمد کارگردانی شده است. موضوع اين فيلم درخصوص پسران يک خانواده است که بر اثر خشونت‌های پدر و اختلافهای او با مادرشان، خانه را ترک می‌کنند و به بندری در جنوب می‌روند. پس از آنکه پدر آنها از غيبت فرزندانش مطلع می‌شود، موضوع را به کلانتری اطلاع می‌دهد و نيروهای پليس نيز با جستجوی فراوان موفق می‌شوند آنها را بيابند. در اين فيلم بازيگرانی چون کورش سبزاندام، مسعود راد، اسماعيل داورفر، فرهاد حميدی، پرويز شکری، جهانگير الماسی، عليرضا خمسه، محمد برسوزيان و مهوش افشارپناه ايفای نقش كرده‌اند.

شبکه دو سيما همچنين با كاهش باكس فيلمهای سينمايی خود پس از ايام تابستان و با پايان مناسبتی چون هفته پليس، از اين پس علاوه بر چهارشنبه‌ها، شبهای دوشنبه‌ ساعت 20 و 45 دقيقه، پنجشنبه‌ها ساعت 23 و 45 دقيقه و جمعه‌ها ساعت 17 و 30 دقيقه فيلم سينمايی و تلويزيونی پخش می‌كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین