کد خبر: ۱۷۶۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲

قیمت آپارتمان در اطراف تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رکود خرید و فروش آپارتمان در شهر تهران و قیمت ارزان تر مسکن در حومه شهر تهران، بخشی از متقاضیان را به سمت این بازارها کشانده است.

با گذشت یک ماه از فصل پاییز، بازار خرید و فروش آپارتمان در شهر تهران همچنان با رکود مواجه است و قیمت‌های سرسام آور، اجازه خرید را به متقاضی نمی دهد اما در این میان املاک در اطراف تهران با قیمت‌های مناسب تری به متقاضیان فروخته می شود.

آپارتمان‌های حومه تهران با قیمت هایی بسیار مناسب تر نسبت به تهران عرضه می شوند و حتی فروشندگان این واحدها تسهیلاتی مانند پرداخت اقساطی را برای خریداران در نظر می گیرند تا رکود حاکم در بازار مسکن را بشکنند.

به گزارش مهر،در واقع افزایش قیمت مسکن در شهر تهران، بخشی از متقاضیان این بازار را به سمت حومه تهران کشانده است که شهرهای جدید پرند، پردیس و اندیشه از پرطرفدارار ترین این شهرها هستند ضمن آنکه در برخی از مناطق دیگر هم خرید و فروش آپارتمان اتفاق می افتد.

براساس این گزارش، قیمت آپارتمان در شهر جدید پردیس به نسبت دیگر شهرهای جدید گران تر است و پس از آن شهر جدید پرند و اندیشه قرار دارد که البته شهر اندیشه از سال گذشته تاکنون با جهش قیمتی زیادی روبرو شد اما همچنان قیمت آن از دیگر بخش های حومه تهران ارزان تر است.

هم اکنون قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهر جدید پردیس هر متر مربع یک میلیون تا یک میلیون و 100هزار تومان به فروش می رسد و در شهر جدید پرند هم متری 800 هزار تومان خرید و فروش می شود.

قیمت آپارتمان در حومه تهران

همچنین یک واحد 85 متری در کرج - محمدشهر، دو خوابه، نوساز به قیمت 81 میلیون تومان به فروش می رسد و همین متراژ در فردوسیه، 95 میلیون تومان از سوی مالک قیمت گذاری می شود.

یک دستگاه آپارتمان به مساحت 83 مترمربع در کرج - فردیس - شهرک ناز هم با 20 میلیون تومان وام، 15 میلیون تومان رهن و 48 میلیون تومان نقد به فروش می رسد.

همچنین واحدی 87 متری در کرج - خرمدشت هم به قیمت 40 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در مارلیک کرج میدان ارغوان، یک آپارتمان 80متری با پارکینگ به قیمت 65 میلیون تومان به فروش می رسد.

یک آپارتمان در کرج کیانمهر فاز 5 به مساحت 80 متر مربع، دو خوابه، نوساز با پارکینگ و انباری، هر مترمربع یک میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد و در شاهین ویلا آپارتمان به مساحت 77متر با تمامی امکانات و عمر 8 ساله متری 950 هزار تومان قیمت گذاری شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین