کد خبر: ۸۴۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۰

واکنش کواکبیان به سوء قصد به دبیر حزب مردم‌سالاری در کرمانشاه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کل حزب مردم‌سالاری خواستار بررسی علل حادثه سوءقصد به دبیر این حزب در کرمانشاه شد.

مصطفی کواکبیان، دبیر کل حزب مردم‌سالاری، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، با اشاره به سوءقصد دو موتورسوار به دبیر این حزب در استان کرمانشاه در توضیح جزییات این حادثه، گفت: «ذکریا عباسی‌فرد دبیر حزب مردم‌سالاری در کرمانشاه روز گذشته زمانی که به درخواست دو موتورسوار شیشه موتورش را پایین آورد با پرتاب دو بمب در ماشینش از سوی این افراد مواجه شد اما خوشبختانه وی خود را به بیرون پرتاب کرد اما ماشین او به طور کامل از بین رفته است».

کواکبیان با بیان اینکه ما گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با این قضیه داریم اما از مسوولان امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استان خواسته‌ایم که این مسئله را پیگیری جدی کنند، ادامه داد: «باید مشخص شود که این دو موتورسوار انگیزه‌شان از این کار چه بوده و بمب‌ها را از کجا آورده‌اند».

نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه این موضوع باید مورد بررسی جدی قرار بگیرد، گفت: «نباید وضعیتی پیش بیاید که برای فعالیت‌های سیاسی امنیتی وجود نداشته باشد. ما فکر می‌کنیم این احتمال وجود دارد که برخی ضد انقلابیون بخواهند بر دوش فعالان سیاسی هزینه بگذارند».

وی در پایان این گفت‌وگو بار دیگر خواستار بررسی جدی و دقیق این موضوع از سوی مسوولان امر شد.

گفتنی است، دبیر حزب مردم سالاری شاخه کرمانشاه روز پنجشنبه مورد سوء قصد قرار گرفت.

به گزارش آفتاب، ذکریا عباسی فرد دبیر حزب مردم سالاری شاخه کرمانشاه، که از روزنامه نگاران این استان نیز به شمار می‌رود، روز پنجشنبه، در شهرک رودکی کرمانشاه مورد سوء قصد قرار گرفت که از این حادثه جان سالم به در برد. 

در این حادثه، دو موتور سوار که گفته می شود با خود نارنجک دستی همراه داشته‌اند، با پرتاب بمب آتش زا عباسی فرد را مورد سوء قصد قرار دادند. 

در این حادثه به دبیر حزب مردمسالاری آسیبی جدی نرسید، اما خودروی شخصی او کاملاً از بین رفت.

در پی این حادثه ماموران امنیتی وانتظامی در محل حادثه حضور یافتند و موضوع را مورد بررسی قرار دادند. 

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این سوء قصد را به عهده نگرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۳
0
0
جواب سخن با چماق در چه مكتبي وجود دارد .معاويه.رضاخان.اروپا قرون كشتار
ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۳
1
0
بد نیست نگاهی به خبر پشت پرده این به اصطلاح سؤ قصد بیاندازید. منبع خبر یکی از همکاران رسانه ای آقای عباسی فر است: http://basiratkermanshah.blogfa.com/post-528.aspx
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین