کد خبر: ۱۳۵۷۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۵

قصاص برای مرد ۲۷ ساله ایلامی که دختر ۱۳ ساله مورد علاقه‌اش را کشت/ قتل به دليل‌تماس‌های مشكوک

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جوان ایلامی که دختر 13 ساله‌ای را به دلیل دوستی با یکک پسر به قتل رسانده است، انتظار قصاص را می‌کشد.

ایرج، 27 ساله با ظاهری که حکایت از پریشانی فراوان دارد، گفت: یک روز در خیابان با زهرا آشنا شدم، مدتی با هم بودیم، بعد مادرش و دخترخاله‌اش را در جریان گذاشت و قرار بود با هم ازدواج کنیم.

متهم جوان که می‌گفت قربانی اشتباهات خود شده است، افزود: با وجود آن که میان من و زهرا اختلاف سنی زیادی وجود داشت (من 27 سال داشتم و زهرا 13 سال)‌ اما او را خیلی دوست داشتم و هر کاری که می‌خواست برایش انجام می‌دادم.

وی ادامه داد: حتی یک روز زهرا به من گفت می‌خواهم بهم ثابت کنی که دوستم داری و 2 میلیون تومان پول می‌خواست، من هم به خاطر علاقه زیادی که به او داشتم، ماشینم را فروختم و پولش را به او دادم.

متهم که به کار مبل‌سازی اشتغال داشته است، افزود: رابطه ما ادامه داشت تا این‌ که بعد از مدتی متوجه شدم، زهرا با پسر دیگری ارتباط دارد و از او خواستم در مورد این کارش توضیح دهد، اما جواب سر بالا می‌داد و می‌گفت من از اول تو را دوست نداشتم به همین دلیل او را به مکانی خلوت کشاندم و خفه‌اش کردم.

قتل به دلیل‌تماس‌های مشکوک

پسر جوانی، دختری را که با وی ارتباط داشت، به قتل رساند، زیرا تماس‌های تلفنی او را مشکوک می‌دانست.

کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت ساعت 23 روز 6 مهرماه، از طریق تماس ماموران کلانتری در جریان وقوع قتلی در بلوار مرزداران قرار گرفتند.

با کسب این خبر، ماموران پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت به محل حادثه اعزام شدند با حضور در محل حادثه که منزل مسکونی بود، با پیکر خونین دختر جوانی حدوداً 25 ساله به نام بهاره روبه‌رو شدند.

تحقیقات اولیه نشان داد این دختر جوان به علت صدمات شدید به سر دچار ضربه مغزی و مرگ شده است.

ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند مقتوله توسط جوانی حدودا 24 ساله به نام پیام که در محل حادثه حضور داشت، به قتل رسیده است.

با بازداشت متهم به قتل در صحنه جنایت، تحقیقات از وی برای روشن شدن زوایای پنهان این قتل خونین آغاز شد.

متهم در اعترافاتش ادعا کرد که مدتی با مقتوله دوست بوده، اما رابطه‌های نامتعارف دختر جوان با پسرخاله و دوستان او موجب درگیری میان آنان شده است.

متهم به قتل در اعترافات خود مدعی شد که شب حادثه تلفن همراه بهاره به صدا درآمد و هنگامی که از او در مورد شخص تماس‌گیرنده سوال پرسیدم، درگیری آغاز شد و سرانجام با کوباندن سر بهاره به تخت، او را از پا در‌آوردم.

در پی این اعتراف، متهم با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران شعبه 10 پلیس آگاهی قرار گرفت تا در ارتباط با این حادثه تحقیقات تکمیلی انجام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین