کد خبر: ۶۰۱۶۵
تعداد نظرات: ۱۶۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۰
در صورت برخورد نامناسب ماموران انتظامی
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به دنبال برخی شکایات و انتقادات مردمی از نحوه برخورد ماموران پلیس با افراد بدحجاب و یا رانندگان خودروهایی که این افراد درون آن‌ها قرار دارند، سرهنگ پاسدار ‌«مهدی احمدی» فرمانده مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تاکید کرد «شهروندانی که از نحوه عملکرد و یا برخورد پلیس شکایاتی دارند، می‌‌توانند از طریق سامانه تلفنی 197 شکایت خود را مطرح کنند.» 

وی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، افزود: شکایات مردمی از ماموران نیروی انتظامی و نحوه عملکرد آن‌ها در موضوعات مختلف به خصوص طرح افزایش امنیت اجتماعی، ثبت، دسته‌بندی و بررسی می‌شود و اگر خطای ماموران پلیس اثبات شود، با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

سخنگوی نیروی انتظامی در عین حال به «برگزاری جلسات توجیهی متعدد مسئولان نیروی انتظامی با مامورانی که وظیفه برخورد با هنجارشکنان اجتماعی را دارند» اشاره کرد و گفت: با این وجود، در صورتی که شخصی بابت برخورد نامناسب پلیس شکایتی داشته باشد، می‌تواند شکایت خود را به سامانه 197 اعلام کند و مطمئن باشد که به شکایتش رسیدگی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۶۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۱
8
26
منمن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۱
13
99
از اینکه یک سایت مثل شما جرأت کرده با دم شیر بازی کنه باید تشکر و قدردانی کرد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
7
105
ممنون ولی 197 اصلا شکایات ما را پیگیری نکرد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
5
107
197 فقط یک پیامگیر هست
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
4
90
197 فقط یک پیامگیر هست
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
13
145
امروز یه مامور به اصطلاح قانون زد توی گوش من
بدون هیچ دلیلی
دانشجوی کارشناسی ارشد این مملکت به راحتی توسط این نیروی .... تحقیر میشه
کاش دستم به جایی میر سید
چه فایده
کسی گوشش بدهکار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
با سلام -موضوع در صورت صحت ومستدل از طریق سازمان قضایی نیروهای مسلح در مرکز شهرستان قابل طرح دعوی است در صورت صحت ؛برخورد قضایی با مامور خاطی می گردد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
5
68
بنام خداوند بزرگ
با سلام خدمت سروران گرامی در پایگاه خبری آفتاب .
از ایکه مصدع اوقات می شوم عذر خواهم .بقول شاعر :
-ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم
-از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم
در روز دوشنبه مورخ30/5/91 از زادگاهم طالقان به سمت کرج در حرکت بودم که در پیچ زیدشت در شرایطی کاملاً غیر ارادی مجبور به سبقت شدم ولی از این بابت خود را مقصر و مستوجب جریمه می دانم.در زمان دریافت برگ جریمه از مامور پلیس ،متوجه شدم که ایشان در برابر همین جرم برای راننده دیگر که خود را از مامورین نیروی انتظامی معرفی نموده بودند ،برخورد متفاوتی از خود نشان دادند که با اعتراض اینجانب روبرو شدند و متاسفانه با لحنی بسار ناپسند خودرا مخیر به انجام هر کاری دانستند .(قضیه یک بام دو هوا ).نهایتا با تغییر مورد جریمه افراد مورد اشاره کمترین مبلغ را در برگ جریمه آنان قید نمودند.موضوع اخیر باعث شد تا مراتب به صورت حاضر به استحضار آن پایگاه خبری رسانیده شود و چنانچه از این طریق ترتیب اثری داده نشود مطمئناً از کانال های دادخواهی دیگر اعلام ظلم خواهم نمود .مگر امکان دارد در یک مملکت و تحت اداره یک قانون با دو نوع برخورد برای یک جرم روبرو شویم .در این موضوع خاص جایگزینی روابط با ضوابط و بی حرمتی به یک شهروند کاملاً مشهود است که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.در خاتمه با عنایت دل پر دردی که داشتم تصمیم به نام بردن افسر مربوطه داشتم ولی این مورد را به مراحل بعدی طرح دعوی موکول می نمایم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
4
60
بنام خدا
مدیریت محترم سایت آفتاب لطفا این نظر را چاپ کنید، چون من قبلا نیز از ماموران پلیس راه به سامانه 197 شکایت کردم ولی راه به جایی نبردم
بنده در ساعت 15.50 روز شنبه 4/6/91 توسط مامور پلیس راه جلفا-مرند (سرباز وظیفه) در محل پاسگاه متوفق شدم بعد از بررسی مدارک چون چیزی برای گیر دادن پیدا نکرد گفت چرا سرنشین عقب کمربند نبسته است و بعد مرا به اتاق افسر نگهبان (افسر نگهبان استوار یکمی با کد مامور 5479 که در برگه جریمه ثبت شده است) معرفی کرد و هر چند ازش خواهش کردم چون سرنشین های پشتی زیر 18 سال سن ( 16 و 7 ساله) داشتند ولی قبول نکرد و ناقابل 30000 تومان جریمه کرد و در مقابل گفت که من اعمال قانون می کنم. من نمی دانم اعمال قانون فقط در آن پاسگاه و فقط در آن لحظه صورت می گیرد؟ چون من مطمئنم که در همان لحظه ماشین های زیادی از آن پاسگاه رد شدند که سرنشین های عقب آن ها کمربندی نبسته بودند، ما دیدیم در شهرها برای سرنشین های جلو جریمه نبستن کمربند نوشته میشه ولی برای سرنشین های عقب تا بحال ندیده بودیم و نه شنیده بودیم. سامانه 197 فقط برای قدردانی از خودشان راه اندازی شده است، شاهدی بیاورید که به کسی که از طریق این سامانه شکایت کرده بعدا باهاش تماس گرفتند و بهش گفتند که شکایت شما درست یا غلط بوده است.
متاسفانه در ایران بگفته خیلی از کسانیکه خدمت سربازی را بعنوان مامور پلیس راهنمایی در نیروی انتظامی سپری نموده اند، این افراد مجبورند برگه جریمه هایی را که در دست دارند در مدت معین تمام نمایند. این امر باعث میشه مه خوسته یا ناخواسته، به حق یا نا بحق برای رانندگان جریمه بنویسند و بدین طریق باعث بدبینی نسبت به نیروی انتظامی بشوند.
با تشکر علی خدیی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
6
67
حتما رسیدگی میشه!!!!!
من توسط ماموری به نام ---- با تهدید 100 تومان جریمه شدم یکی جواب منو بده چراااااااااااااااااااااااااااا؟
چرا به شعور من توهین کرد و دستم به جایی بند نیست؟؟
سامانه ی 197 پاسخگو باشه
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
4
40
بنام خدا من امروزساعت 14:49 درحدود 45 كيلومتري همدان(محور قروه _همدان ) 100تومان جريمه شدم واين در حالي بود كه يك تريلر دد دستگاه لودر حمل ميكرد وراه راسد كرده بود وحدود 50 دستگاه خودرو كه همگي بهمرا ه خانواده بودنددر پشت تريلر ويك كاميون ديگر معطل مانده بودند وهنگامي كه اعتراض شد لطف آقاي پليس ...... شامل حالمان شد . واقعا براي پليس راه كشور جاي بسي تاسف است كه اينچنين رعايت حال رانندگان را مي نمايند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
1
34
با سلام
فرهنگی-40ساله از کرج هستم
در تاریخ 91/6/16 درمحور زنجان - بیجار ساعت 22(شب) باسرعت کمتراز 60 توسط مامورپلیس کد9067 متوقف شدم وایشان ادعا کردند سرعتم107kبوده ودوربین ثبت نموده 40000ت جریمه کردند،درخواست بازبینی دوربین را نمودم گفتند شب هنگام میسر نیست درضمن گفتند می توانند بصورت نقدی مبلغ جریمه کاهش داده ونمره منفی آنرا حذف کنند.با اعتراض بنده گفتندفردا برای بازبینی ودریافت پرینت به پاسگاه مراجعه کنید.فردای آنروز ساعت 18و30 مراجعه نمودم که پس ازیک ساعت معطل ماندن ،طفره رفتند که با مراجعه به رییس پاسگاه ایشان با لحن بد مرا تحقیر نموده گفتند فردا ظهر مراجعه کنید.مراتب با 197 در میان گذاشته شد که تا کنون رسیدگی نشده.باسپاس از شما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
4
38
این سامانه خیلی خوب است ولی باید به شکایات مردم توجه بسیاری کند که ماموران با ادم های معمولی مثل مجرم رفتار نکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
7
26
این سامانه خیلی خوب است ولی باید به شکایات مردم توجه بسیاری کند که ماموران با ادم های معمولی مثل مجرم رفتار نکنند وخیلی ازمکانها از لباسی که پوشیدن سو استفاده میکنن
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
2
43
ضمن سلام میخواستم به سخنگوی نیروی انتظامی بگم وقتی همه چیز دست خود نیروی انتظامی هست شما درست میفرمایید چنانچه تخلف مامور ثابت بشه مطمن باشیم رسیدگی میشه ولی متاسفانه چگونگی راه اثبات را نگفتند اخه سرور گرامی وقتی که حتی قاضی فقط به حرف مامور گوش میدهد وبه نظریه کلانتری محل خدمت همان مامور خاطی توجه میکند وپرونده ساختگی وگزارش خلاف واقع مامور حرف اول را میزند ان وقت افراد عادی مثل بنده وفرزندانم که شاکی بودیم متهم میشویم وبه اتهام درگیر با مامور با قید ضمانت ازاد میشویم وهردوفرزندم دانشجو هستند اقای سخنگو وجناب رادان میشه بفرمایید راه اثبات را به ما نشان بدهید تا به نقطه ای برسیم که شما رسیدگی کنید راه صحیح اینه هرچقدر به مردم بی احترامی بشه ووقتی یک گروهبان کم سن وسال در اهواز پس از دستبندزدن دو دانشجو انها را در پارگ ساحلی زیرمشت ولگد بگیرد ودرانظار عموم مبادرت به فحاشی وبی ادبی شود ونیزوقتی حاضرین نسبت به رفتار مامور اعتراض وانتقاد میکنند با شلیک هوایی روبرو میشوند ودر نهایت طبق تهدید تمام کارهای او به ما نسبت داده میشود به چه کسی پناه ببریم ایا واقعا جایی پیدا میشود که بشود به ان اعتماد کرد که واقعا به دنبال حق وعدالت باشد در شهری که هستیم یعتی اهواز ما که سراغ نداریم دادگستری وبازرسی وحفاظت وعقیدتی سیاسی وسامانه197نه فقط نتیجه ای نداشت بلکه متهم به درگیری با مامور شدیم تنها جاکه بهترین هم هست به خدا پناه میبریم وازاومیخواهیم اگرحقی داریم از ناحقان وزورگویان وگسانی که درپناه این لباس مقدس بجای ادای وظیفه وحمایت از مردم بسان گرگهای وحشی در امده وبه جان ملت افتاده اندرا بگیرد بیشتر ازاین گفتن به صلاح نیست چون ازیه پاپوش دیگر واقعا میترسم حسبی الله ونعمه الوکیل اسم مامور گروهبان..... با التماس دعا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
7
48
ببین 197 198 199 همه اینا سر کاریه.من میرم پیش خود اون پلیس میبرمش پیش رئیسش جواب نگرفتم بازم بالاترش وکیل میگیرم میکشمش پای میز دادگاه از کار بیکارش میکنم تا یاد بگیره با مردم مثل ...حرف نزنه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
به همین خیال باش که تو دادگاه غلیه پلیس رای صاد رشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
3
34
سلام خسته نباشین از اینکه درد دل ما مردم بیچاره را میخوانید ممنونم من درروز پنجشنبه مورخه91/8/4 ساعت6.30 دقیقه بعد از ظهر در یکی از خیابانهای اردبیل تصادف کردم چون از پشت زده بودم مقصر بودم ولی خودروی جلوئی اصلا"آسیب ندیده بود گروهبان ... تشریف آوردن جریمه بنویسند مدارک خواستند ماهم بهش دادیم ولی باخودکار تنها مدرکی که درعوض کارت ماشین داشتیم مخدوش کردوگفت این ماشین سرقتیه بند هم گفتم آقای گروهبان اول خوب نگاه کن بعد فرمایش کن به مجزاج ایشان خوش نیومد به بند توهین کردوقتی افسر راهنمایی سرهنگ ...آمدن وقتی دید مدرک مشکلی نداره گفت با مامور درگیر شدی باید ماشین بره پارکینگ گفتم شمارو به امام حسین ازیت نکنین مردم رو امروز روز عرفه است .... تازه سرهنگ...فرمودند باید خودت هم بری بازداشتگاه به اصطلاح...سرهنگ مملکت ببین چه حرفهای میزند وقتی اعترض کردم گفتند برو ... ببین چه جسارتی دارن این مامورنماها تازه من رزمند هشت سال دفاع مقدسم وبرادر شهید هستم ببین با مردم عادی چه میکنند ماشینمچند روزه پارکینگه نمیدانم چیکار کنم لجبازی کرداند مامور گروهبان را تحریک کرده به من سیلی زده از من شکایت کرده حالا ما چیکار کنیم؟ شما بفرمایید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
1
30
کلا کشکه کوچکترین حرفی بزنی به جرم توهین به مامور دولت دستکم چندروزی رنگ افتاب ونمیبینی تازه ماموره وهمکاراش کاروزندگیشون رهامیکنن که نقطه ضعف بگیرن تازه بدبختی ازاین به بعده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
2
21
باسلام درمورخه 12/8/91ساعت20/16درمسیرجاده بویین زهرابه ساوه درمسیری که خط ممتدبودوتعدادی ماشین سواری باخانواده های خودجهت برگشت خود به ساوه باسرعت 65کیلومتربدنبال خاوری حرکت میکردیم راننده خاور جوانمردی کردوبدلیل کندی خودرو وبارترافیکی اش به حاشیه جاده رفت وبادست به مااشاره کرد برویدوماهم ازهمان لاین خودادامه مسیرداده وازخاورگذشته وبهیچ عنوانی ازمسیرخود تخطی نکردیم وروی خط ممتدیاسمت چپ منحرف نشدیم ولی افسرکد7031که درگوشه جاده پشت تپه پنهان شده بوداصلا زیربار نرفت وخوروهای مارا 100000هزارتومان باعنوان سبقت غیرمجازجریمه کرد درمقابل اعتراض ما تهدید به انتقال خودروها به پارکینگ کرد.منه کارمندازکجابیارم اینمبلغ راپرداخت کنم تراخدارسیدگی کنید.بنیادی ازساوه 09192560788
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
2
29
امروز در اتوبان زنجان قزوین پلیس که صورت خود را با ماسک پوشانده بود ماشین من را نگه داشت شروع به ایراد معاینه فنی کارت ماشین گواهینامه و... وقتی همه انها را ارائه کردم فرمودن کمر بند سرنشین عقب بسته نبوده و مجبورم جریمه کنم من در دوربین دیده ایشان کمر بند نبسته بودن .
سوال ایا دوربین کمر بند سرنشین عقب را رویت می کند سوال جریمه نبستن کمر بند300000ریال بوده یا نه
سوال ایا برای اثبات بستن کمر بند راهی وجود دارد تا مامور قانع شود
سوال رشوه را جگونه باید پرداخت کرد وقتی دستگاه پوز ندارندو شما هم پول ندارید
22/08/1391
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
2
17
در مسیر گناباد به قاین 25/8/91 اتفاق جالب اما مایه تاثر افتاد و با برگشت 40 کیلومتر راه و درخواست رسیدگی از رئیس پاسگاه بدون نتیجه برگشتم چی شد حقوق شهروندی؟سوالاتی که هرگز پاسخ نداشت.
1 -کجای قانون سبقت از پلیس با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ممنوع و جرم است؟
2-آیا برای سبقت از خودرویی که با سرعت 85 حرکت میکند سرعتی بیش از 95 لازم است که ادعای 120 کرده اند(در مسیر گناباد بیدخت قاین)؟
3-اگر تخلف در جاده یکطرفه و شرایط ایمن جاده صورت گرفته چرا وسیله متوقف نشد و پس ازمسافت 15 کیلومتر و حرکت سایه به سایه ( با سرعت 90) آنهم در حریم جاده کم عرض دو طرفه این اتفاق باید بیافتد؟
4-آبا رعایت مقررات و ندادن بهانه برای جریمه خوب است و مورد تقدیر یا بد است و مورد تنبیه؟
5-آیا در اختیار داشتن قبوض جریمه به معنای اختیار تام در تضییع حقوق شهروندی است (نظر رئیس پاسگاه گناباد)؟ واین عمل هدف اصلی که همانا بازدارندگی از تخلف است ( نظر جناب احمدی مقدم ) را تامین کرده است؟
6-ایشان برای ادعای کذب سرعت 120 و غیر مجاز خود چه مدرکی دارد؟( عکس ، فیلم ،و...) یا حدث و گمان؟
7-مسئول عواقب ناشی از اینطور موارد که منجر به از هم گسیختگی و شرایط نامطلوب عصبی ، روحی و روانی میشود و بعضا میتواند حادثه ای را در پی داشته باشد چه کسی است؟
8-مسئول ناحقی در صدور جریمه 40 هزارتومانی ،صرف وقت ، استهلاک وسیله ،مشکلات روحی و.... چه کسی است؟
9- فردی که مسافر است جقدر باید وقت بگذارد تا بتواند از 197 آن شهر پیگیر باشد و امید به نتیجه هم داشته باشد؟
سجاد
|
CANADA
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
2
39
197 هیچ کاری نمیکنه من زنگ زدک بعد چند روز که پیگیر شدم جواب دادن دروغ میگی
سجاد
|
CANADA
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
4
22
این مامورها اکثر مواقع نگاه به پلاک می اندازند و بیخود و از روی کینه جریمه میکنند این اتفاق چندین بار برای من اتفاق افتاده
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
3
41
دوست عزیز ماهی از دم فاسد می شود
اگر آن رییس خوب بود،کارمندان نیز خوب می شدند
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
2
18
سلام ما در آذربایجا غربی تصادف کردیم در 2کیلومتری پلیس راه ارومیه به طرف سلماس مقصر طرف هست فقط پاش زخمی شده هنوز ماشین ما10روزه پارکینگ هست در دادگستری نوشین شهر پرونده هست ماشین ما تریلی هست الان بیکار موندم خاهشن رسیدگی کنیید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
3
13
ترا خدا تصادف آذربایجان غربی تصادف تریلی با 206 را رسیدگی کنید تا ماشین ازپارکینگ بیاد بیرون
احمدی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
2
10
سلام ستوان یکم آقای قنبری بعلت اشتباه در دید سبقت گرفتن در آ.غ .در شهرستان خوی جاده خوی ایوغلی من در سبقت آزاد 100000تومان جریمه نوشته در حالی که اگه هم من مقصر بودم جریمه 900000تومان بود خاهشن رسیدگی شود کارمند دولت نقی لو هستم ........اقای قنبری ستوان یکم در پلیس راه ارومیه تشریف دارن خیلی هم عصبانی بودن متاسفانه کدش را فراموش کردم
صادقي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
2
11
با سلام و تشكر از اطلاع رساني شما . چه خوب مي شد سايتي براي مطرح كردن شكايت از ماموران راهنمايي و رانندگي وجود مي داشت تا مجبور نمي شديم براي شكايت حضورا به پايگاهها مراجعه بكنيم . لذا پيشنهاد فوق را دارم .با سپاس از شما
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
4
26
بهترین کار اینه که یه کارت نیروی انتظامی جعلی تهیه کنید تو مملکت هرکی به هرکی چرا ضرر کنی
سید محسن تراهی
|
ICELAND
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
2
27
اصلا 197 جواب نمیده که بخای شکایت کنی خوشا به غیرت ما ارتشیها
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
2
17
اینجانب سرپرست معدن بور قره گل(متعلق به بنیاد مستضعفان) ،تنها معدن بور فعال کشور هستم که در 85 کیلومتری جنوب غرب زنجان قرار دارد و تابع شهرستان ماهنشان است.روز 19 دی ماه یکی از کامیون های معدن حین باطله برداری واژگون شد که به راننده آسیبی نرسید.چون تمام ماشین آلات ما دارای بیمه بدنه است،بلا فاصله با 110 تماس گرفتم که مامورین مورد رو صورت جلسه کنند تا بتوانیم از بیمه بدنه (که بیمه سینا و متعلق به بنیاد است) استفاده کنیم. بعد 2 ساعت معطلی مامورین کلانتری 11 ماهنشان امدند و با کلی اکراه (پول می خواستند که من ندادم) صورت جلسه رو نوشتند و گفتند که فردا صبح بیا که رویس کلانتری مهر بزند و نامه بدیم برای پلیس راه که کروکی بکشد.من مراجعه کردم کلانتری.رئیس کلانتری که یه سروان بیسواد با 4 تا ستاره است به نام سروان هادی،گفت که نامه بیار تا صورتجلسه را بدیم.گفتم صورتجلصه که نامه نمی خواهد.مهرش کنین و شما باید نامه بدین واسه پلیس راه که بیان کروکی بکشن تا ما بدیم بیمه. گفت من رئیسم و نمی دهم چی هر روز میای .ینی تو از من که 10 ساله رویس کلانتریم بیشتر میدونی و کلی با لحن بد و تحقیر آمیز برخورد کرد و نامه نداد که نداد.بعد من با حراست بنیاد تماس گرفتم و اونا نمایندشونو فرستادن و نامه رو گرفتند . من هم اول اینجا مطرح می کنم و بهد 197 و دادگاه نظام تا ببینم که تو این مملکت واقعا هر کی هر کیه؟یه رئیس کلانتری که وظیفش حل مشکلات مردمه باید اینجوری با تحقیر بر خورد کنه ؟ مگه کیه؟ مگه با مجرم طرفه؟ تازه با مجرم هم حق نداره این جوری بر خورد کنه
صادقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
2
17
با سلام
کارت ملی اینجانب توسط پلیس امنیت و با اغفال مامور امنیت از من گرفته شده و تا کنون(1 ماه) به اینجانب برنگشته با 197 تماسگرفتم پاسخ صحیحی نگرفتم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
2
27
باعرض سلام وخسته نباشید:
من میخوام بدونم آیا رییس کلانتری .. جناب آقای .. حق زورگیری و کتک کاری منو داره وبعد موتورم که مدارکش کامله بر دارد وبرود اونم بخاطر کشیدن سیگار تو روز عادی.
پس اینهمه تلوزیون میگه زور گیرهارا گرفتن کو پس؟
رییس کلانتری خودش زورگیره.
پس کی میتونه جلوی این آدم رو بگیره؟
behzad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
3
22
ماشین منو 25 روز پیش بعلت نداشتن کارت ماشین به کلانتری بردن بعد از اینکه تهمت دزدی مشروب خوری و اعتیاد رو به من زدن حالا بماند که مارو دستبند زده بودن وکلی ماشینو گشتن به ما گفت میتونید برید یه کاغذ به من داد گفت امظا کن ماشینتو بردار برو منم تا امظا کردم به سربازش گفت ماشینشو بردار ببر پارکینگ . من بهش گفتم الان گفتی ازادم جی شد پس گفت برو وگرنه خودتم بازداشت میکنما . منم رفتم فردایش اومدم دیدم کلی برام پرونده نوشته ار رانندگی در حال مستی .تعقیب گریز .نداشتن هیج یک از مدارک . عدم بی توجهی به فرمان پلیس .
داشتم دیوانه میشدم هیچکسم جوابمو نداد بعد از 20 روز رفت و امد کلی خرج کردن و عقب موندن از همه کارام تونستم ازادی کلانتری رو بگیرم الان 5 روزه میرم راهنمایی رانندگی همه کارامو انجام دادم فقط مونده نامه پارکینگ ولی یه افسر کاره منو انجام نمیده دقیقا هر مقع میرم پیشش میگه برو فردا بیا
تو این 25 روز پیر شدم
واقعا که..................................................
يك ايراني
|
UNITED STATES
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
3
44
يك عده پليس عقده اي تو فرودگاه رشت هستند كه فقط كارشان پرونده سازيه تا به حال ٢ بار براي من پرونده سازي كردن از پرواز جا موندم از اين آدما عقده اي تر و نامرد تر نديدم براي پرسنل ديگه رشت هم هر جا من رفتم با هام خيلي رفتار زننده اي داشتم من شب و روز دارم نفرينشون مي كنم واقعن از هر چي پليسه متنفر شدم
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
3
15
با سلام
بنده اهل تهران بوده و ناظر معدن در استان فارس می باشم.
امروز پس از حظور مردم بومی منطقه و ممانعت از کار معدنی که 1 سال از شروع به کار آن می گذرد با 110 تماس گرفتم که از پاسگاه تنگه حنا بخش آباده به معدن آمدند( استواری به نام سعد اله ملک حسینی) که بعد از حضور مامورین نیروی انتظامی نه تنها مردم متفرق نشدند بلکه شروع به تهدید افراد مشغول در معدن کردند که من از این صحنه ها از فاصله دور عکس گرفتم که مردم به سمت من آمدند و من برای اینکه آسیب نبینم به سمت مامورین پلیس رفتم ولی باز هم شروع به زدن من جلوی چشم مامورین کردند. بعد از این اتفاق صورتجلسه ای توسط استوار ملک حسینی نوشته شد که هیچ حرفی از کتک خوردن من نداشت و من مجبور به امضا بودم. بعد بلافاصله به پاسگاه تنگه حنا رفتم تا شکایت کنم که نه تنها ترتیب اثری داده نشد بلکه دوربین من توقیف شد و گفتند اگر شکایتی داری به دادگاه برو. در صورتی که من در شهر غریب هیچ جا را بلد نبودم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
2
20
با عرض سلام خسته نباشید
درمنطقه چهاردانگه گلشهر اراذل و اوباش اربده کشی می کنند مزاحمت های ناموسی انجام می دهند هر چه به 110 هم زنگ می زنیم تا با اینها برخود شود ولی هیچ پیگیری یا اقدامی انجام نمی شود خواهشا یه کاری بکنید
masoud
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
4
32
ماموران نیروی انتظامی شهریار دیشب بدون هیچ دلیلی مارو تو شهربازی بردن تو کانکس پلیس و کلی به من و دوستام توهین کردن چون بیش از حد خوشحال بودیم ...
صداقت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
48
7
دوستان عزیز سلام
اشتباه جند نادان رو به پای همه ننویسید.خودتون همیشه درست رفتار میکنین،
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
شما هم یکی هستی...
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
5
11
زنگ زدم 197 منطقه یاسوج خط مسدود بود؟؟؟ 18 فروردین 92 ??? ]چه باید بکنیم؟؟/
کریم دهقانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
2
10
باسلام خسته نباشی چندین بارازپلیس راه جلفا-مرند به بازرسی خودشهرستان جلفایعنی 197وبازرسی کل 197باتهران تماس گرفتم وشکایت کردم اماهنوزجواب نگرفتم ازبازرسی کل خواهشمندم با رسیدگی عادلانه بین پلیس ومردم رامحکم کنید چرا که یک گروهبان بیسوادبنام حسین نصرتی درپلیس راه جلفا مرندمنو بخاطر اینکه بچه عقب خواب بودجریمه کردوفکرکنم قبوض این پلیس راه قبلا نوشته شده واماده است هرکی راکه جلوشومیگرن برای خیرمقدم یک برگ جریمه تحویل میدهندمن 12اسفنددرشهرستان مشغول کاربودم ولی ایشان برام جریمه صادرکرده خواستم ازاین طریق ازمسئولین خواهش کنم درانتخاب افرادپلیس ادمهای باخدارادرراس کارقراردهند چراکه پلیس=عدالت اگرنباشدنمیتواندبین مردم حق الناس رااجراکند باتشکر امیدوارم رسیدگی شود
صنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
2
16
با سلام این سامانه ها فقط به درد خود پلیسها میخوره و پیگیری نمیشن
ولی اگر کسی از پلیس یا مأمورین نیروی انتظامی شکایت داشته باشه باید به دادسرای نظامی مراجعه کنه و اونجا شکایتشو مطرح کنه و خیلی هم قاطعانه باید پیگیری کنه تا به حقش برسه
با تشکر
فداغ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
3
21
سلام.در شهر ما فداغ امروز مأموران پاسگاه ریختند تو خونه ها و همه ماهواره ها جمع کنند.بنده خداها هنوز نمی فهمند که افکار آدما رو که نمی تونند جمع کنند.من نمی دونم تا کی می خوان به افکار قرون وسطایی شون عمل کنند و هرکاری رو به زور واذیت و آذار مردم بی گناه انجام بدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
3
10
با سلام به تمامی دوستان و با تشکر از مدیریت سایت آفتاب، که این امکان رو برای ما مردم عادی فراهم کردند تا به یه نحوی اعتراض خودمونو از این جماعت به اصطلاح مدافع حقوق مردم بیان کنیم در حقیقیت اینان خون مردمو تو شیشه میکنند، جان ملت و به لب رسوندند.از دست هیچ کس هم هیچ کاری بر نمی آید. وقتی میری پیش رئیسشون می گی مامورت این کارو کرده و جواب میشنوی که من میتونم نظارت کنم رو کارش ولی نمی تونم بگم چه کار بکنه چه کاری نکنه خودش میدونه، دیگه فکرشو بکنید ما دردمونو به کی باید بگیم از سامانه 197 و ... کاری برنمییاد. این آقا انقدر نفوذ داره، انقدر قدرت بهش دادند که حتی رئیس کلانتری هم ازش حساب میبره. میگه هر چی این بگه همونه، کل پرونده رو عوض کردند. فقط از این جنابان می خوام که به مساله وجدان هم یه گوشه چشمی بیاندازند. واقعاً شب می تونند راحت بخوابند. یاد قسمی که در زمان پوشیدن این لباس مقدس خورده اند بیافتند. بعد نتیجه گیری کنند. افسوس که توی مملکت ما هیچ ارزشی برای مردم عادی قائل نمی شند با وجود 20 - 30 نفر شاهد، خود مصدوم، خود راننده، بازم مراجع قضایی میفرمایند هرچی کارشناس پلیس بگه همونه، اخه یکی نیست بگه این جناب کارشناس وقتی خودش سر صحنه نبوده چطور نظریه صادر میکنه. آخه تحقیق، بررسی و ... برای چه زمانیه؟ خدایا از این همه بی عدالتی به خودت پناه می برم خودت به داد مابرس ...
مخمد یزد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
8
6
سلام به اونایی که نظر منو میخونن

من دیشب در شهر یزد به پارک شادی رفتیم جاتون خالی با دو تا رفیقم خوش گذشت
ولی اخر سر رفتیم قایق دریاچه همونایی که متل اوردک میمونه رو ابه باید پا بزنی ره بره میگم
اقا به جان مادرم به قران قسم راست میگم 5 دقیقه شد سوت زدن بیا ما هم گفتیم ولش کن رفتیم یه دور دیگه که حدود 3 دقیقه میشد بزنیم یارو نگبان پارک اومد دم دریاچه به طور تهدید امیزی با فریاد گفت بیا برو قایقو بزار اونجا ما هم خول کردیم تند تند پا میزدیم من وست قایق و دوستام روی صندلی قایق پا میزدن چند متری مونده بود به خشکی که قایقو بدیم یه یارو چاق و ریشی به من گفت دستتو از رو صورتت بردار پدر...منم وقتی اومدم پایین شاخ شدم واسش که فخش نده گفت میخوام بدم ... راه بیفت بریم پاسگاه گفتم بیا بریم دوستامم باهام بودن ولی یه سال کوچکتر خودمن هست طفلکیا خیلی ترسیده بودن یکیشون فرار کرد و یارو که میگفت سرهنگ حسینی هستم میگفت ایست بگیریدش حسابشو بکنین تو پارک چقدر مردم فکرای بد با خودشون میکنن شانس من چند تا از دوستاییم کهتو پایگاه بسیج با هم اشنا شدیم منو دیدن و با خودشون چه فکرایی که نکردن
اقا رفیقمو گرفتنو با مشت به کمرش میزدنو بردنش تو دفتر انتظامات منو اون یکی رفیقمم رو هر کدوم جدا کردن و گفتن این گوشه وایستا منم وایسادمو اومد گفت میدونی من کیم من سرهنگ خسینی هستم گفتم اقا من فقط دو دقیقه تو قایق دیر اومدم پایی گفت خفه شو گفتم توهین نکن گفت میکنم خفه شو ... گفتم باشه بیسیم زد برادرای یگان ویزه رو اعزام کنین به پارک و بعدش اقا من گفتم بابام نظامیه و میرم شکایت میکنم گفت برق وصلت میکنم و پدرتو در میارم تو غلت کردی و رفت و بعد 5 دقیقه اومد نصیخت کردو گفت برو .اخه مسلمان این طرزشه این روششه که به خاطر هیچی اینقدر ما رو بترسونن به قران دیشب تا ساعت 5.30 خوابم نبرد.
به خدا میخواستم یه حیکل متل داداشی داشته باشم برم با یه ... هر چی میخواد بشه بشه .من داغونم میخوام سر به تن هیچ تا از ....یکی بیاد بگه من چه طوری از راه قانون پدرشونو در بیارم .بهم میل بزنین djali522@yahoo.com
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
9
14
بنده یک مجروح جنگ اعصاب وروان هستم چندماه پیش طی تماسی به 110 که مستاحرهمسایه بغل دستی که دوتا خانم مجرد هستندکه کوچه (رسالت3)جزیره کیش F2راتبدیل به مکان فسخ وفجور تبدیل نمودهاند وبطورعلنی مردان مجردیابه منزلش میروندویاتوسط بوق به منزلشان میبرنداین خانم که صنعتی نام دارد صدای ماهوارهاش تاصبح رقص وآوازش غیرقابل تحمل استوجالب اینجاست که ایشان نیزباخواننده همراهی میکند یک شب بخاطرسروصدا ومزاحمت به 110عارض شدم که پلیس به درب منزل آمد واین خانم بافحاشی ودادوقال طلبکارشد خلاصه درکلانتری بنده متهم شدم واین خانم شاکی وبرگه اظهارات متهم رابه بنده دادندووقتی گفتمکه پراسپس برگه راتعویض واظهارات شاکی رادادند واین خانم رفت که بنده راتا3صبح نگه داشتند وقتی دلیلش راپرسیدم گفتندکه این خانم هم ازشماشاکی است ومیگویدتهمت زده اید درصورتیکه این حرفهاوتسعه های افسرنگهبان ورئیس کلانتری بود وخلاصه وقتی اعتراض کردم یک بزگه تعهدنامه بمن دادندوگفتندامضاکنوگفتنداین خانم است وسیاست نیروی انتظامی حمایت ازضعفاست ازآن ببعداین خانم یاماشینش راحلوی درب منزل میگذاردویابطریقی درصددمشکلتراشیست وازآنشب به بعدعلنی کارهایش راانجام میدهد البته چندین باربه197 جزیره بصورت پیام وچندتن دیگرازهمسایه هااستشهادی تهیه نمودند وافاقه نکرد پ241
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
موضوع از طریق دادستان شهرستان پیگیری شود
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
3
14
باسلام
درتاریخ ششم اردیبهشت نودودوتوسط پلیس راه خور- طبس متوقف شدم که پس ازکنترل مدارک وبسته بودن کمربندنفری که درصندلی عقب بود,معاینه فنی خواستندوزمانیکه بااعتراض من بابت اینکه خودرومن سوزوکی ومدل آن ماه آذرسال 87 هست ونیازبه معاینه فنی نداره باتهدیدبه ضبط گواهینامه ,جریمه شدم. آیامعاینه فنی برای خودروهای بالای پنج سال کارکردنیست؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
3
10
با سلام
پلیس راه آباده فارس با کمین کردن در جاده های روستاه های شهرستان همجوار اقلید جریمه های سنگین به رانندگان تحمیل می کنند و اسبا ب نارضایتی شهروندان را موجب میشوند خواهشمند است تذکر دهید . ایا با افزایش سرسام اور جریمه ها نبایستی جاده ها دو بانده شود
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
2
10
باسلام.برادر بنده در خانه يكي از اقوام بوده در كرمان خبر ميدهند كه پسر صاحب خانه تصاده نموده به محل ميروند راننده كه زده بهش به بيمارستان برده مصدوم برادربنده خانواده مصدم را كه ناراحت بوده با بي احترامي مامور پليس وكلانتري مواجه ميشوند انهارو كه دو زن بوده ويك مرد به بيمارستان مي فرسته وخود سر سحنه ميماند بعد از اتمام كار مامورين بخاطر اينكه خانواده مصدوم باانها پرخواش كرده ايشان را به بهانه به محل كلانتري 19كرمان برده وايشان را طوري زده اند كه پرده گوشش پاره شده وبانظر پزشك قانوني ومتخصص 2ماهاستراحت كرفته ولي بازرسي هيچ گونه همكاري نمينمايد چگونه احقاق حق نمايد دانشجوي را دوماه ازندگي انداختن كسي جوابگونباشد
ن ر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
3
17
من از پلیس آگاهی شهرستان کنگان شکایت دارم منزل من رو دزد زد و بیچارم کردن ولی اینجا هیچ کس نیست که به شکایات من رسیدگی کنه چون غریب هستم هیچ رسیدگی نمکنند دروغ که گفتند مردم جنوب مهمان نواز هستند
گوش شنوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
16
با سلام بنده بعنوان یک هموطن ایرانی بارها تذکرات رئسای پلیس راه را از رسانه ها در مورد ایستاندن خودرو ها توسط ماموران پلیس راه صرفا جهت کنترل مدارک رانندگی سواری ها در محور های بین شهری را مغایر با قانون توصیف کرده اند ولو تخلفی صورت بگیرد و مامور میتواند . درحالیکه گشت های پلیس راه سربازی را وسط جاده موظف کرده اند تا هر سواری را که دلش بخواهد راحت کنار میزند و پس از گرفتن وقت گران بها مردم شریف و کنترل اسناد لغو دستور وقانون میکنند و برخوردی نمیشود و در صورت اعتراض مردم به دنبال سوژهای برای نوشتن جریمه های واهی می شوند حتی متاسفانه پلیس راه محور ماکو ومحور جلفا خودرو وکامیون های خارجی را هم در بین محور ها مجبور به توقف می نمایند در حالی که سرباز یا گروهبان سواد ترجمه مدارک خارجی را ندارند .و بنده که سالها به کشورهای اروپایی با خودرو سفر کرده ا م وبرخورد پلیس اروپا را دیده ام واقعا برخورد پلیس ایران تاسف بار میباشد .(گوش شنوا)
گوش شنوا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
25
بنده امروز با خودرو پرادو ساعت 40/9نه وچهل دقیقه شب که بچه نه ساله ام تشنج کرده بود در حال گذر از پاسگاه پلیس راه تبریز صوفیان بودم که سرباز سر پست این پاسگاه با تابلو ایست علامت ایست را به بنده نشان داد وچون ترافیک نیفتد اقدام با کشیدن خودرو به کنار باسکول پاسگاه بودم که سرباز با تابلو ایست محکم کوبید به ستون بین شیشه بغل سمت راننده که نگهدار .و ستون یخورده تورفته و رنگش خراش برداشته به افسر نگهبانی مراجعه کردم افسری که خود را فرمانده پاسگاه معرفی می کرد بنام عظیمی با پر روئی و حق به جانب طرفداری سرباز را کرده و در جواب اعتراض بنده نیز گفته برو به هر کجا دلت خواست شکایت بکن من جوابشون میدهم اگر محکوم شدیم خسارت میدهم . (گوش شنوا) حکم داد با ابلهان مدارا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
برو خدارا شکر کن باتیر نزده
امیر قنبری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
1
7
197 فقط یه دروغه همین
کسی تا حالا نتیجه گرفته؟؟؟؟
من خلافی گرفتم دیدم تو اتوبان زنجان تبریز واسم جریمه اومده 400000 ریال بابت عدم توجه به ایست پلیس و مبلغ 400000 ریال بابت سرعت غیر مجاز توسط کد مامور 4803
این در حالیه که من اون ساعتی که برام تخلف ثبت شده سر کلاس درس بودم و مشغول تدریس تو دانشگاه
و اصلا تو اون مدت از اون اتوبان گذر نکردم
مملکت ما قانون نداره که کسی بیاد رسیدگی کنه
پلیس هم شده قدرت مطلق...کم مردمو اذیت کنین
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
1
5
سلام
من از شهرستان اشتیان ک یکی از شهرهای استان مرکزی است پیام میگذارم
گرهبانی با نام مهدی تقوایی بمن گیر داده ک چرا شیشه ماشینت دودیه و ماشینم رو 24ساعت متوقف کرد و امروز دیدم ک ماشینه خودش دودیه جوری ک اصلا داخل ماشین معلوم نیست اما ماشینه من کاملا مشخصه و بمن پیشنهاد داده ک اگه بهم مبلغ نقدی بدی کاریت ندارم.
چرا یک گروهبان یکم باید این کارو در حق ما مردم اشتیان انجام بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
197 جواب بگو باش خواهش میکنم.پوست مارو کنده این گرهبان
امین
|
UNITED STATES
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
3
4
اول از همه خسته نباشیددمیگم به پلیس راهمایی رانندگی که از جانشان ما میزارن تا مردم سلامت باشند با بررسی اکثر این شکایات از جریمه ها اگر خوب دقت کنید حالا هر یک دو سه سالی یک صد تومانی بیشتر جریمه نشدن به حق یا نا حق هم بوده باشه پلیس که خدا و قاضی نیستش مثل داور فوتبال باید سریع تصمیم بگیری روی تصمیمش هم بمونه حتی اگر بفهمه اشتباه شده یعنی باید پلیس تصویر خشن و جنگنده ای نشون بده که جرات نکنی دوباره باهاش روبرو بشی مجرمی که قوانین و رعایت نمی کنه مجرم و به نظر من با قاتل فرقی نداره همین سبقت نا بجا که روزی هزار بار میبینیم یا سرعت باعث مرگ آدمها یا فلج شدن میشه این پلیسها درد کشیدن بعدش و میبینن ولی شما فقط از کنار تصادفات میگزرید کلا پلیس باید موجود ترسناکی باشه و اقتدار داشته باشه اون چیزهایی که به نظر شما حق شهروندیه مال شهروند اروپایی که معنی شهروندی میفهمم ما شهروند ایرانیم خودم که خودم میشناسم به نظر خودم تا حالا یک خلافم نکردم ولی حقیقتش اینه که تا حالا جریمه نشدم ولی چرا بارها شده بی توجهی کردم جایی پارک کردم که نباید پارک می کردم بعد که پیاده شدم متوجه شدم یا جایی حق با من نبوده سبقت گرفتم بوده حالا برای اون هزاران تخلف شما را جریمه نکردن یک جایی جریمه شدین به اون هزاران تخلف خودت ببخش اونی که بد حرف میزنه شما مثل این که سربازی نرفتی و نوع بر خورد نظامی نمیدونی اگرم قرار بود با هر شکایتی پلیس و اخراج کنن اونم بعداز ای همه آموزش و خرجی که از بیت امال کردن که الان شما پلیس نمی دیدی لطفا کلاس شهروندی اروپایی نزارین اینجا ایران است هم مردمش رعایت نمی کنند هم پلیسش اگرم قرار بهتر بشه مردم بهتر بشن پلیسم میشه چون اونم از مردم از مریخ که نیومده میبینه یاد میگیره در پایان حد انتظارات خودتان را پایین تر بیارید اعصاب و زندگی راحت تری دارید با تشکر و عذر خواهی از کسانی که ناراحت شدن و قرار بنده را بکوبند ولی حرفها همه حق بود
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
1
12
در کشورهای جهان سوم فساد اداری کم نیست و همه این موضوع رو میدونن. خیلی ها از قدرت خود سوء استفاده میکند ولی تا مظلوم نباشه ظالم به وجود نمیاد.تا جایی که میتونیم باید به دنبال حقمون باشیم. مطمئنا افرادی پیدا میشن که وجدان داشته باشند و به شکایت ما توجه کنند.
سمیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
6
5
با سلام به همه،پدر من از یک افسر که پلاک ماشینمونو کنده بود شکایت کرد و افسره مجرم شد جریمه هم داد و ارتقا درجه اش به تعویق افتاد.این حرفایی هم که شما میزنید قبول ندارم چون انصافا ما پارتی و آشنا هم نداریم.آفرین به قانون.
رحیم بیات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
2
3
با تشکر از مسولین محترم سایت.درتاریخ 29/2/94درزنجان یکی از ماموران راهنمایی بنام سروان ... اینجانب را متوقف واظهار داشته با گوشی صحبت میکردین که متاسفانه ایشان از لباس خود سو استفاده نمودن ومثل ی فرد روانی به اینجانب توهین وفحاشی نمودن وبنده را تحقیر کردن که موضوع به 197گزارش دادم جالب بود طرف تو 197 بدون اینکه نام ونشان وشماره تماسی از بنده بگیره گفت موضوع پیگیری وبا شما تماس گرفته میشه.خیلی مسخره اند آخه کسی نیست به اینا بگه بدون اینکه شماره منو بگیرن چطوری میخوان بامن تماس بگیرن .الکیه واسه خودشون دکان باز کردن حقوقشون از مردم تامین بشه ولی با سواستفاده از لباسشون مردمو توهین وفحاشی کنن وتحقیر کنن ولی بدونن که خدایی هم هست کاش بطریقی این قضایا به محضر رهبر معظم ایران عزیزمان نیز میرسید
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
1
6
همین امروز گواهینامم همراه نبود پلیس جلومو گرفت بعد سریع زنگ زدم گواهینامم اوردن اونم گواهینام رو که دید با پروریی تمام گفت ۵۰ هزار تومن بده نفرستمت پارکینگ....
متحیر از مردان قانون کشور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
2
5
سلام خسته نباشید
از کی تا حالا بستن کمربند جرم بحساب میاد؟!در تاریخ نهم خرداد 94 در جاده چالوس مامور راهنمایی من رو به جرم شل بستن کمربند 30تومن جریمه کرد!!!!!!!!!!!مارو باش دزدی تو روز روشن اونم از راه قانونی!!!!!!!!!
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
1
1
l سلام.
در تاریخ 94/3/8 در اتوبان هشترود زنجان جریمه شدم. پس از 20 روز با گرفتن یک روز مرخصی جهت پرداخت جریمه و کارهای دیگر به بانک مراجعه کردم. بانک هم شلوغ بود پس از حول و حوش یک ساعت صف انتظار نوبت من رسید. ولی متصدی بانک با رویت برگه جریمه گفت نمی شود پرداخت شد گفتم چرا؟ گفت به علت قلم خوردگی در تاریخ( آن هم در ماه) جریمه. مامور ماه 4 نوشته بود بعد روش دوباره 3 نوشته بود. گفتم هنوز ماه چهار نیومده ولی قبول نکرد. گفت باید برم اداره راهنمایی و رانندگی مشکل و حل کنم. واسه اونم باید یه روز دیگه مرخصی بگیرم برم این ور اون ور. تازه می دونمم که حل نمیشه. یه نفر آدم بیکار می خواد. تا کی باید تقاص اشتباه دیگران رو ما بدیم. منم پولو نمی ریزم بزار دو برابر بشه. ولی حلال نمی کنم.
حسین
|
ROMANIA
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
1
2
راهنمایی ورانندگی شهرستان ....پلیس راه ...بعلت نبود گواهینامه موتورم جناب سرکار...موتورم بردن پارکینگ.در صورتی ک صدتاموتوردیگ امدن رفتن ب اونا گیرنداد.قانون بایدبرای همه باشه ن یک نفر.میتونستم فرارکنم ب قانون احترام گذاشتم.سرکار ازمن درخواست کرد قبل اینکه بره پارکینگ بهش پول بدم.توجه نکردم.ب سربازدستوردادببر پارکینگ.لطفارسیدگی کنید.
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
2
8
به نظر من پلیس راهنمایی ورانندگی در خیلی موارد زور میگن وبه ناحق جریمه میکنن مخصوصاتو شهرهای کوچک
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
3
8
بعضیا از اینی که جریمه شدن ناراحتن و به تخلف خودشون نگاه نمی‌کنن. خوبه آدم یکم مرد باشه اشتباهش رو گردن این و اون نندازه
موسی
|
-
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
1
3
با سلام بنده بخاطر سوءاستفاده مامور نیروی انتظامی از لباس نظام یک هفته بیگناه افتادم زندان، که مامور نیروی انتظامی به ماشین بنده مشکوک شده که ادعا کرد این ماشین سرقتی میباشد و از من به سرقت بردی . وقتی تمام مدارک ماشینو نشونش دادم قبول نکرد ماشینو برد آگاهی .چون پراید مدل 87 بود سوئیچ مامور به ماشین میخورد و از خوشحالی داشت پر در می آورد.با صدای الله اکبر همه همکارانش جمع شدن و پیش خودش ماشینش پیدا شد.منم شوکه شده بودم بدون بازجوی آگاهی از من امضاء گرفت . (منم شاغل واسه مرخصی رفته بودم شهرستان) منو بردن دادگاه مامور درگوشی به قاضی گفت اعتراف کرده که دزدی کرده .اونم گذاشت پنج شنبه ساعت یک بعد از ظهر گفت برو ضامن بیار ،ماموران آگاهی گفتن وقت نیست بفرستش زندان .(با بیماری دیابت راهی زندان شدم ) کلی پول وکیل دادم وشاهد بردم دادگاه که بیگناهیم را ثابت کردم . لطفا راهنمایی کنید چه جوری من حقمو ازش بگیرم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
نمی تونه
هادی
|
ROMANIA
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
1
3
باسلام اینجانب راننده پایه یک هستمدر محور سنندج به سقز پلیس راهنمای ما رو نگه داشت درخواست مدارک کردکل مدارک ها رو تحویل دادم بعد از برسی. چراغ خطر هارو امتحان کرد اج لاستیک هارو نگاه کرد چون هیچ مشکلی ندید دستبه جریمه شد اعتراض کردم گفتم بابت چی جریمه مینویسی در کمال پروی جواب داد از قیافه ات خوشم نمیاد ایا به نظر شما با این مامور عقده ای چه باید کرد اخرشم جریمه ۴۰۰۰۰تومنی خودش رو کرد ...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
1
1
سلام در مورخه 1394/05/18 در شهر رامسر استان مازندران ماشین من را که دست دخترم بود به پارکینگ بردند که توسط استوار راهنمایی پشت چراغ قرمز به بهانه بدحجابی توقیف شد .وفردای همان روز با دادن 10000 هزار تومان پول پارکینگ ماشین را دادند .در صورتی که حجاب ایشان کاملا معمولی وخوب بود حال این استوار به نام حجتی از کجا تشخیص داد وآیا مجوز این کار را داشت معلوم نیست به 197 زنگ زدیم تا حالا خبری از پی گیری نشد
رضا
|
ESTONIA
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
3
با سلام
درتاریخ 21/6/94 اتوموبیل اینجانب به همراه 5 خودرو دیگر متعلق به همسایه ها که همگی در پارکینگ منزل پارک شده بودند مورد دستبرد واقع شده شیشه های همگی شکسته شد و اشیا داخل آنها ازجمله جی پی اس و بیمه نامه وسایر مدارک اتوموبیل اینجانب به سرقت رفت !!! مراتب به پلیس 110 اعلام و مراحل قانونی کار انجام گرفت لیکن چند روز بعد در تاریخ 29/6/94 پلیس محترم راهنمایی اینجانب را بخاطر همراه نداشتن گواهی و بیمه نامه جریمه نمود؟؟؟ افسرمحترم به هیچیک از مدارک ابرازی اینجانب ازجمله گواهی پلیس 110 ونیز رسید درخواست گواهینامه المثنی ممهور به مهر پلیس +10 نوجهی ننموده ودر مقابل اصرار اینجانب مبنی بر دلیل عدم پذیرش تهدید به انتقال خودرو با جرثقیل نمود واز آنجا که اینجانب درموقعیتی نبودم که وقت خود را بیخودی تلف کنم برگه جریمه را دریافت نمودم سوال من از ناجا است که وقتی مامورین محترم شما قادر به انجام وظیفه اصلی خود که حفظ امنیت جان و مال مردم است نیستند بطوری که شب ئارد منزل مردم شده علیرغم وجود دزدگیر در ماشینها همزمان به چند خودرو دسبرد بزنند چرا بیخودی باعث ایجاد نارضایتی وگرفتاری مردم میشوند؟ اصلا شما وجود نمیداشتید بهتر نبود؟ ایا بهترنبود وظیفه اصلی خود را انجام میدادید؟ خسارت من را چه کسی باید بپردازد؟ جالبتر اینکه وقتی بعنوان شکایت به پلیس راهنمایی زنگ زدم بمن گفتند چرا بدون گواهینامه رانندگی کردی که جریمه بشی !!! واقعا که مسخره تر از این نمیشه!!!!!!!!
سجاد
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
4
3
من خودم توی نیروی انتظامی خدمت کردم و به چشم دیدم که واقعا رسیدگی میکنند حتی یه بار خیلی جالب بود یه سرهنگ رو در پی تماس یه خانم کهن سال که بی احترامی کرده بود مجازات کردند............به جرات میگم شاید تنها ارگانی که خیلی قانونمند با این قضیه برخورد میکنند نیروی انتظامیه.....
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
مطمئنی دوست عزیز ؟ منم توی نیروی انتظامی فعالیتی داشتم اما چیزی که شما میگی رو ندیدم تاحالا سرهنگ نیروی انتظامی رو بخاطر یه تماس توبیخ کنن !؟
شما خوبی؟ :D
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
چه سالی را می گی
حاجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
1
1
با سلام و احترام این حقیر در تاریخ 19/5/1394 از ساعت 10 تا 30/12 دقیقه ظهر در خیابان امام خمینی ره مشهد 2 مرحله با کد مامور 67505 و احتمالا 9533 و یا شماره جریمه 7579708136 هر کدام مبلغ 400.000 ریال جمعا 800.000 ریال جریمه شده ام که مبلغ 400.000 ریال به دلیل توقف در محل ممنوع به حق بوده ولی جریمه بعدی در همان محل که ماشین جابجا نشده و هر دو برگ جریمه زیر برف پاکن بوده آیا مامور دومی قبض جریمه را ندیده که ناشی از عدم توجه و دقت ایشان بوده است و نکته دیگر ما دو ماشین بودیم در آن محل که زائر در مشهد بوده هردو جریمه شدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
1
3
سلام خدمت تمامی دوستان مسئول و چه غیر مسئول

این اتفاق از نجف آباد اصفهان
من امروز برای کاری در بانک سپه نجف آباد ک در چهار فردوسی نجف آباد واقع است رفتم من وقتی رسیدم ب بانک یک جناب سروانی بمن گفت بیا جلوتر وقتی رفتم جلوتر گفت اینجا مسیر عبور اتوبوس واحد چرا اومدی استوار فلانی سی تومن بنویس گفتم اخه این همه موتوری اینجا ایستاده بعد اگر کسی کار داشته باشه بانک کجا باید بره موتورشو بزاره گفت خ بقلی گفتم مگه میشه اگر اینجا مسیر اتوبوس کو پس اتوبوس من ک نمی بینم خلاصه تا اینجا هیچی رفتم تو بانک داشتم زمزمه می کردم و اعصابم خرد بود ک الکی جریمه شدم اونم زمانی ک هم گواهینامه داشتم و هم بیمه نامه تو جیبم بود معاون بانک گفت چی شده گفتم من تو بانک کار داشتم الکی جرییمه شدم اون اومد ک ببینه چی شده و بعضی وقتا میشه استثنا قایل شد اخه چه خبره ک با لحن تندی با ایشون حرف زدم در آخر معاون بانک گفت پیگیری می کنم و جالبیش اینجاس جناب سروانه گفت حقت بوده موتورتو توقیف میکردم میری جو میدی از این حرفا
و خیلی خیلی از این مسایل ، اگر قراره اینقد به موتوریا گیر بدن چراتولید میشه این موتوریا خودشون قشر ضعیف جامعه ان خب اینجوری نمیشه ک؟ بالاخره یکی باید باشه پیگیری کنه
من و همه ایرانی ها ملت مونو دوست داریم پس نیام مردم بدبین کنیم ب دستگاه دولت
این ک شنیدی صدای ک جوان ایرانیه
باتشکر
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
1
3
من فكرميكنم اينها پليس راه نيستن،فقط مأمورنوشتن برگ جريمه هستن،ادمهاي بيچاره اي كه ازبيكاري تن به اين كارداداند!اگركسي رسيدگي ميكنه شكايت كنم،(مستند).شاهدشكايتي هستم كه پنج ساله هنوزدرحال تحقيق هستن وطرف بازنشته شده.
جمعی از اهالی جوادیه کوچه ظهیری
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
2
4
110و197اصلا موارد اعلامی را پیگیری نمی کنند
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
1
2
سلام.امروز مغازه من رو به خاطر داشتن فروشنده خانوم بد حجاب پلم کردن در صورتی که تمام محله میدونن من فروشنده ندارم و خیلی راحت یه مامور اومد با توهین و سو استفاده از کارت نیرو انتظامی توی این بازار خراب مغازم رو پلمپ کرد.وقتی باهاش حرف میزدم میگفت با من حرف نزن برو بیرون من هر کاری که دوست دارم میکنم.گفتم میرم اداره اماکن ازت شکایت میکنم گفت اونجا همه پشت من هستن.مامور اصلا سواد درست و حسابی نداشت و همش با توهین حرف میزد و به دروغ روزی یه خانواده رو قطع کرد و با لبخند رفت از مغازم.من چطوری حقم رو بگیرم.چرا بجای 197 یکی نیست که حضوری بتونیم حرف بزنیم.
محمد خلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
2
1
بنده جهت کار اداری به پاسگاه انتظامی خور شهرستان بیرجند مراجعه کردم برخورد فرمانده پاسگاه جناب سروان اسماعیل دهجو وهمکارانشان با ارباب رجوع وپاسخگویی بسیار ستودنی است .بنده از ایشان تشکر میکنم وبرایشان آرزوی موفقیت دارم .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
2
4
اقا لطفا جواب بدید
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
3
با سلام هيچ كار نميشود كرد فقط سر كاريه
سید محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
2
2
سلام من در تاریخ 25/10/94 به ناحق جریمه شدم ولی به کجا باید مراجعه کنم کجا شکایت کنم
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
2
با سلام بنده در اصفهان روز عاشورا طرح ترافیک جریمه شدم.مگر روزهای تعطیل طرح اجرا میشه،حالا فردا میخوام برم بازرسی راهور شکایت کنم.
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
1
سلام خسته نباشید من از استان کرمانشاه مزاحم میشم روز سه شنبه مورخ 1394/11/13 ماشینمو ده متر بالاتر از تقاطعی در خیابان شهید بهشتی پارک کردم و پس از ده دقیقه برگشتم مبلغ 500000 ریال جریمه شدم. پیگیرشدم گفتن در حریم تقاطع ممنوعه پارک کنی. خدا از اون مأموری که جریمم کرده نگذره . چهار تا ماشینو جریمه کرد. آقای یانی که ادعا می کنید مأمور نظم و امنیت در جامعه هستید لطفا تابلوی توقف ممنوع را کنار تقاطعها نصب کنید تا مردم الکی جریمه نشوند. جایی که تابلو یا علایم توقف ممنوع نیست ما باید از کجا بدونیم پارک نکینم. خدا ازتون راضی نباشه.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
3
0
همش نیمه خالی لیوان نبینید،
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
2
0
با سلام.
هموطنان عزیز خیلی بی انصاف هستید بنده چند وقت پیش جهت کاری به پلیس اگاهی سبزوار مراجعه کردم و ماموری به نام ستوان سوم صحراگرد با احترام تمام با من برخورد کرد و من را با دقت و احترام در خصوص کارم راهنمایی کردند و تا کنون در هیچ اداره ای چنین برخورد زیبایی ندیدم و از ایشان کمال تشکر را کردم آگر برخورد ما با پلیس خوب باشه اونا هم متقابلا با احترام برخورد میکنند مطمعنا. واقعا از ایشان متشکرم و هرجا هستند خداوند پشت و پناه ایشان باشد.
روزگار
|
UNITED STATES
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
2
با سلام
روز جمعه در جاده مراغه هشترود شب ساعت 23.30 بعداز یه ربع که پشت سر یک ماشین تویوتای پلیس بخاطر سبقت ممنوع رانندگی کردم وقتی به محل سبقت آزاد رسیدم از پلیس با سرعت مجاز سبقت گرفتم
از اینکه در حین سبقت ماشین رو کشید روی من میگذرم بعد از سبقت چراغ داد ایستادم
با لهن بسیار خشن و بی حرمتی مدارکم رو گرفت گفت برو پارکینک گفتم اخه چرا مگه من چکار کردم گفت حوصلتو ندارم گفتم برو پارکینک الان از سر تصادف اومدم و دستام پینه کرده
به قران مجید اگه کلمه دروغ گفته باشم من هیچ خلافی نکرده بودم بعد ار اینکه 5 کیلو مترب دنبالش اومدم وایستاد گفت برات لطف میکنم بعد پنجاه تومن جریمه کرد وماشین رو برگردوند واقعا نمیدونم تو این مملکت چه باید کرد ؟
تازه یکاری هم کردن اگه اعتراض کنی دیگه .....
به قرآن پیش زن وبچه ام خیلی شرمنده شدم که از دستم جز التماس چیزی بر نمی اومد
اسم مامور جواد بود ودرجه ی استواری داشت
من اگه هم برم شکایت کنم لای سه چهار روز دست از کار م بکشم برم شکایت کنم تازه بعد از اون هم معلوم نیس که باهم لج مکنن یا نه
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
4
می خواستم درد خودم که به ناحق جریمه شدم ماجرا را بنویسم مطالب ایرانیهای دیگر را خواند م گریه ام گرفت
چقدر پلیس راهنمایی و رانندگی زحمت کشی داریم وای به حالمان و وای به بروزی گه بگندت نمک
علی منتظری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
2
بارها تو شهرهای غریب به دلایل الکی جریمه شدم..از اونجایی که اهل باج دادن نیستم از لحن خیلی از این مامورها معلوم بود دنبال پولن.ولی حاضر شدم جریمه شم..خداییش این پول رو میخوان بدن به زن و بچشون...به نظرتون چند درصد این مردم راضی هستن که جریمه بدن....من اگه خلافی کنم میگم خودم کردم که لعنت بر خودم باد...ولی جریمه های بیخودی و بهونه دار آخر عاقبت برای شخص و مجموعه ای که این پول رو میخورن نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
1
سلام خسته نباشید در خط ویژه جریمه شدم قبول دارم و پر داخت میکن.ایا بین راننده زن و مرد قانونی وجود دارد که بنده از ان بی خبرم همزمان با من دو تا اقای دیگه داشتند همین را ه را می امدند از میان ۳نفر قرعه بنام من در امد و ۵۰تومن جریمه شدم ب افسر میگویم چرا انها را جریمه نکردیلابد فامیل شما هستند میگه بله ....کسی نیست جواب بده این همه بی قانونی تو قانون گذاران
علی حاج حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
1
بنده پنج شنبه بعدازظهر 29 بهمن ماه در شهر جدید بهارستان اصفهان تصادف کردم که حدود یک ساعت بعد از تماس من یک نفر از مامورین راهور همراه با یه جرثقیل یدک کش سر صحنه آمد که مدارک من وطرف تصادف را گرفت درضمن راننده جرثقیل با طرف تصادف آشنا درآمدند وبه همین دلیل بنده از صحنه تصادف عکس گرفتم البته مقصر بودن طرف مقابل چنان واضح بود که مامور راهور به من گفت نگران نباش وفردای آن روز یعنی جمعه صبح ساعت ده به مقر آنها برویم صبح که بنده رفتم شخصی که صحنه تصادف را دیده بود نبود وشخص دیگری که ظاهرا پست معاونت داشت از دادن اسم آن شخص به بنده ممانعت نمود وگفت من نمیدانم که بوده ودوباره سر صحنه رفتیم وبا اینکه کاملا صحنه مقصر را نشان میداد وبنده هم معترض بودم نظری نداده واظهار نمود که نفری که سر صحنه آمده هم حق نظر ندارد وقرارشد دوباره فردا برویم قرارگاه تا رییس یعنی ستوان ... خودش نظر دهد فردای آن روز که رفتیم ستوان ... بدون اینکه اجازه دهد بنده حرف بزنم ویا تصاویر گرفته شده را ببیند 50-50 اعلام نمود وبعد که اعتراضات بنده را دید دوباره سر صحنه رفتیم و اینبار طرف را مقصر اعلام نمود و مدارک آنها را به من داد ولی چند روز بعد با توجه به عدم پرداخت خسارت بنده با بی احترامی مدارک طرف را از من گرفت وبه آنها داد ودوباره نظرش عوض شد . البته میدانم به جایی نمیرسم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
2
سایت وسامانه فایده نداره کسی پیگیر نیست وسلام
راما
|
UNITED STATES
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
1
3
واقعا رفتار پلیس با ما جوانان به شدت زننده است ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
2
سلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
1
3
شکایت از پلیس به پلیس هیچ فایده ای نداره
جعفري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
1
1
سوال
چرا وسيله نقليه اي كه شب در جاده برون شهري تردد ميكند و يكي از چراغهايش كه شايد خيلي هم حساس نيست ميسوزد بايد جريمه شود؟ چرا به راننده مهلت داده نميشود كه در اسرع وقت اقدام به تعويض لامپ سوخته نمايد؟ آيا با 75000 تومان جريمه كردن راننده ، كار درست ميشود؟
چرا راننده اي كه يك مسير طولاني رانندگي كرده و كل مسير خلافي نداشته و در يك نقطه بطور اتفاقي سرعتش بيش از حد مجاز شده است بايد جريمه شود؟ آيا بهترنيست به كل مسير توجه شود؟
با تشكر
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
2
رفتار و عملکرد پلیس راهور حداقل در بخش خودروهای شخصی هیچ امیدی را برای اصلاح واقعی فرهنگ ترافیکی در کشور باقی نگذاشه است. با این روند استفاده از خودروی شخصی مفهومی ندارد. به نظر می رسد پلیس راهور بیش از بازدارندگی به دنبال درآمد است. وقتی دولت در سال 95 مبلغ ..... از بودجه کشور را از محل درآمد جریمه ها در نظر می گیرد چه طور ممکن است که هدف اصلی پلیس راهور از جریمه خودروها اصلاحی در رفتار رانندگان باشد. به راستی اگر با توجه به قوانین جریمه موجود درامد پلیس از محل این جریمه ها به بیش از یک سوم کاهش یابد ، به نظر شما پلیس راهور برای افزایش درآمد از محل جریمه ، قوانین جدیدی را تنظیم نخواهد کرد.؟ احتمالا پارک خودرو در محلهای مجاز ، بیش از دو ساعت ممنوع خواهد شد. یا هنگام پارک خودرو سرعت بیش از دو کیلومتر در ساعت تخلف است . بنابراین اگر خودرویی سه کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشد بایستی دویست هزار تومان جریمه پرداخت نماید. یا در جاده های یک طرفه بین شهری پرتردد ، با تخریب و یا ایجاد چاله ، رانندگان را به انحراف به چپ هدایت می کنند و با کمین در این محل ها خودروها را جریمه خواهند کرد. و یا استفاده از گوشی همراه توسط سرنشینان - تاکید می شود سرشینان و به راننده - ممنوع و راننده متخلف یک صد هزار تومان بایستی جریمه پرداخت نماید و قس علی هذا
اگر در طول یک روز در سطح شهر تهران تردد نمایید و به اطراف خود دقت کنید متوجه خواهید شد که پلیس راهور بیش از بازدارندگی و ایجاد نظم ترافیکی به دنبال کسب درآمد است. چند نمونه : طی چند سال گذشته نمایشگاه های خودرو بی شماری در سطح ش هر تهران ایجاد شده اند که 99 درصد این نمایشگاه خودروهای فروشی خود را در خیابانهای اطراف پارک می کنند که موجب بسته شدن خیابانها در طول روز می شوند. پلیس کجا است تا نظم ترافیکی ایجاد نمایند. ؟ یا شما شب های 5 شنبه و جمعه و یا سایر ایام تعطیل اگر از خیابان ستاری در غرب تهران تردد داشته باشید متوجه خواهید شد که پلیس راهور چقدر وظیفه شناس است. وقتی از از جنوب و یا شمال وارد این خیابان می شوید با ترافیک سنگین مواجه می شوید. وقتی به حوالی مرکز خرید داریوش نزدیک شدید انبوهی از خودروهای پارک شده در دو سوی خیابان را مشاهده خواهید کرد. این خودروها موجب شده تا ترافیک سنگین ایجاد شود. در اینجا پلیس وظیفه شناس کجا تشریف دارند. ؟ موارد متعدد دیگری در این زمینه وجود دارد که مجال آن در این وجیزه نیست. در اسفند سال 92 از صیاد وارد رسالت شدم به دلیل ورود به طرح زوج و فرد پلیس اینجانب را متوقف نمود اما به دلیل تعدد خودروهای متوقف شده اینجانب به حرکت کردم که در این هنگام پلیس محترم و قانون مدار ، تهدید نمودند اگر متوقف نشوید عبور از چراغ قرمز را هم برای شما منظور خواهم نمود. البته بنده با این گفتار احساس کردم پلیس چقدر وظیفه شناس است لذا به مسیر خود ادامه دادم . پس از مدتی وقتی به لیست جریمه ها روجوع نمودم ، مشاهده کردم که بابت عبور از زوج و فرد توسط پلیس سه جریمه نصیب چاکر شده است. اگر خاطرات شهروندان را مکتوب نمایید مصداق هفتاد من کاغذ است.
پیشنهاد می کنم اتاق فکر و عقلای پلیس راهور دور اندیشی نمایند و با اقداماتی اصلاحی رفتار فعلی این بخش از پلیس را در مسیر صحیح قرار دهند و از تبعات اجتماعی و سیاسی استمرار این گونه رفتارها و قوانین پیش گیری نمایند. اگر این روند ادامه یابد قطعا پلیس با مشکلات جدیدی روبه رو می شود. قطعا در مرحله اول رسانه های مکتوب به آن می پردازند ، کاریکاتوریست به تمسخر قوانین راهور خواهند پرداخت و افراد خطر زا مشکلاتی را برای اموال و پرسنل پلیس ایجاد خواهند کرد و اصلاح فرهنگ ترافیکی قربانی خواهد شد. به امید اصلاح رفتار و قوانین پلیس راهور انشاء الله
بهمن روحي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
1
با سلام
ضمن تبريك سال نو و آرزوي توفيق براي شما
بنده در مورخه 95/1/11 در جاده دو طرفه اهواز - سر بندر ، در حركت بودم . يك وانت پيكاب بدون چراغ گردان و علامت راهنمايي و رانندگي با سرعت پائين در حركت بود و راه ديگران را سد كرده بود اما غافل از اينكه خودروي مذكور مربوط به راهنمايي و رانندگي است و جهت تحريك ساير راننده ها براي سبقت در ناحيه خط ممتد ، با سرعت كم در حال رانندگي است . در نهايت من و چند نفر از راننده ها در ناحيه خط ممتد اما نه در منطقه خطر سبقت گرفتيم و وقتي دستور ايست داد فهميديم خودرو مربوط به راهنمايي و رانندگي است و افسر مربوطه با كد 10577 نفري دويست هزار تومان جريمه نوشت و با رفتار تند گفت ميتوانم خودروتان را بخوابونم و با توجه به اينكه ما مسافر نوروزي بوديم اين رفتار پليس در طول سفر اوقات ما را تلخ كرد.
بنده تخلف خود را توجيه نميكنم اما اقدام پليس كه منجر به تخلف راننده ميشود كار شايسته اي نيست و رفتار خشونت بار آزار دهنده.

در صورت امكان رسيدگي كنيد.
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
3
با نام و یاد خدا
شکایت از قاضی به قاضی بردن خطاست
خدا شاهده دهها پرونده داشتم و دارم که پلیس صد در صد مقصره ولی هیچ نتیجه ای نداره و فایده ای هم نداره ... شکایت از پلیس بیشتر مثل یه شوخی خنده دارد میمونه ...
یعنی عین جک سال 2017
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
1
من کلاه موتور نداشتم دربیرون از زیر گذر چند مامور راهنماورانندگی پریدن جلوی موتور من رو گرفتن . جرمم نداشتن کلاه ایمنی بود یک هفته است که موتور من در پارکینگ است .جریمه را روز اول پرداخت کرده ام ولی میگه باید بیای کلاس تا هفته دیگه موتور رو بهت بدیم.من با موتور قسطی که با ان پیتزا پخش می کنم وخرج یک خانواده را میدادم الان ازکار اخراج شده واز ان طرف قسط موتور هم مانده رو دستم.....
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
1
واقعا دست مریزاد کلاه نداری توقع داری بهت هیچی نگن بابا تو دیگه کی هستی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
1
با سلام

آیا ومیشه از پلیس شکایت کرد؟؟؟؟ اگه آره ... چطوری؟

197 پاسخگو هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
علی رستمی
|
UNITED STATES
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
سلام خسته نباشید بنده بیست وچهارم فروردین نود وپنج جهت دیدن دوستم به پاسگاه ۱۹ شهرک اندیشه رفته بودم پرشیدم رئیس هستند گفتند بیرون است الان تشریف میارند نیم ساعت منتظرشدم دیدم یه سرهنگ دوم بنام ... بهمراه چند جوان امدند نایحه اینکه دیدم رئیس پاسگاه عوض شده از روی کنجکاوی چند دقیقه موندم در پاسگاه جناب سرهنگ متاسفانه چنان با مهتمان کتککاری وتوهین وفحاشی میکرد بنده که خودم از از پیشکسوتان نیروی مسلح هستم خقیقاً از نحوه چنین افسران مجری اخساس شرم میکنم دو بار تیز نرااب را به ۱۸۷ تلفن پیامگیر گزارش کردم ویکبار نیز تلفنی با یمی از کارشناسان بازرشی موضوع را مطرح مردم ولقعا جای تعجب وافسوس دارد رستمی از تبریز
محمدرضا
|
ROMANIA
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
این 197 سر کاری بود که نیم ساعت وایستادم هیچی به هیچی.
.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
0
سلام
مگه کسی این سایتو میخونه و ترتیب اثر می ده
فقط می نویسیم و با نوشتن دلمونو خنک می کنیم

سرو کارتون به اداره آگاهی افتاده

برای نوشتن یه شرح حال و عریضه از ماجرا اتفاق افتاده باید صبر کنی افسر پرونده به هزار کار دیگه برسه و تنهایی داستان شما رو که از هیجان ممکنه خیلی موارد که مهمه یادت نیاد تعریف کنی و ایشان استنباط شخصی خودشونو با ورق کاربن روی دوبرگ انشا کنند و با خطی که ممکنه برای همه خوانا نباشه و بعد از اون جواب میدن:

برو تا بهت زنگ بزنیم یعنی برو تو افق ......

دزدی موبایل ـ کیف پول در اتوبوسها و مترو داره بیداد می کنه

تو شرایطی که نیروی گشت اخلاقی ترتیب داده میشه چرا نیروی کشف دزدی توسط نیرویها نامحسوی مترو و اتوبوس گذاشته نمیشه

به راننده های اتوبوس آموزش داده نمیشه که تو اون لحظه و شرایط چیکار کنن شاید تو لحظه بشه دزدو دستگیر کرد

تا پروسه اداریش طی بشه دزده هرکاری باید انجام بده داده

مگه اینکه ماهر نباشه که الحمدالله با این وفور نعمت تو مترو و اتوبوس و پیگیریهای طولانی آگاهی حتما به زودی خبره شده و حرفه ای میشن

سیستم اداری آگاهی انقدر کنده و انقدر ابتدایی و دستی کار می کنن که خدا می دونه اون مال باخته به چی باید دلشو خوش کنه

حتی یه کد پیگیری بهش نمی دن که از طریق پیامک یا شماره تلفن موضوعو پیگیری کنه و دلش خوش باشه

همین برو خبرت می کنیم .

پلیس راهنمایی هم گرفتاریهایی باهاش داریم ولی حداقل سیستم پیگیریش داره جواب می ده و هر دقیقه نباید مراجعه کرد ولی آگاهی و کلانتری .........................

خدا کنه این نوشتن ها به یه دردی بخوره
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
0
2
بنظر بنده 197 فقط یک پیغام گیر بیشتر نیست وفقط حدر دادن وقت وشارژ موبایل است وضرر دیگر به شاکی
قولی
|
ROMANIA
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
1
1
بیچاره 197 اخه اگه بخواد رسیدگی کنه .... بزارین توهین کنن گناه دارن زحمت کشن میبینید که مواد مخدر و قاجاقچیارا دستگیر میکنن میبیند که ما دیگه تو هر خانواده ای یه معتاد نداریم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
2
1
همه چیزکشکه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
3
با سلام .امروز بعد از صرف ناهار ازمنزل خارج وبه طرف محل کارم حرکت کردم حدود 5 متر جلو رفتم به سرباز که یواشکی به کوچه سرک میکشید راهمو بست و مدارک خواست.مدارکم کامل و بی نقص بود .گفتم چرا .من که خلاف نکردم منو پاس داد به پزو206 که دو نفر توش بودن.ستوان ... و راننده .خلاصه هر چی پرسیدم من چیکار کردم جواب منطقی نداد وگفت حرکت شما تو این کوچه خطر ساز بود و طبق قانون خودرو شما باید توقیف بشه.منه بدبخت که کلی گرفتاری وکار داشتم و داشتم خودمو راصی به جریمه نا حق میگردم که به گرفتاریم برسم.حالا باید رای به تحویل خودرو میشوم. هر چی خواهش و التماس کردم افاقه نکرد مدارکم گرفت وسرباز نشوند تو ماشینم گفت بریم گفتم کجا گفت بریم منطقه اونجا ماشین بهت میدن جالب اینجاست وقتی که ميخواستم وارد طرح باشیم بهم گفت به چیزی رو پلاکت بزار که دوربین جریمه نکته خلاصه بعد از استتار پلاک به منطقه که در اصل پارکینگ بود رسیدیم سربازه بیچاره مجبور بود صدتا دروغ بگه که ماشین فقط بره پارکینگ. بعد از کلی حاشیه به نتیجه رسیدم فایده نداره چون طرف نه ميتوانست درک کنه که با توقیف ناحق چه مشکلاتی واسه من درست کرده.ماشینو تحویل دادن قبص پارکینگو گرفتم و موقع خارج شدن افسر بی انصافی که مدارکم گرفته بود دیدم داشت با همکاراش میخندید.واگزارش کردم به خدا و امام حسین اومدم بیرون تو راه داشتم قبص پارکینگ را میخوندم دیدم نوشته تخلف پوشش پلاک که نتونم اقدام کنم.تو فکر بودم که به موتوری اومد گوشیمو قاپ زدو رفت .گوشی که دخترم و پسرم بهم هدیه داده بودن 1.5 میلیون پولش بود.حالا شما بگین چیکار کنم.عدالت اجتماعی یعنی چی؟آیا کوچه 6 متری که هیچ تابلوی در آن نصب نیست جای کمین کردن ماموره ؟ آیا 5 متر حرکت به جلو خطر سازه؟ یا حق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
1
0
از پلیس نیور انتضامی باید به کجاشکایت کرد
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
1
چرا پليس راهوار خودشان را تابع قانون نميدانند.
وقتي چه به حق و چه به ناحق كسي را متوقف ميكنند قانون اينست كه پليس با احترام برود و مدارك را بررسي و سپس اعمال قانون كند اما در كشور ما ايران ما مجبوريم از خودرو پياده شده وخودمان بسمت خودرو پليس جهت تحويل مدارك برويم
درحالي كه قانون درست عكس اين قضيه را ميگويد
از آن بدتر زمانيست كه افسر درخودرو نشسته وبا كمال بي احترامي شيشه خودرو را فقط چند سانت آنهم براي گرفتن مدارك ونوشتن جريمه پايين ميدهد كه بيشترين بي احترامي به هموطناي عزيزمونه
وبدبختانه اينكه پليس خودشو خدمتگذار مردم ميدونه ...
واقعا كه
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
1
1
پلیس راه بهبهان کثیفترین پلسهایه کشور هست واقعا جای تاسف داره که تومملکتی هستم که جایه مثه پلیس راه بهبهان آرامش را از تمام مسافران صلب میکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
آقا جان 197 چی من فقط به خاطر گفتن این کلمه که من پیگیر کار شما هستم ظرف مدت 7 روز 730 هزار تومان جریمه شدم پاز شاکی شدن به 197 خوری مراجه کردم تاز اونجا درخواست پول ازم کردند
جنتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
1
دقیقا 5 دقیقه آهنگ کیتارو داره پخش میشه، پایگاه افتاب عزیز، اول خودت این سامانه رو امتحان میکردی بعد اینجا گزارش میکردی عزیز من، من فقط 8 ثانیه این سامانه رو اشغال کردم 297 ریال از حساب همراه من کم کرد، این سامانه فقط منبع درآمد پلیس هست با مخابرات ، واقعا خجالت آوره

واقعا خجالت آوره سردبیر پایگاه آفتاب
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
1
1
عجب . قضیه شده همه ... ما خوبیم !! هیچ مامور پلیسی جرات صدور جریمه بدون دلیل رو نداره .
محمدرضاازرم نیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
0
با سلام.
از اینکه این سایت رو بای راهنمائی گذاشته اید متشکرم
از سروان ...که مامور راهنمائی ورانندگی در شهرستان نوشهر خدمت میکنه شکایت دارم و امید ورام که صدای شکایت یک شهروند به دستگاه ذیصلاح برسد . و اینکه چه حکمی برای این سروان خلافکار صادر میکنند نیز شهروند آگاه شود.
ایا همراه نداشتن گواهینامه جرم است . واگر جرم است چرا اعمال قانون برای فرد خاطی نمیشود.
ودر عوض به جای اعمال قانون پلیس از فرد خاطی اخاذی میکند.
بند برای یک دور زدن کوچک وبه جرم همراه نداشتن گواهینامه مورد اذیت وآزار این سروان قرار گرفتم و از وی در دستگاهای دولتی ونهادی که به این نامه جواب بدهد شکایت دارم . زیرا هم پول از من گرفته شده هم مورد تحقیر قرار گرفتم و از این که این سروان راهنمائی در ازای گرفتن پول از من کارت و بییمه را به من تحویل داد .
اگر بند خطا کردم که جریمه دارد.
ااگر خطا کردم چرا بنده به جای اعمال قانون مورد تحقیر قرار گرفتم این چه قانونی هست که به جرم همراه نداشتن گواهینامه مورد آزار و اذیت یکی از افسران راهنمائی و رانندگی نوشهر به نام ... از از همه مهم تر مورد تحقیر قرار بگیرم .
خواهش میکنم در صورت امکان به شکایت من علیه این افسر هر چه زود تر به سر انجام برسم.
فیضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
سلام وخسته نباشید
ایجانب درتاریخ 95/02/17ازمسیراتوبان پردیس به تهران درحرکت بودم به عوارضی پردیس رسیدیم شلوغ بود پلیس هم رابلای ماشینهادرحرکت بود وراهنمایی میکرد که حرکت کنید رسمن عوارض دریافت نمیشد نمی دانم چرا پیامک آمده که شما 30هزارتومان بابت ثبت دوربین عوارضی جریمه شدید سوال بنده این است وقتی من وارد اتوبان شدم مشکل پرداخت عوارض را نداشتم با3 یا 8 تومان رد میشدم دیگر فراری لازم نیست فرمان پلیس را اجرا کنیم جریمه ام بپردازم این مدل را دیگر ندیده بودیم خواهشن مشخص کنید ممنون میشم چه کنیم .چرا
کیوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
ستوان 2 آقای گل دوست در پلیس راه ساری و سمنان فقط ماشین پراید رو به پارکینگ می برد و نمی دانیم چرا با بقیه اتومبیل ها به راحتی کنار می آید و می ترسد و برخورد بسیار بدی با همه مردم دارد و با تمسخر رانندگان را مسخره نموده و با اینکه بارها به بازرسی هم شکاریت شده ولی باز این فرد به کارهای خود ادامه داده و می گوید چون از من شکایت شده برای همین حال همه رو میگیریم و بجای راهنمایی فقط در حال حال گرفتن است . آقایون خواهشن به رفتارهای ایشان نظاره کنید . ایشان مالک مردم نیستند . با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
شهر من خوی در استان آذربایجان غربی قرار دارد .آدرس کوی صفا کوچه معراج 5.دو خانواده هستند که در کوچه ی ما، مواد مخدر می فروشند و جوانان شهر را آلوده می کنند . چونکه چندین بار به این آقایان شکایت برده ایم. و عکس العملی مشاهده نکرده ایم. فکر کنم این معضل، همسنگ حجاب و موی سر زنان ، برای گشت و مسوولان غیر محسوس و محسوس شهرخوی نیز، مهم باشد.
علی جعفرزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
سلام.من از شهر قهدریجان..مزاحم میشم.میخواستم بگم این مامورای انتظامی مگه از خود ما مردم نیستن.پس چرا وقتی تو لباس نظام میرند فکر میکنن از ما مردم بالاتراند و عقده ای بار میان.امروز بنده با یک مامور راهنمایی رانندگی مواجه شدم.که هم کمربند بسته بودم هم سرعت درستی رو داشتم ولی بعد از گرفتن تابلو ایست.که مدارک رو خواستند بنده مدارک پیشم نبود که با لحنی خیلی خشن با من صحبت کردند و به نظر خیلی تلبکار بودند.که گفتند پارکینگ و 400000 تومان جریمت میکنم تا دیگه مدارک رو جا نذاری ... اگه تو این لباس نبود چنان میکوفتم تو گوشش که دیگه با لباس قانون جلو من رجزخونی نکنه. منو با 80000 تومان جریمه که نوشته عدم معاینه فنی که روشیشه ماشینم سال 95 هست و30000 تومان بابت نداشتن گواهینامه جریمه کرد.این کارهای پلیس در ذهن ما مردم اللخصوص قدرجون میمونه.یا علی مدد
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
1
از دشمنان برند شکایت به دوستان
چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم؟!
معینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
2
باسلام.بنده درتاریخ 95/2/28درساعت حدود 7:30صبح باموتوردرخیابان گلبرگ تقاطع مسیل باخترمرتکب تخلف شدم که خودم قبول دارم ولی متاسفانه بابرخوردبسیارشدیدوزننده "گروهبان طیبی"روبروشدم بطوریکه بنده راباموتورم به شدت هل می دادوبابیان خیلی زشتی میگفت بروموتورت بایدبره توپارکینگ ومنم هرچه به ایشون میگفتم حالا شمااگه میشه صرفنظرکن ولی متاسفانه صداشو بالاترمی بردومیگفت حرف زیادی نزن.حالامن خواستم بگم هرکسی برای خودش شخصیت داره ولی متاسفانه امثال همچین آدمهایی هم آبروی نیروی انتظامی ومی برندوهم آبروی کشوررا.لطفاًرسیدگی فرماییدتادیگرشاهدچنین برخوردهایی نباشیم.
تقی
|
-
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
1
یه پلیس تو آگاهی ملایر هست وقتی اسمشو میپرسی میگه تو عددی نسیتی که من اسمم رو به تو بگم و در آخر میگه من فلانی هستم
نیما
|
UNITED STATES
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
0
آقا شکایت کجا بود. شما تو 95% زندگی برای گرفتن حق طبیعیتون نیاز به رابطه دارید. اگر شما همون جا که بی دلیل توهین میشه بهتون برخورد جدی کنید یقه طرف رو بگیرید یارو دیگه جرئت نمیکنه اون جوری حرف بزنه.ولی اگر مدارکتون کامل نیست پیشنهاد نمیکنم. چون ماشین رو می بره پارکینگ و عقدش رو یه جور دیگه خالی می کنه. اگرم کسی رو دارید که خفتش کنه چه بهتر.

ادمین جان تایید کن نظر مو. چیزه بدی نگفتم.برای خودتم پیش بیاد همینه.
سید حسین ثناگستر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
سلام چند شب پیش یک نفر با اسپری مشکی روی پلاک ماشین پراید هیئت مذهبی ،ما در مشهد که هستیم رو رنگ پاشیده بود، مناعت 3 شب با مراجعت به پاسگاه و راهنمای خودشون پاسگاه 15 سناباد، مجدد جهت ثبت در سیستم و سابقه وقوع جرم در سامانه با 110 تماس گرفتم پس از کلی تاخیر با اومدن گشت 110 و تنظیم گزارش به توصیه خودشون من با بنزین در حضور مامورین پاک کردم ولی شماها رو هم به مقدار مخدوش کرده بود اون فرد متهم که مجدد با ماژیک مشکی پر رنگ کردم و برای مخدوش بودن پلاک یک برگه از صورتجلسه یک گواهی وقوع این حادثه رو خواستم اگر که مشکلی پیش اومد نشان بدم، مامور 110 گفت پلاک به ما مربوط نميشه مخدوش شدنش و به پلیس راهور باید مراجعه کنی ، منم با مراجعه به پلیس راهور متوجه شدم باید صاحب سند باشه و برم تعویض پلاک و به توصیه راهور ماشین رو در محل هیئت پارک کردم تا اینکه مشکل پلاک حل بشه ، دو روز بعد از این جریان یک خودرو در منطقه ما سرقت میشه و معاون پاسگاه الکی به پلاک خودروی هیئت، که چرا اینطور بدون خواستن هیچ توضیح توقیف میکنه، توسط همون ماموری که گزارش کرده بود و به من گفت به ما ربطی نداره ، هر چی توضیح دادم و هر مدرک و گزارشی که خواستگاری ایشان بردم ولی رو لجباز خودرو رو پارکینگ فرستاد در حالیکه اون فردی که پلاک خودرو رو مخدوش کرده هم پلاک ماشینش، و فیلم و عکسش رو دوربینها گرفتند، و برای دستگیری این فرد که برآیندی بار هست که جرم رو مرتکب ميشه جناب معاون پاسگاه .... هیچ اقدامی نکرد من نام این فرد رو گفتم چون عین واقعیت هست و مدارک کامل موجود دارم اگر کسی خواست رسیدگی کنه شما حالا پیدا کنید پرتقال فروش رو??!!!
محمدحسن شریفات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
بنام خدا
باسلام
هرچند گفتن این مطالب بی فایده است وکسی نیست این وضعیت را سامان بدهد به هر حال اینجانب به چند مورد که در جامعه عادی شده اشاره میکنم :
1- با توجه به وظیفه پلیس راهنمایی ورانندگی بایستی روشی بکار ببرند تا ترافیک در جاده را کم کند مثلا" اگر یگ دستگاه کامیون حامل باراز مسیر کوهستانی در حال عبور می باشد وظیفه پلیس ایجاب می کند که
به منظور عبور وسایل نقلیه پشت سر آن , وسیله نقلیه با سرعت کم را به منتها علیه راست با نظارت راهنمایی کند و وسایل نقلیه کوچک را با سرعت قانونی از خط ترافیک دور کند .
متاسفانه مامورین راه به مامورین جریمه تبدیل شده اند گوشه دنج بین گردنه ها را انتخاب می کنند و هر از گاهی چرخی می زنند و پد جریمه را خالی می کنند گویا مکلف به اتمام قبوض دارند.
2- فقط وفقط در فیلمها می بینیم که مامورین با کمال خوشرویی به سمت وسیله نقلیله رفته و درخواست رویت مدارک را می کنند . در واقع مامورین جریمه با اشاره رانندگان را به سمت اتومبیل خود فراخوانی کرده و جواب سلام رانندگان بخت برگشته را به درستی نمیدهند.
3- مامورین محترم جریمه چرا قبوض رانندگان سواری را ابتدا بدون رعایت نوبت نوشته و آنگاه به سراغ وسایل نقلیه سنگین می روند .
سعید
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
0
توجه ***** حتما بخونید **** خیلی جالبه . داستان عید خودم با پلیس . ممنون


سلام
دوستان چون این مطلب برام خیلی آزار دهندس حال ندارم خیلی حتی توضیح طولانی راجبش بدم. مختصر عرض میکنم تا شما هم خسته نشید.

عید باخانواده تو راه برگشت از قشم. پلیس راهنمای طبق معمول سرعت زیاد و سبقت هایم دست تکان داد و منم طبق عادت و جریمه های پیاپی رفتم پایین برا گرفتن جریمه. تا رسیدم با داد و بیداد فریاد زد گفتم چرا دادمیزنی حق نداری و خلاصه پاشد در ب ماشینو کوبید ب منو و منم گفتم چرا اینطور. پدر و مادر پیرم از ماشین پیاده شدن خلاصه برگشت بدون اینکه مادرم رو ببینید زد اون رو و منم قاطی کردم فحش و داد و بیداد سرش یهو رفت گاز اشک اور اورد زد توچشم و بدنم.من تا اون موقع فکر میکردم گاز فقط چشمو میسوزونه .چشمون روز بد نبینه چون ی گاز کامل از فاصله کامل نزدیک روم خالی شد تا ی ساعت احساس خفگی و خون بالا اوردن چشمام داشت کور میشد و پوستم تا دو روز تاول میزد بخاطر فلفل گاز کاری ندارم و با مشتهایی که بر دهانم زد صورت خونی با بدبختی زنگ زدیم 110 و اومد و ما رو برد پاسگاه.تو پاسگاه همه طرف اون بودن.ما بچه 2 ساله تو ماشین داشتیم و مافوق خودشون گفت اگه ی ذره ا ب اون بچه میخورد درجا دور از جونش فوت میکرد. خلاصه تو پاسگاه دیدن حق با ماس و با کلی معذرت خواهی ماموره و خر کردن من رضایتمو گرفتن. و منم واقعا خر شدم.الان اگه بعد دو ماه این مطلبو میگم بیشت از این میسوزم که بعدددوماه رفتم خلافی گرفتم و اون با اون همه مظلوم نمایی قیافه ب ظاهر خوب رضایت ما رو گرفت حتی انگشت از بچه دو ساله گرفتن.بعد الان تو خلافیم چندین جریمه دویست هزار تومنی هست که تند تند نوشته برام.

و اونجا واقعا هیچ کاری نشد بکنم هرچی براتون تعریف کنم قابل باور نیست چ درد و عذابی روز اخر عید کشیدم. فقط خواستم حداقل بگم بدونید اون اقای ع. سروان تو پاسگاه کهورستان جنوب کشور بدونه من همیشه رفار بد اون ادم هم محلی هاشو برا همه تعریف میکنم
WANTED in Bandar Abbas
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
1
2
با سلام و خسته نباشید
من اهل بندرعباس هستم
فقط خواستم به چند مورد از تخلفات پلیس راهنمایی و رانندگی اشاره کنم:
1: دودی بودن ماشین های پلیس و ماشین شخصی ماموران پلیس
2: پارک کردن داخل میدانها
3: استفاده از بی سیم در هنگام رانندگی با موتور سیکلت
4: پارک کردن بصورتی که سر ماشین به سمت عرض خیابان میباشد
5: پیاده نشدن پلیس از وسیله نقلیه به هنگام دستور ایست دادن، یعنی منتظرن راننده ای که بهش دستور ایست دادن پیاده شه و بیاد بغل وسیله نقلیه پلیس
6: نداشتن تابلو ایست ، یعنی با دست خالی بهت فرمان ایست میدن
7: و حتی پارک کردن در مکانهای پارک ممنوع یا بصورت دوبل پارک کردن
8: استفاده از عینک دودی در هنگام رانندگی
9: نداشتن کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتور سیکلت ( که جدیدا خدا رو شکر پلیس راهنمایی کلاه ایمنی به سر دارن اما پلیس نیروی انتظامی خیلی کم اما در هر دو مورد نفر پشت سر کاه ایمنی ندارد هیچ وقت)
10: استفاده از موتور سیکلت های بدون پلاک و یا با پلاک شخصی و یا نداشتن پلاک شخصی ملی(طرح جدید)
11: برخورد نا مناسب هنگام جریمه کردن اینو در هر دو پلیس بیشمار دیدم
12: به هنگامه جریمه کردن اگر طرف پلیس باشه یا جریمه نمیشه و یا مقدار خیلی کمتر از مورد ذکر شده برای اون تخلف
13: پارک کردن وسایل نقلیه توسط پلیس در عابر پیاده
فکر کنم مورد کافی باشه
حالا اگر اینها تخلف هستن پس چرا با پلیس های متخلف برخورد نمیشود؟
و اگر تخلف نیستند اطلاع رسانی بفرمایید تا بدانیم
با تشکر
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
2
با سلام .بنده کارگری هستم و در این مملکت برای یک لقمه نان حلال کار میکنم و ساکن شیرازم بنده دل پری از ماموران نیروی انتظامی دارم به خاطر بی حرمتی به من و قشر کارگر چند روز پیش موتور من را به خاطر نداشتن کلاه ایمنی توقیف کردند و مامور مربوطه به همراه سربازان برخورد خیلی بد و خشنی با من داشتند و حتی برای آزاد کردن موتور از پارکینگ نیز رییس کلانتری همان برخورد نا مناسب را داشتند.و چون اعتراضی قانونی داشتم در این مورد ماموران برای آزاد کردن موتور بنده را اذیت کردند و مواردی را قید کردند مثل فرار کردن و بی اعتنایی به فرمان پلیس .خواهش میکنم این موارد را اطلاع رسانی کنید .چون سامانه ۱۹۷ هم کاری از پیش نمی برد و واقعا نمی دانیم با این گونه برخورد ها چگونه رفتار کنیم .با تشکر
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
1
باسلام وخسته نباشید بنده ب همراه یک سر نشین از سمت میانه به زنجان در حال حرکت بودم وماشین جلوتر از ما هم با ما اشنا بود وسرعت قانونی در حال حرکت بودیم که افسر ستوان دوم ح . بدون هیچ علائمی با حرکت دست خالی اشاره به نگه داشتن ماشین جلویی کر ولی به ما هیچ نگاهی هم نکرد بعد چند دیقه همون ماشینی که نگه داشته بود برای بازدید مدارکش به من زنگ زد وگفت که افسر داره جرمیه مینویسه و من برگشتم و صحبت کردم ولی با لحن ...جواب داد و گفت جرمه نکردم ولی بعد چند مدت فهمیدم که60000تومان جریمه شودم بدون هیچ تخلفی حرف حرف خودشونه .دروغ گفتم مثل اب خوردنه
.خواهشن رسیدگی کنید
محمدجاسم مرادی تلفن تماس09166420618
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
باسلام و عرض ادب به زحمت کشان نیروی انتظامی اینجانب یک شروند اندیمشکی هستم که برای تعویض پلاک خودرو به راهنمایی و رانندگی اندیمشک مراجعه نموده ام باتوجه به اینکه خودم کارمند دولت هستم و ساکن همان شهر و فرزندم تاک تکفل خودم می باشد راهنمایی و رانندگی نمی پذیریت که پلاکی بهنام فرزند خود کنم و میگویید باید فرزند شما سند سبتی ملکی در ان شهر داشته باشد لذا خواشمند ام راهنما بفرمایید
احمد
|
-
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
1
با عرض سلام وخسته نباشید
میخواستم بپرسم که دوستان راهنمایی رانندگی در جاده ها چرا برخلاف قانون ماشین و دوربین خود را به راههای مختلف از جمله باز کردن صندوق عقب (که چراغ گردان از دور مشخص نشود) یا پارک کردن پشت درخت یا تپه اقدام میکنند
مگر نه اینکه انها الگوی قانون هستند
چرا در ایران هر وقت پلیس را میبینیم بجای احساس امنیت احساس ترس میکنیم؟؟
واقعا چرا؟؟
احمد
|
-
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
1
با عرض سلام وخسته نباشید
میخواستم بپرسم که دوستان راهنمایی رانندگی در جاده ها چرا برخلاف قانون ماشین و دوربین خود را به راههای مختلف از جمله باز کردن صندوق عقب (که چراغ گردان از دور مشخص نشود) یا پارک کردن پشت درخت یا تپه اقدام میکنند
مگر نه اینکه انها الگوی قانون هستند
چرا در ایران هر وقت پلیس را میبینیم بجای احساس امنیت احساس ترس میکنیم؟؟
واقعا چرا؟؟
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
1
با سلام ،بنده هيچ جای دنيا نديده بودم که پليس راه برای ماشينها کمين کنند ،و رانندها غافلگيرانه در کمين بيفتند ،بجز يک جا پليس راه مسير شاهين دژ به تکاب اذربايجان غربی
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
1
سلام من امروز در پلیس راه دوراهی میناب ..رودان بندر عباس سروان .... ی گرفت و کارت و بیمه نامه من به خاطر نداشتن بار نامه گرفت و مبلغ95000 تومان جریمه کرد و مبلغ 1400000 تومان از من پول گرفت تا مدرکم داد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید من پنج شنبه تویه ماشین خودم همراه مادرم نشسته بودم که یه مامور با لباس نظامی آمد واز من موبایلمو خواست وچون من از ایشون حکم خواستم منو از ماشین پیاده گرد ودر ملا عام کشید به این طرف وآن طرف و بعد با کلی بی احترامی منو بر به کلانتری سیاری در پرند ویژه سورت جلسه نوشت که اگر امضا نکنی میری باز داشت آیا یه کسی که امنیت منو باید تامین کنه جق داره باعث ترس من. یا مادرم بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
0
کم دروغ بگید
یک ایرانی
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
0
0
یک ساعت قبل در جاده اندیشه به کرج باسرعت ۹۸کیلومتردرحال رانندگی بودم مامور نیرو راهنمایی جلویم رو گرفت ولی انقدر ماشینها را متوقف کرده بود تعجب کردم پیاده که شدم نفر۸بودم نوبت رسید علت رو پرسیدم گفت شما ۸کیلومتر بیشتر میرفتی همه اعلام کردیم که تابلو در جاده وجود نداشت وبااعتراض من مواجه شد مامور اعلام کرد زیاد حرف بزنی۱۵ روز ماشینت رو توقیف میکنم من میتوانم بپرسم کسی نیست بدادما برسد من جهت صحت حرفم میخوام اعلام کنم برن ببینم مامور باکد ۱۳۵۰بنام ... در جاده اندیشه وحدت درساعت۹صبح به بعد درتاریخ۲۱/۳/۹۵چندنفر رابخاطر سرعت متوقف کرده سرعت کمی بیشتر از ۹۰ ایا در جاده فوق علایم اطلاع رسانی سرعت موجود هست
احمد
|
GERMANY
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
0
0
درتاريخ ٩٤/٣/١٧ساعت حدود١٦عصردر خ ياسر نياوران تهران تصادفي داشتم
٢٠٦ هاچ بك با خودرو لكسوس شاسي كه فيلم ان نيز وجود دارد كه متاسفانه بدليل جابجايي خودرو افسر من را مقصر دانسته اين خ دو طرف خودرو پارك شده هست و٢٠٦ از شمال به جنوب ولكسوس بلعكس مي امده بليل عرض كم خ لكسوس
ازاينكه به خود روهاي پارك شده سمت راست نزند وارد حريم خط مقابل شده دقيقا ازقسمت انتهاي گلگير جلوي سمت راننده خودبا كندن سپر عقب ٢٠٦تعادل ان را برهم زده وبه خودرو وانت پارك شده ميكوبد وباعث برخوردان با خودرو زانتيا هم ميشود وخسارت سنگيني بالغ بر ٥ م به ٢٠٦ ونيز به دو خورو گفته شده ميشود حال انكه با ملاحظه خودرو هاي پارك شده و....
وعرض زياد لكسوس وپيچ خيابان اصلن بعيد است وارد حريم خودرو مقابل نشده باشد با توجه به خسارت سنگنين وارده به ٢٠٦واينكه خودرو لكسوس فقط كمي گلگير سمت راننده كه با سپر ٢٠٦برخورد داشته وخسارت انچناني نيز نداشته جالب است شكايت كرده ميخواهد خسارت كاهش قيمت لكسوس را از من بگيرد!!!ميبينيد خدا هم خداي پول دارهاست و دستم به جايي بند نيست !من نگران پرداخت نيستم واگر مقصر باشم حاضرم تا اخرين ريالش هم بدهم اما عدالت وحقيقت كجاست !فقط ميخواهم كه بگويند مقصر نيستي ولي پولشان را بده ! اين دين را به گردن مامور قضاوت كننده ميگذارم تا ابد
وحتي فرزندانش هم پاسخگو باشن وبه هيج وجه از حقوق حقه خود نخواهم گذاشت يقينا تاوان ان را اكر خودش هم ندهد ايندگانش حتما ميدهند
مراد صادقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
با سلام وعرض خدا قوت به تمامی عزیزانی که با از خودگذشتگی حافظ نظم وامنیت جامعه هستند طاعات وعبادات شما عزیزان مقبول درگاه احدیت گردد
اینجانب در تاریخ 1394/07/09در محل پارکینگ شهرداری کرمانشاه که محل پارکینگ خودروها می باشند توقف نمودم وقتی برگشتم مبلغ200/000ریال قبض جریمه برخودرویم الصاق گردیده بود در حالیکه مکان واقعا محل پارکینگ خودروها می باشد این افسر وظیفه شناس نه تنها دراین روز بلکه در تاریخ 1394/07/11که من اصلا در کرمانشاه حضور نداشتم وساکن ایلام می باشم مجددا 200/000 ریال قبض الصاقی برایم صادر نموده است واین را زمان اخذ استعلام خلافی متوجه شدم
حال انتظار دارم اول علت جریمه نمودن بنده در هر دو تاریخ مشخص گرددچرا که اولین جریمه که هیچگونه تابلوئی مبنی بر ممنوع بودن وجود ندارد دومین جریمه هم که حتی من در استان کرمانشاه هم نبودم
لذا مستدعی است با برخورد قانونی (با این مامور که کد وی در برگ جریمه ام وجود دارد)چنین مواردی باعث خدشه دارنمودن زحمات شما سروران ارجمند نگردد
امیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
1
باسلام وخسته نباشید ماموریت راهنمایی رانندگی با برگه های جریمه که تو دستشون دارن انگار که راننده ها زیر دستیشونن واحساس غرور میکنند واقعا برخورد خوبی ندارن اگر کسی باهم میخوام جریمه کنند باخشرویی اینکارا بکنند ما در بخوایم پیاده شیم دارم پیششون همه چیز را نوشتن اینقد عجله دارن واسه خالی کردن جیب مردم
امیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
1
باسلام وخسته نباشید ماموریت راهنمایی رانندگی با برگه های جریمه که تو دستشون دارن انگار که راننده ها زیر دستیشونن واحساس غرور میکنند واقعا برخورد خوبی ندارن اگر کسی باهم میخوام جریمه کنند باخشرویی اینکارا بکنند ما از در بخوایم پیاده شیم دارم پیششون همه چیز را نوشتن اینقد عجله دارن واسه خالی کردن جیب مردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
0
من از کلانتری بومهن از پلیس بومهن شکایت دارم خیابان آزاد واری توبومهن شده مرکز انواع فسادها خلاف ها مواد فروش ها هزاربارزنگ زدم دیشب 23/03/95زنگ زدم دعوا شده بود خانوادگی فحش وفحش کاروظیفه کیه رسیدگی کنه ازکجا باید پیگیری کنم مامور نیروی انتظامی آقای پلیس چقدر ماست مالی حتماً باید صبرکنیم یکی بزنه یکی روبکشه اتفاق ناجوری بیافته بعدرسیدگی کنیم آیا پیشگیری بهتراز درمان نیست شما برای چی حقوق میگیرد دفاع از حق درسته دفاع کنید متاسفانه تو کلانتری بومهن کسی کارنمیکنه بیخودی باماشین چرخ میزنند اونوقت 1گرم موادمیگیرند سریع محموله منهدم شد امحا شد صداسیما اعلام میکنه روزنامه ها مینویسند فقط نمیدونم صفحه حوادث روزنامه هار میخونید اگر میخونید قبول کنید خیلی کم کار و سست هستید برخوردها باید خیلی شدید ترباشه خلاف نکن خلاف کردی باید جواب بدهید التماس میکنم به وضع آشفته کلانتری پلیس های کم کار بومهند رسیدگی کنید خواهش میکنم به خیابان آزاد واری بومهن تند تند سربزنید میشه درست بشه کافیه پلیس همکاری کنه بچه محل بازی رفیق بازی نداریم حرفی که یکی از خلاف کارها زد آشنا دارم تو کلانتری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
1
مروز موتورمو رفتم ازاد کنم گیر دادن به موهام ههه جالبه
رفتم موهامو زدم تازه دادگاهیم کردن فیلمی داشتیما
البته ناگفته نماند هم مرد پیدا هم نامرد
محمد قاسمي پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
1
در تاريخ 25 خرداد 95 در بزرگراه اهواز به سمت شوشتر در حركت بودم(حدود نيروگاه رامين) و سرعتم هم حدود 90 كيلومتر بود كه يك دفعه يك پليس راهنمايي پريد وسط جاده و با تابلو ايست من رو متوقف كرد، وقتي علت رو پرسيدم گفت سرعتت زياد بوده (لازم بذكر است كه دوربين كنترل سرعت نداشت) وقتي گفتم اينجا بزرگراه است كفت يك كيلو متر قبل تابلو زده سرعت 70 كيلومتر اين در حالي است كه تابلو مذكور متعلق به زماني است كه اين جاده قديمي و دو باند رفت و برگشت بود.حال جالب بدانيد كه تا 15 كيلومتر بعد يعني تا اول ملاثاني هيچ گونه تابلو پايان محدوديت سرعت نيست. جالبترين نكته همان موقع ماشيني با سرعت خيلي بيشتر از من سبقت گرفت ولي او را نگه نداشت.
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
1
یا سلام
بنده اخیرا که برای پرداخت جریمه های خلافی طرح بخشودگی یه پلیس +10 مراجعه کردم با کنال تعجب مشاهده کردم که یک عدد جریمه 200000 تومانی دوبرگی به تاریخ 25/2/1395 یه دلیل سبقت غبرمجاز در مسیر دوطرفه در خلافی بنده است که جمغ جرایمم به احتساب آن از سال 1388 تاکنون 319000 تومان شده بود لازم به دکر است که خودرو بنده به هبچ وجه در آن مسیر تردد نکرده بود و تنها قسمتی از مسیر بندرعباس حاجی آباد که دوطرفه می باشد بعد از پلیس راه بندر و حارج از شهر قرار دارد که ینده اصلا با پرایدم چند سالی است که خارج از شهر نرفتم و پس از مراجعه به پلیس راهنمایی رانندگی جهت اعتراض به من گفتند که باید ثایت کنم که در آن مسیر تردد نکردم که تنها راه آن آوردن مدرک مثل برگه پارکینگ راهنمایی رانندگی یا مثلا قبض جریمه در کمنر از یک ساعت در شهر دیگر که همگی به نفع راهنمایی و رانندگبست و جایی برای اثباط ما ندارد!!
سوالی که من دارم این است که چرا به دید خلافکار با مردم برخورد میشود مگر اینکه خلاف آن را ثابت کنیم! چرا هیچ اتهامی یه آن ماموری که اشتباها پلاک خودرو من را ثبت نموده نیست و با وجود این همه دوربین پلیس در جاده چرا نباید در چنین مواردی مامور ثایت کند که ما در ان مسیر بودیم!؟
لذا با توجه به گران شدن مبلغ جریمه ها لزوم دقت و توجه بیشتر پرسنل راهنمایی و رانندگی در صادر کردن قبض های غیابی و دوبرگی را میطلبد و در صورت اشتباه مامور ترتیبی اتخاذ گردد که قبض جریمه شحص اشتباه شده را خودش پرداخت نماید تا در صادر کردن جریمه های این چنینی دقت بیشتری نماید و شاهد حق ناحق کردن حقوق شهروندان نباشیم . اینجانب نتیجه پیگیری های بعدی خودم را از همین طریق اعلام خوام کرد.
باتشکر
فرزانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
1
با سلام اینجانب94/06/22 در مزایده خونه سازمانی اداره راه شرکت کردم وپول خونه را همان روز کامل واریز کردم و وقتی به اداره راه مراجعه کرده که کلید خونه روبگیرم گفتند بروکلید رو از فرمانده 110 بگیر وقتی رفتم کلانتری به من گفت اگه یکبار دیگه بیای بگی کلید رو بده بازداشتت میکنم .منم رفتم اداره راه شرح وقایع رو به اداره راه گفتم. گفت اصلا فرمانده 110 قرارداد اجاره نداره منم گفتم که یا قرار داد داره یا نداره خودتون که خونه را دادید باید برید کلید رو ازش بگیرید حالا الان 9 ماه امروز وفردام میکنند که خونه روبرات ازش میگیریم منم سرکارم نه اجاره میدند نه خونه روخالی میکنه من چه کنم راهنماییم کنید اصلا باید از کی شکایت کنم اجرت المثل روبگیرم اداره راه یا فرمانده110 .از طریق دادگاه یا بازرسی کل کشور یا دیوان عدالت اداری یا برم پیش سردار استان از چه طریقی شکایت کنم لطفا راهنماییم کنید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
2
این رو فقط به این خاطر اینجا می نویسم که دیدم شده جایی برای دردودل و اگر یک موقع مسوولی اینجا را ببیند(!!!) متوجه شود چه بر مردم می گذرد.
نرسیده به پلیس راه جندق، پلیس به خاطر سرعت من رو متوقف کرد. من هم وایسادم تا جریمه بشم ولی ....
پلیس گفت که ماشینت باید بره پارکینگ ، منم از همه چیز بی خبر گفتم که چرا و اصرار کردم که این کار نشه.
دیر متوجه شدم ولی بالاخره متوجه شدم که منظورش اینه که پول بده تا بذارم بری. بهرحال ازم 50 هزار تومان گرفت و جریمه هم نوشت و قول گرفت که به پلیس نگم که ازم پول گرفته.
در آخر هم گفت که راضی هستی که!!!!

خیلی پشیمونم از این رشوه ای که دادم
کاش ماشین به پارکینگ می رفت و این کار رو نمی کردم.
به کدامین گناه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
0
دوستان خودتونو خسته نکنین هر چقدر اینجا پیام بزارین بی فایده اس چون همشون سانسور میشه نه اسمی از کسی برده میشه و نه کدی در نتیجه هیچ فایده ای نداره
سیدشمس الدین خامسی
|
GERMANY
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
1
بنام خدا
در ساعت 10 قبل از ظهر روز چهارشنبه مورخه 6/8/94 با خودرو 405 در مسیر کنارتخته به دشت ارژن شیراز بودم. بعد ازسبقت درمسیر مجاز ازیک دستگاه کامیون که از خط وسط عبور میکرد ، سرعتم را کم کردم ودستم را از شیشه بیرون کرده و اشاره میکردم که مبادا خواب آلود باشد و چون از روبرو جاده کاملا خلوت بود،خودم روی خط وسط بودم تا اورا متوجه اشتباهش کنم و سپس به راهم ادامه دادم که در بالای جاده افسرپلیس راه دستور ایست داد و چون با سرعت پایین بودم ، با دست و زبان اعلام کردم که خطایی نکرده ام و به منظور دیگه ای در مسیر خط وسط برای چند دقیقه قرار گرفتم و با فرض بر اینکه او هم اینرا دریافته باشد، رد شدم که درپیچ بعدی افسری دیگر دستور توقف داد که باز بدلیل اینکه در پشت سرم همان کامیون وخودروهای بعدی در حرکت بودند و صلاح را در توقف ناگهانی نمیدیدم، حدود 100 متر با چراغ راهنما به راست و با سرعت بیشتر ادامه دادم وبا رسیدن به یک فضای بازترو با توجه به عدم تردد از مقابل وفاصله لازم از خودروهای پشت سری، دور زدم و به سمت خودروی پلیس بازگشتم که دیدم خودروی پلیس دوم با عجله تمام و به مانند آنکه یک خودروی جنایتکار و خطرناکی را از دست داده اند ، با شتاب تمام و اشغال سمت دوم جاده به سمتم می آیند که با چراغ و دست اشاره کردم از من رد نشوند و من به سمت آنها برگشته ام ........ در همان جائیکه بنده دور زده بودم ، کنار زدند و بنده باز بدلیل خلوتی تردد جاده ای ، کمی پایین تر دور زدم و به سمت آنها بازگشتم و آنها سر آسفالت توقف کرده بودند و در سمت راست آنها یک وانت بار نیسان سفید رنگ با بار پروفیلهای 6 متری که فکر میکرد خودروی پلیس برای آنها توقف کرده ، قبل از بنده توقف کرده بوده و بعداز ارائه مدارکش به افسر مربوطه، با قیافه ای خندان! در حال سوارشدن به خودروی خود بود که بنده باز در سمت راست او توقف نمودم . ......... به افسر مربوطه ( کد 3156 ) دلیل دستور توقفم را جویا شدم که مدارک خواست و ضمن ارائه مدارک ، باز دلیل دستور توقف را جویا شدم که بدون پاسخ شروع کرد به نوشتن جریمه...... افسری هیکل دار و ترک زبان بود و با کمی تامل گفت : بنظرم تو آدم متخلفی باشی ........ و جریمه 140000تومانی را بدستم داد که معترض شدم بر اینکه به چه جرمی و ایشان به راننده اش دستور حمل خودروی بنده به پارکینگ داد !!! ... گفتم که بیمار دارم و تازه به چه جرمی ؟؟!!!.... که مدارکم را با به اصطلاح کمی تخفیف که بیمار دارم ، عودت داد. اساس این نگارش اینجاست :
1 – جرم بنده چه بود ؟!
2 – ایشان در پست افسر مملکت دولت کریمه جمهوری اسلامی چرا از این جمله (بنظرم تو آدم متخلفی باشی) برای تخریب روحیه بنده استفاده کرد ؟!
3 - جریمه 140000 تومانی برای کدام تخلفی ؟!
4 - دستور حمل خودروی بنده به پارکینگ به چه جرمی ؟!
5 - راستی چرا آن خودروی وانت بار سفید رنگ با بار غیر مجاز جریمه نشد ؟!!!!!!!!!
آنچه مسلم است اینکه :
1 - در مملکتی که دولت و مردمش قرار بوده دست در دست هم، یک کشور مستقل فرهنگی _ سیاسی را رقم بزنند، چه عواملی موجب جدایی مردم از دولت و یا کمرنگ شدن ارزشهای دولت در نزد مردم میشود ؟
2 - مردم در نزد برخی از این پرسنل انتظامی با چه مشخصاتی تعریف شده اند ؟؟؟!!! مسلما تشکیلات انتظامی چهره گنگ وبدی از مردم برای نیروهایش متصور نمیشود، ولذا برخی ازاین نیروها بر چه اساسی همه مردم را متخلف و .... میشمارند ؟!...
3 - چرا اینها مجازند با تهدید و ارعاب حمل خودرو به پارکینگ و .... ذهن مردم را در هم بریزند ؟!
4- با توجه به اینکه درهرماهی دوتاسه بار در مسیر جاده بوشهربه شیراز هستم، بارها و بارها متوجه تعقیبات حادثه ساز این مامورین در توقف و توقیف خودروهایی شده ام که گاهی نمیتوانندمسافت زیادی رادرپشت سرخودروهای کندسرعت درسرابالایی ها تحمل کنندوباتوجه به خلوتی جاده سبقت درخط ممتدمیگیرند.حال،چرابه این روش باآحادمردم برخوردمیشود؟ چه انگیزه ای موجب میشودتااین ماموران به تعقیب یک خودرو می پردازند؟! چرا لااقل از مامورینی استفاده نمیشود که شخصیت آحاد مردم را طبقه بندی کنندوازکلمات رکیک برای همه مردم به یک نسبت استفاده نکنند ؟
مسلما در بین مردم این کشور ، همه متخلف و بی شخصیت نیستند و این برخوردهای ناهنجار و سلیقه ای موجب بروز خدشه به ارزش های سیستم میشود !.... و تخلف در اعمال سلیقه و بدرفتاری و مجرم کردن آحاد مردم از سوی افراد وابسته به پیکره اداری و سواستفاده از ابزارهای قانونی مانند بند 3و4 بالا ، صدها بارخطرناکترازتلاش بیگانگان برای جدایی مردم از دولت نقش آفرینی میکند !!!!!! ... درحالیکه مامورین نیز از درون همین مردمی به نظامات اداری وارد میشوند که بر آنها برچسب ذات متخلفی زده میشود و این ، آنها را هم شامل میشود !
این دردنامه را دو روز بعد نوشته بودم و ارائه ندادم که در مورخه 18/2/95 اقدام به اخذ صورتحساب نمودم که متوجه شدم آن بزرگواران نیروی انتظامی و آن مدافعان حریم شان و منزلت مردم این سرزمین، در ساعت 10 آنروزبطورهمزمان در دو محور بلحیات و محور کازرون 5 فقره جریمه برایم صادر نموده اند !... عجیب و شگفت انگیز است !...
ولذا تقاضا دارم در تعریف برخورداری از ضوابط و ابزارهای قانونی ، پرسنل آن سازمان محترم و موثر بر چهره دولت در اذهان عمومی در این پست های حساس را مورد آموزش و دقت نظر بیشتری قرار بفرمایید . و ضمن تقاضای ابطال برگ جریمه شماره 05868و شماره سریال 31452 و بقیه جریمه های مربوطه، از افسران با کد 3156 و 1004 شکایت دارم و تقاضای رسیدگی عاجل مینمایم.
با تقدیم احترام ، مهندس ، سید شمس الدین خامسی
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
1
باسلام وخسته نباشید ازنیروی انتظامی ایران این سایت خیلی خوبه دستتون درد نکنه انشااله هزارسال پاینده باشیدمن یک شکایت ازپلیس راه بانه پیرانشهرداشتم روز جمعه باخانواده ام رفتیم بانه پرانشهرکه واسه مغازم جنس بخریم اونم فقط بتوبه ارزش چهارمیلیون تومان که متاسفانه توراه برگشت ازمون باهجوم بدگرفتن هرچی التماس کردیم ندادندخوب اگه کالا قاچاقه نزاریندهیچ کس جنس بیارن درضم جنس پتوی مافاکتورداشت این یک دوم منوزنم روبابچه سه ساله ازماشین خودمدباخشونت انداختن بیرون ازاون طرف باهزاربدبختی تونستمبیایم خونمون الان ما بایدچیکارکنیم باتشکرفراوان
داود اینانلو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
انتقاد باسلام خسته نباشید بند یک شهروند کرج مهرشهر بلوار ارم خیابان دوم شرقی هستم این خیابان از بلوار ارم تا 500 متر عرض خیابان 5 متر و 4متر تا خیابان ولی عصر می باشد از هر سمت خیابان تابلو کامیون ممنوع نسب شده و در 50 متری این خیابان ایسگاه راه نمایی ورانندگی وجود دارد وچند تصادفی جهری و فوت داشتم بی توجهی رانندکان کامیون ها و تریلر ها و بی راه نمایی وراننگی بایسی سلب آرامش و آسایش این خیابان شدن درخواست رسدگی
Ghost
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
2
0
دوستان درسته که در بعضی اوقات پلیس ها برخورد درستی ندارند ولی خواهشا قضاوت بیجا نکنید حقوق کم . سرما و گرما . شیفت های طولانی . دستور های بالا و مافوق . محیط خشک نظامی .دود ماشین ها . برخورد با آدم های دو دره باز . شروط خاص . و........ اونا هم دارن وظایفی که بهشون گفتن رو انجام میدن پس از اون افسر ها و درجه دار ها دلگیر نشین و قضاوت بیجا نکنید
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
1
با سلام به مسولین محترم. بنده و همسرم از مشهد سوار یک پژو ۴۰۵ به عنوان مسافر شدیم و در صندلی عقب نشستیم. راننده طی کرد که نفری ۵ هزار تومان از ما بگیرد تا نیشابور. وقتی به عوارضی مشهد رسیدیم و به محظ رد شدن از عوارضی یک افسر ما را متوقت کرد و مدارک خواست. سپس گفت به جرم نبستن کمربند عقب سرنشینان بروید پیش سروان .... راننده رفت و من که دلم به حال راننده سوخت از ماشین پیاده شدم که از مامور خواهش کنم جریمه نکند چرا که به محظ ورود به اتوبان من خودم کمربند را میبستم. ولی ایشان در نهایت وقاهت و علنا از راننده تقاضای رشوه کرد که جریمه نکند. من با تعجب به او گفتم که لیاقت ستاره های روی شانه هایش را ندارد و ایشان با هم با عصبانیت به من گفت که خودم لیاقت ندارم و راننده را ۶۰ هزار ت جریمه کرد. از مسولین محترم تقاضا دارم ۱)‌ این افسر پر رو و خاطی را تنبیه کنند و ۲)‌ این جریمه را کنسل کنند که حق راننده نبوده.

با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
1
ساعت 22/30 جمعه 4/4/95 تهرانپارس رستوران کندیک - قصد پارک اتومبیل و رفتن به رستوران - همراه همسرم پسرم عروسم و نوه 2 ماهمان - ناگهان بیش از 40 موتور سیکلت که اکثرا سنگین با صداهای ناهنجار وبا سرعت و بدون هرگونه نظمی با زدن دستکها و باتومهای نوری و داد فریاد و هیاهو با عنوان پلیس افتخاری به ماشینها میزدند با فریاد حرکت کن و....................................................................................................با ایجاد رعب ووحشت باعث تنش و مشاجره بین خود و حاضرین درمحل گردیدند البته از جمع آنان که پلیس نیروی انتظامی و پلیس افتخاری بودند تعداد قلیلی باعث این امر شده و عزیزانی نیز از خودشان سعی در جلوگیری از توهین وبرخورد بد با مردم میکردند ****شکایتی ندارم ***اما برایم جای سئوال است *** راه اندازی این کاروان و اینگونه برخوردها برای چیست ؟؟ قدرت نمائیی ؟ ......؟............؟ آیا این اعمال بجز هرج ومرج و رعب و وحشت و بدبینی مردم به نیروهای خدوم و زحمت کش ناجا اثر دیگری هم دارد ؟ ....................... انشا اله طرح و برنامه ای برای جلوگیری از تکرار این گونه موارد داشته باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
1
لطفاً ببه بومهن رسیدگی کنید
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
1
ماموران راهنمایی ورانندگی چی بگم والا
یک ایرانی دنیا دیده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
2
اگر به کشور های اروپایی و یا حتی به کشورهای همسایه مسافرت کنید متوجه می شوید
ایوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
1
با سلام. اینجانب امروز در فرودگاه مهر آباد وقتی که ماشینمو با هزار مصیبت و با فاصله از تابلو توقف مطلقا ممنوع پارک کردم و حدود 10 دقیقه برای بدرقه مادرم رفتم و برگشتم متوجه یک قبض جریمه 40 هزار تومنی شدم !!! چیزی که منو بیشتر از جریمه متعجب کرد برخورد جالب پلیس راهنمایی رانندگی با ماشین های خارجی و داخلی بود. فرض کنید که من مرتکب خلاف شدم و اون جریمه حقم بوده پس چطور ماشین های عقب و جلویی من جریمه نشده بودن؟؟؟ اگه پارک کردن در آن بخش از فرودگاه ایراد داره و تخلف محسوب میشه که باید همه جریمه می شدن نه فقط خودروهایی که گرون قیمت بودن البته ماشین بنده گرون قیمت نیست فکر می کنم ظاهرش پلیس محترم به اشتباه انداخته و با خودش گفته برای این جماعت 40 تومن جریمه دادن رقمی نیست !! والا خسته شدیم از برخوردهای اینطوری پلیس راهنمایی رانندگی. این آقای به ظاهر محترم بهتر بود قبل از اینکه بنده رو جریمه کنه خودروی 206 که کنار من به صورت دوبله پارک کرده بود جریمه می کرد یا خودروی 405 که دقیقا زیر سایه تابلو توقف مطلقا ممنوع پارک بود جریمه میکرد. این افسر محترم اگه یه زحمت به خودش میداد و استعلام میگرفت پلاک بنده حقیر متوجه می شد که من طی 4 سال گذشته کوچکترین خلافی نداشتم و به قوانین احترام گذاشتم، عوارض ماشین به موقع پرداخت کردم و معاینه فنی هم مثل بعضی ها نرفتم بخرم بلکه ماشین بردم مراکز معتبر. متاسفانه تو این مملکت هر چقدر بیشتر به قانون احترام بزاری بیشتر سرت کلاه میره. من اسم این کار دزدی میزارم. به نظر من اون مامور راهنمایی رانندگی دقیقا از من 40 هزار تومن دزدی کرده. این نون حرومه که میبره سر سفره زن و بچش. امیدوارم 1000 برابرشو به بدترین وجه پس بده. من که راضی نیستم از این عملکرد. از اون طرفم فرودگاه مهر آباد کل خیابون ورداشتن تابلو کوبیدن. پارکینگهاشونم که همیشه تا خرخره پره. تکلیف مردم چیه؟؟ چه مسخره بازیه که اونهمه فضارو تابلو زدن؟؟ حداقل پارکبان یا پارکومتر بزارن. پارکینگهارو کسایی که میان ماشین میزارن و میرن سفر پر کردن. انگاه بقیه آدم نیستن. خوب نمیشه اینطوری که.اونهمه فضا تو مهرآباد هست دلیلی نداره پارک ممنوع باشه.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
1
سلام
ضمن عرض ادب
ساکن جزیره قشم هستم صبح از روستای گیاهدان به سمت درگهان برای بنزین زدن موتورم حرکت کردم که برای تنگی نفس و مشکل قلبی نمیتونم کلاه ایمنی بزارم و از طرفی باگرمای شدید و روزه بودن تقریبا برام اصلا ممکن نیست در اتوبان بودم وسطای میدان اصلی درگهان در اتوبان مامور راهنمایی بادست بهم ایست داد من هم وایسادم و گفت چرا کلاه ایمنی نداری منم موضوع رو شرح دادم یک کیف کوچیک دور گردنم بود که مامور که سروان هم بود بهم گفت نقدی چقدر همرات داری منم گفتم هیچی ندارم بعد اون گفت کلید موتور رو از دست کلیدت جدا کن و پیاده شو که من امتناع کردم و پیاده نشدم گفت مدارک موتورتو بده گفتم برا بنزین زدن میومدم با موتور از روستامون خارج نمیشم باماشین میرم براهمین عادت نکردم مدارکشو حمل کنم بعد اون به بازوی راستم یه مشت محکم زد من گفتم مگه دزد گرفتی اینجوری برخورد میکنی گفت شمایی که مدارک همراهت نیست برایه مادزد محسوب میشی گفت کلیدو بده سرباز گفتم خودم موتورو میارم گفت شما گواهینامه نداری گفتم برا ماشین دارم گفت باید موتور باشه روبه سربازش کردم گفتم شما داری گفت بله دارم و گواهینامه ماشینو بهم نشون داد بعد بزور منو پیاده کردن و سروان یه لگد به پشت رانم زد من کلید موتورو ندادم سرباز سوار موتور شد گوشه در ماشین راهنمایی رو گرفت و خودش بدون کلاه و گواهینامه باهمین وضع موتورمو برد و منو وسط میدان رها کردن که تا درگهان سه کیلومتر و تا محل خودمون چهارکیلومتر راه بود رمضان هم در قشم ساعات صبح تا ظهر تقریبا هیچ ترددی نیست که بخوام ماشین بگیرم اجبارا تا کلانتری درگهان پیاده رفتم ودرخواست صورت جلسه دادم صورت جلسه رو نوشت ولی گفت چون تعطیله فردا بیا رئیس باید مهر بزنه ظاهرا کلا سرکاریه و رسیدگی قرار نیست بشه بجای امنیت ازشهر امنمون صلب امنیت میکنناح
ایوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
1
با سلام. اینجانب امروز در فرودگاه مهر آباد وقتی که ماشینمو با هزار مصیبت و با فاصله از تابلو توقف مطلقا ممنوع پارک کردم و حدود 10 دقیقه برای بدرقه مادرم رفتم و برگشتم متوجه یک قبض جریمه 40 هزار تومنی شدم !!! چیزی که منو بیشتر از جریمه متعجب کرد برخورد جالب پلیس راهنمایی رانندگی با ماشین های خارجی و داخلی بود. فرض کنید که من مرتکب خلاف شدم و اون جریمه حقم بوده پس چطور ماشین های عقب و جلویی من جریمه نشده بودن؟؟؟ اگه پارک کردن در آن بخش از فرودگاه ایراد داره و تخلف محسوب میشه که باید همه جریمه می شدن نه فقط خودروهایی که گرون قیمت بودن البته ماشین بنده گرون قیمت نیست فکر می کنم ظاهرش پلیس محترم به اشتباه انداخته و با خودش گفته برای این جماعت 40 تومن جریمه دادن رقمی نیست !! والا خسته شدیم از برخوردهای اینطوری پلیس راهنمایی رانندگی. این آقای به ظاهر محترم بهتر بود قبل از اینکه بنده رو جریمه کنه خودروی 206 که کنار من به صورت دوبله پارک کرده بود جریمه می کرد یا خودروی 405 که دقیقا زیر سایه تابلو توقف مطلقا ممنوع پارک بود جریمه میکرد. این افسر محترم اگه یه زحمت به خودش میداد و استعلام میگرفت پلاک بنده حقیر متوجه می شد که من طی 4 سال گذشته کوچکترین خلافی نداشتم و به قوانین احترام گذاشتم، عوارض ماشین به موقع پرداخت کردم و معاینه فنی هم مثل بعضی ها نرفتم بخرم بلکه ماشین بردم مراکز معتبر. متاسفانه تو این مملکت هر چقدر بیشتر به قانون احترام بزاری بیشتر سرت کلاه میره. من اسم این کار دزدی میزارم. به نظر من اون مامور راهنمایی رانندگی دقیقا از من 40 هزار تومن دزدی کرده. این نون حرومه که میبره سر سفره زن و بچش. امیدوارم 1000 برابرشو به بدترین وجه پس بده. من که راضی نیستم از این عملکرد. از اون طرفم فرودگاه مهر آباد کل خیابون ورداشتن تابلو کوبیدن. پارکینگهاشونم که همیشه تا خرخره پره. تکلیف مردم چیه؟؟ چه مسخره بازیه که اونهمه فضارو تابلو زدن؟؟ حداقل پارکبان یا پارکومتر بزارن. پارکینگهارو کسایی که میان ماشین میزارن و میرن سفر پر کردن. انگاه بقیه آدم نیستن. خوب نمیشه اینطوری که.اونهمه فضا تو مهرآباد هست دلیلی نداره پارک ممنوع باشه.
بدبخت به واقع بد بخت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
1
من یک جوانم که بعد از دو تا کارشناسی ارشد گرفتن از بیکاری رفتم یه سوپر مارکت زدم تا کار کنم بیکار نباشم،یک روز حواسم نبود مغازه رو بعد دوازدهبستم از بد بختی من و همه ایرانیا پلیس گشت دید که مغازه باز هست اومد پایین گفت چرا باز هستی گفتم ببحشبد الان میبندم هی مچ مچ کرد روش نشد بگه پول بده فرداش صبح اومد پیشم گفت نترس هر وقت دوس داشتی ببند من لا پوشونی میکنم فقط هرچی خواستیم میبریم میخوریم. بعد یک عمر درس خوندن از بیکاری میریم بقال میشیم این هم میان تو روز روشن به زور ازمون جنس میبرن ما از دستشون به کی پناه ببریم نمیدونم این اتفاق هم در 8/4/95 افتاده توسط افسر کشیک با شرف کلانتری 148انقلاب تهران بوده است.خوش به حال ما ب ...
یک عمر تحقیقات دانشگاهیم در مورد جرم سر خودم اوردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین