کد خبر: ۹۳۴۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۷
در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه مطرح شد

مصباح یزدی: عمده مراکز فساد دنیا به یهودیان و صهیونیست‌ها تعلق دارد

یکی از عللی که غربی‌ها اصرار دارند که الحاد و بی‌دینی‌شان را به کشورهای دیگر صادر کنند حسد باطنی آن‌هاست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: عمده مراکز فساد دنیا به یهودی‌ها و صهیونیست‌ها تعلق دارد و آن‌ها تلاش می‌کنند سایر مردم را فاسد کرده و بر دنیا آقایی کنند.
 
آیت‌الله مصباح‌یزدی در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: فتنه‌ها و حوادثی که در ماه‌های اخیر در کشور اتفاق افتاد در طول تاریخ بی‌سابقه نیست و آخرین آن‌ها هم نخواهد بود البته نوع شعارها، حرکات و پوشش‌ها تفاوت می‌کند که همه آن ها تحت عنوان یک فساد یا افساد فی‌الارض مشترک هستند.
وی حسد را بارزترین عوامل ایجاد فساد از سوی بشر بیان کرد و افزود: یکی از عللی که غربی‌ها اصرار دارند که الحاد و بی‌دینی‌شان را به کشورهای دیگر صادر کنند حسد باطنی آن‌هاست.
 
وی تسلط بر منابع و ذخایر و نفوذ بر فرهنگ‌ها را از دیگر عوامل تلاش غرب برای دست‌یابی به کشورهای دیگر از جمله مسلمانان برشمرده و ادامه داد: اگر غربی‌ها در فرهنگ کشورها نفوذ نکنند، آن‌طور که دوست دارند نمی‌توانند در مردم تاثیر بگذارند و آن‌ها را به استعمار بکشند. 

این عضو مجلس خبرگان با بیان این‌که " غربی‌ها می‌گویند«اگر بر فرهنگ‌ها تسلط پیدا کنیم روابط جهانی شدن کامل می‌شود» خاطرنشان کرد: این آرزوی استعمارگران و استکبار جهانی است.
 
وی با اشاره به این‌که " در کشور، افراد فاسق وقتی به ضرر و زیان‌هایی مبتلا می‌شوند حسد آن‌ها را به سوی آدم‌های سالم می‌کشد تا آن‌ها را نیز فاسد کنند" اظهار کرد: با پیشرفت‌های علمی و تمدنی که امروز در جامعه غربی است فساد آن‌چنان بالاست که در دبیرستان‌های آمریکا باید پلیس مسلح حضور داشته باشد تا دانش‌آموزان همدیگر و یا معلمان را نکشند. وقتی غرب می‌بیند کانون خانواده در آن‌جا از هم پاشیده شده و مبتلا به هرج و مرج و فساد اخلاقی شده آرزو می‌کند که دیگران هم مانند آنان باشد.
وی یهود را فاسدترین طایفه برشمرد و افزود: در هیچ قوم، کشور و منطقه‌ای چنین طایفه‌ای وجود ندارد، یهود خود را ملت برگزیده، نازپرورده و پسرخوانده خدا می‌داند که باید سایر انسان‌ها مانند حیوان فدای آن‌ها شوند.
این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یهودی‌ها را حیله‌گرترین افراد بشر در سیاست توصیف کرد و خاطرنشان کرد: آن‌ها گروهی از مسیحی‌ها را با خود همدست کرده و مسیحی یهودی درست کرده و سیاست آمریکا را قبضه کرد‌ه‌اند.
وی با بیان این‌که " گروهی که در مغرب زمین رسماً حاکم‌اند یا پشت پرده در حکومت‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند یهودی‌ها هستند" اظهار کرد: این گروه، فتنه‌انگیزترین افراد در عالم بشریت هستند و تا اسلام را از بین نبرند، دست از سر مسلمان‌ها بر نخواهند داشت. 

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: ما معتقدیم یهودی‌ها دشمن واقعی اسلام‌اند که قرآن، 140 سال پیش به آن اذعان کرده و جنایات آن‌ها در طول تاریخ بیان این حقیقت است اما با این حال این مساله برای یک عده فریب‌خورده در داخل کشور قابل قبول نیست. 

وی ادامه داد: این عده می‌گویند به جای «مرگ بر آمریکا» با آنان منافع‌مان را تقسیم کرده و نفت را بفروشیم و مراکز فساد را مانند قبل از انقلاب داشته باشیم. 

وی افکار این عده را ناشی از ضعف در ایمان دانست و افزود: این افراد به خاطر دنیا از دین و استقلال خود می‌گذرند. 

مصباح‌یزدی تصریح کرد: این افراد با رفت‌وآمد به کشورهای خارجی آن‌چنان دلباخته می‌گردند که حاضرند به خاطر لذت‌های حرام از حکومت اسلامی چشم بپوشند. 

این عضو مجلس خبرگان با تاسف از اظهار نظر یکی از سیاستمداران و اقتصاددانان بزرگ کشور در بهبود مسایل اقتصادی کشور گفت: یکی از این سیاستمداران می‌گفت پول‌دارهای ما به اروپا و کشورهای دیگر برای خوشگذرانی می‌روند و خرج یک روز آن‌ها از خرج زندگی یک سال‌شان در ایران بیشتر است و برای این‌که این پول‌ها به خارج نرود جزیره کیش را به مرکز فساد مجهز کنیم تا به جای اروپا پول‌ها برای مردم ایران خرج شود. 

وی افزود: این منطق کسانی است که با حزب‌الله مخالفند و می‌گویند با بچه‌های حزب‌اللهی نمی‌توان به این اهداف رسید. 

وی با بیان این‌که " کسانی که می‌گویند «از طریق سازش با خارجی‌ها و استفاده از تکنولوژی‌ آ‌ن‌ها می‌توانیم پول در بیاوریم» " اظهار کرد: این‌ها خود را فریب می‌دهند، این فتنه‌هایی که رخ می‌دهد اولی و آخری آن‌ها نیست این فتنه‌ها بوده و اگر دشمنان دری را بسته ببینند از در دیگر خواهند آمد. 

مصباح‌یزدی ادامه داد: اگر بخواهیم و بدانیم در مقابل این افراد فریب‌خورده چه تدبیری باید بیاندیشیم، باید بصیرت را افزایش دهیم و فکر و هدف دشمنان را بشناسیم. 

وی خاطرنشان کرد: سلاح در مقابل فکر الهی، اثری ندارد و باید با فکر سالم آن‌ها را متوجه کرد. 

وی تصریح کرد: کسانی که می‌گویند آمریکا تسلط بر عالم دارد و خواه و ناخواه بر ما حکومت می‌کند باید به آن‌ها فهماند که در اشتباهند؛ مگر همه اقتصاددانان برتر آمریکایی نیستند پس چرا نمی‌توانند خودشان را نجات دهند؟! 

این عضو مجلس خبرگان گفت: آمریکایی‌ها در ذلتی افتاده‌اند که در تاریخ آمریکا بی‌سابقه است و مبارزه ما تنها سیاسی و حضور در خیابان‌ها و شعار نیست، باید سعی کنیم با فکر غلط کسانی که این فتنه‌ها را راه انداخته‌اند مبارزه کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
1
0
در قضایای پاره کردن عکس امام، هجوم به جماران و هتک حرمت به عاشورا !! این آقای مصباح ، ابوذر زمان!!!! مطهری زمان!!!!!!!!!! مرید امام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کجا بود احتمالاً در ........ بود
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۷
1
0
baraye hamin yahoodian 25% javayeze nobel ra gereft_and. bekhatere fesadeshan. Hitler ham hamche chizayee migoft.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین