کد خبر: ۹۹۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۵

قنبری: به دلیل بیکاری، آمار خودکشی افزایش یافته است

دولت بحث اشتغال را فراموش کرده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی فراكسیون خط امام(ره) مجلس خواستار حضور مسئولان دولتی در مجلس برای بیان استراتژی اشتغال و توضیح به نمایندگان شد. 

داریوش قنبری نماینده ایلام در جلسه علنی امروز با استناد به اصل 28 قانون اساسی در اخطاری اظهار داشت: براساس این اصل دولت موظف است امكان اشتغال را برای همه افراد فراهم كند. اما متاسفانه موضوع بیكاری به حدی رسیده است كه اكثر نمایندگان در نطق‌های میان دستور از بیكاری گله دارند و متاسفانه دولت هیچ ترتیب اثری نشان نمی‌دهد.

قنبری خاطرنشان كرد: به نظر می‌رسد دولت بحث اشتغال را فراموش كرده و هیچ برنامه‌ای برای آن ندارد. ما از هیات‌رئیسه انتظار داریم با توجه به وظیفه نظارتی خود از مسئولان دولتی بخواهند كه در جلسه‌ای به بیان استراتژی اشتغال بپردازند.

این عضو كمیسیون اجتماعی گفت: متاسفانه در این روزها شاهد ناهنجاری‌های بسیاری از جمله گسترش خودكشی هستیم و در ایلام 11 مورد خودكشی به دلیل بیكاری صورت گرفته است و این در حالی است كه ما شرعا و قانونا موظفیم نسبت به این موضوع چاره‌اندیشی كنیم.

محمدحسن ابوترابی‌فرد كه ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذكر به رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس دستور داد جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه در این رابطه برگزار كند.

نایب رئیس مجلس با اشاره به لزوم حضور وزرای اقتصاد و صنایع در این جلسه گفت: حتی اگر لازم باشد با برگزاری جلسه غیرعلنی‌ای می‌توانیم توضیحات این مسئولان را در صحن مجلس بشنویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
0
12
من هم دارم با مدرک ارشد و 34 سال سن به خودکشی فکر میکنم و هر روز مصمم تر میشوم. کار نیست. زندگی و امیدی وجود نداره
بدبخت بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
12
مطمئنا من تصمیم خود را گرفتم فقط خودکشی فرد جوان وتحصیلکرده ای مثل من نباید با لیسانس عمران معدل 18/60تو سن 29 سالگی فقط به دلیل پارتی نداشتن بی کار باشه بیکاری مثل سرطان تو کل زندگی من تاثیر گذاشت خدا از کسایی که این شرایط را تو مملکت به وجود اوردند نگذره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین