کد خبر: ۱۳۳۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۵

آیت‌الله مظاهری: خطر ماهواره از بمب اتم بیشتر است

تلفن همراه از اسلحه خطرناک‌تراست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس حوزه علمیه اصفهان و خطیب نماز عید فطر آن شهر، با هشدار نسبت به جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی، گفت “در زمان حاضر خطر ماهواره از بمب اتم بیشتر است.”

این مقام حوزه همچنین پیرامون موبایل و تلفن همراه اظهار کرد: برخی از جوانان با استفاده از تلفن برای دوست‌یابی اقدام می‌کنند. تلفن همراه از اسلحه خطرناک‌تراست، دوست‌یابی دختر و پسر نامحرم مصیبت بزرگی شده که نشاط و تقوا را از جوانان گرفته است. 

آیت‌الله حسین مظاهری روز چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر اصفهان گفت: حضور ماهواره در خانه‌های مردم در راستای جنگ نرم دشمن است.

وی همچنین نسبت به “مفاسد ناشی از مشاهده شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای” هشدار داده و اظهار داشت: ماهواره باعث بروز فساد اخلاقی و فحشا میان جوانان جامعه ما می‌شود. نیمی از فساد اخلاقی جامعه نیز ناشی از ماهواره است و پدرها و مادرها باید نسبت به استفاده از آن از سوی جوانان‌شان هوشیار و مراقب باشند.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ماهواره با جمهوری اسلامی در حال جنگ نرم است، گفت: دولت و اقشار مختلف مردم باید نسبت به این موضوع با حساسیت زیادی برخورد کنند.

وی با اشاره به قرآن و کلام خدا، اظهار کرد: حضور ماهواره در خانه‌ها عذاب دنیا و آخرت به همراه خواهد داشت.

مظاهری همچنین پیرامون موبایل و تلفن همراه گفت: برخی از جوانان با استفاده از تلفن همراه برای دوست‌یابی اقدام می‌کنند. تلفن همراه از اسلحه خطرنا‌ک‌تر است، دوست‌یابی دختر و پسر نامحرم مصیبت بزرگی شده که نشاط و تقوا را از جوانان گرفته است.

وی با بیان اینکه دوست‌یابی افراد نامحرم، کشاندن جوانان به سوی شیطان است، خاطرنشان کرد: باید همه بدانند که این دوست‌یابی‌ها گناهش بسیار بزرگ و ضرر اجتماعی آن خیلی زیاد است.

مظاهری اظهار کرد: طبق کلام خدا، گناه دوست‌یابی افراد نامحرم به اندازه زنا است و امروز دوست‌یابی به اندازه‌‌ای شیوع پیدا کرده که به یک امر عادی میان جوانان مبدل و قبح آن شکسته شده و دوست‌یابی، نسل جوان را به فساد و هلاکت می‌اندازد و باید همه مواظب این موضوع باشند.

رییس حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: فساد اخلاقی ناشی از ماهواره و تلفن همراه بسیار بدتر از فساد اقتصادی است و باید همه برای مقابله با آن اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین