کد خبر: ۸۷۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۶

دراویش گنابادی از کروبی حمایت کردند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: دروایش گنابادی با صدور اطلاعیه‌ای از کاندیداتوری مهدی کروبی در عرصه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کردند. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، شورای هماهنگی ستاد انتخابات مجذوبان نور با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به مهدی کروبی آورده است: «پیرو مذاکرات حضوری با حضرتعالی، جلسه‌ای با حضور چند تن از وکلا و حقوقدانان سلسله دراویش نعمت اللهی گنابادی، منعقد و مقرر شد در مقام سپاسگزاری از کوششی که برای دفع ستم از دراویش گنابادی معمول فرموده‌اید، ستاد مستقل مردمی با نام «مجذوبان نور» در حمایت از آن جناب در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری تشکیل و آقای فرشید یداللهی فارسی (از دراویش گنابادی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کمیسیون حقوق بشر کانون وکلاء) به عنوان ریاست ستاد انتخابات به حضور عالی معرفی شوند».

این اطلاعیه به امضای اعضای شورای هماهنگی ستاد انتخابات مجذوبان نور حمیدرضا مرادی، امیر اسلامی، مصطفی دانشجو، امید بهروزی، علی طاووسی، افشین کرم پور رسیده است. 

گفتنی است که پیرو تخریب حسینه دراویش گنابادی در قم و دستگیری تعدادی از آنها مهدی کروبی با نگارش نامه‌ای با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی به دفاع از آنها پرداخته و پیش از آن نیز در موارد متعددی پیگیر حقوق دراویش گنابادی به عنوان شهروندان ایرانی بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین