کد خبر: ۹۶۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۵

فيلم‌هاي نوروزي شبكه‌هاي 1 و 3

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:به گزارش ایسنا، پخش فيلم هاي سينمايي شبکه يک از روز دوشنبه (24 اسفندماه) آغاز مي‌شود كه تا جمعه (13 فروردين‌ماه) ادامه خواهد داشت و در اين مدت هر روز يك فيلم سينمايي ساعت 16 و 20 دقيقه به روي آنتن خواهد رفت.

بنابراين گزارش، شرح فيلم‌هاي سينمايي که در اين ايام از شبکه يک سيما پخش خواهند شد، به شرح زير است:

* مسابقه

فيلم سينمايي «مسابقه» محصول مشترک کشورهاي آلمان، انگليس و آمريکا است كه در سال 2008 به کارگرداني پل اندرسون ساخته شده‌است. در خلاصه داستان اين فيلم سينمايي آمده است: در سال 2012، اوضاع اقتصادي امريکا به شدت به هم ريخته و جرم و جنايت گسترش زيادي پيداکرده و به همين دليل زندان‌ها پر از زنداني شده‌است. عده‌اي از افراد سودجو، زندان‌هاي خصوصي داير کرده‌اند و زنداني‌هاي خطرناک را آنجا نگهداري مي‌کنند. اين افراد براي کسب درآمد سرشار از اين زندايان به عنوان گلادياتورهاي جديد استفاده مي‌کنند. به اين صورت که مسابقات مرگباري را تدارک ديده و اين زندانيان را به اجبار يا با وعده آزاد کردنشان در مسابقات شرکت مي‌دهند.

* وضعيت بازي

فيلم سينمايي «وضعيت بازي» محصول سال 2009 کشورهاي فرانسه، آمريکا و انگليس است و به کارگرداني کوين مک دونالد ساخته شده‌است. در خلاصه داستان اين فيلم که راسل کرو در آن به ايفاي نقش پرداخته، آمده است: در پي کشته شدن دستيار يکي از نمايندگان آمريکا با نام استفان کالينز در ايستگاه مترو همه روزنامه ها اين خبر را به عنوان خودکشي منتر مي کنند اما کالينز که از کذب بودن اين خبر مطمئن است، از روزنامه نگار چيره دست و دوست قديمي خود «کال مک فري» که گزارشگر روزنامه اي پر تيراژ در واشنگتن است، مي‌خواهد تا پي گير کار شود.

* نقاب

فيلم سينمايي «نقاب» محصول سال 2008 به کارگرداني گوردن چان و محصول مشترک کشورهاي سنگاپور، چين و هنگ کنک است. در دوران يوآن، سربازان دختري بي سرپرست به نام ژائو را که در دست بيابان گردان اسير شده، نجات مي دهند. ژن وانگ سرداري است که ژائو را نجات داده و به روستاي خود مي برد. همسر ژن وانگ از ژائو پرستاري کرده و به او محبت زيادي مي کند تا اينکه او ميان مردم روستا جايگاه خود را پيدا مي کند. سه ماه بعد خبر قتل هايي مي رسد که قاتل، قلب اجساد را از قفسه سينه شان بيرون مي کشد.

همسر ژن وانگ به ژائو شک مي کند و براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر درباره ژائو به يکي از دوستان همسرش پول مي دهد تا در اين باره تحقيق کند.

* شمشيرهاي پرنده

فيلم سينمايي «شمشيرهاي پرنده» محصول سال 1995 کشورهاي کانادا، آمريکا و ژاپن است و به کارگرداني کريستين دوگواي ساخته شده‌است. دو سياره آلانيس و نب درگير جنگي چندين ساله با سلاح هاي مدرن هستند. فرمانده جو که افسر آلانيس است، نامه اي از سمت پايگاه ارتش نب دريافت مي کند که در آن فرمانده کوپر از ارتش نب خواستار مذاکره صلح با او شده است. او به همراه سربازي عازم پايگاه نظامي نب مي شود. در راه آنها با نوعي ماشين به نام شمشيرهاي پرنده مواجه مي شوند که به شکل موش ساخته شده و ارتش آلانيس آن را در جنگ براي دفاع از خود ساخته بود اما اين ماشين جهت يافته و تغيير شکل داده است. آنها در پايگاه نظامي نب با چند سرباز به فرماندهي زني به نام جسيکا رو به رو مي شوند. جسيکا در گذشته همسر فرمانده جو بوده است و براي يافتن فرمانده کوپر عازم ساير پايگاه ها مي‌شوند.

* سامورائي

اين فيلم سينمايي محصول سال 2005 کشور ژاپن است و در خلاصه داستان آن آمده‌است: بونشيرو جواني از يک خانواده سامورائي است. او به همراه دوستانش تمرينات رزمي مي کند و اميدوار است در آينده جنگجوي معتبري شود. در ضمن او و فوکو دختر همسايه شان علاقه اي ناگفته به يکديگر دارند. طي توطئه اي بين قبايل سامورائي، پدر بونشيرو کشته مي شود. دوستان پدر بونشيرو به او شغل مناسبي پيشنهاد مي‌دهند تا نبود پدرش جبران شود. از سوي ديگر ارباب، فوکو را به قصر خود برده و فوکو علي رغم ميلش همسر دوم ارباب مي‌شود. او به خاطر توطئه‌هاي زن اول ارباب فرزندانش را از دست مي‌دهد.

* دور 12

فيلم سينمايي «دور 12» محصول سال 2008 کشور آمريکا به کارگرداني رني هارلين است. يک افسر پليس به نام دني فيشر طي عملياتي، موجب کشته شدن زني مي شود که نامزد يک تبهکار خطرناک به نام مايلز بوده است. مايلز توسط دني دستگير و روانه زندان مي شود. يکسال بعد مايلز از زندان گريخته و در پي انتقام از دني برمي‌آيد. به اين منظور خانه و ماشين دني را منفجر کرده و همسر دني را روبوده و گروگان مي‌گيرد.

*سرگذشت غريب بنجامين

فيلم سينمايي «سرگذشت غريب بنجامين» محصول سال 2008 کشور آمريکا به کارگرداني ديويد فنيچر است و بازيگراني نظير براد پيت و کيت بلانشه در آن ايفاي نقش کرده‌اند. ديزي پيرزني است که در بستر مرگ، داستان زندگي اش را براي دخترش کارولاين بازگو مي کند. در سال 1918 پسري به نام بنجامين با ظاهري همچون پيرمردان به دنيا مي آيد و مادرش در همان شب فوت مي کند. پدر بنجامين او را پشت در يک آسايشگاه سالمندان رها مي کند. نکته عجيبي که درباره بنجامين وجود دارد، رشد برعکس او در طول زمان است. به گونه‌اي که با گذشت زمان جوان تر مي‌شود. بنجامين با دختر بچه‌اي به نام يزي آشنا شده و دلباخته او مي‌شود.

* آتش

فيلم سينمايي «آتش» محصول سال 2008 کشورهاي آلمان و آمريکاست و در خلاصه داستان آن آمده است: فيل و ايو زوج جوان و هنرمندي هستند که براي دريافت وام مسکن به بانک مراجعه مي کنند. همزمان سرقتي از بانک صورت مي گيرد و سارقان ايو را به گروگان مي گيرند. فيل براي نجات جان همسرش مجبور به همکاري با آنها مي شود. از طرفي يکي از سارقان قبل از اين حوادث موبايل خود را با فيل عوض مي‌کند. در گوشي او صدايي ضبط شده که دستور انجام يک بمب گذاري را صادر کرده‌است.

* دشمنان ملت

فيلم سينمايي «دشمنان ملت» به کارگرداني مايکل مان در سال 2009 ساخته شده و محصول کشور آمريکاست.

اين فيلم که با بازي جيمز روسو و جاني دپ ساخته شده، روايت گر رکود اقتصادي شديدي در اوايل دهه 1930 آمريکاست. در همين دوران است که گروهي گانگستر به سرگردگي شخصي به نام جان دلينجر دست به سرقت بانک ها زده و هربار به شکل شگفت انگيزي از چنگال قانون و عدالت مي گريزند. پليس که نتيجه تلاش هايش را بيهوده مي بيند، اين بار با تشکيل يک گروه ضربت به سرپرستي شخصي به نام هوور قصد به دام انداختن جان را مي‌کند.

* تک تيرانداز

فيلم سينمايي «تک تيرانداز» محصول سال 2008 کشور کره به کارگرداني دانته لام است. سرجوخه لين جينگ که افسر ارشد و تک تيرانداز است، از نيروهاي پليس به علت سرپيچي از فرمان مافوقش فرمانده کومينگ و تيراندازي هاي بدون هماهنگي متهم به قتل غيرعمد شده و به مدت چهارسال در زندان به سر برده است، آزاد مي شود. او که به علت شهادت کومينگ و گفتن حقيقت توسط او در دادگاه از او کينه به دل دارد، تصميم مي‌گيرد با رئيس تبهکاران همکاري کند.

* روياهاي ناتمام

فيلم سينمايي «روياهاي ناتمام» محصول سال 2008 کشور آمريکا به کارگرداني ديويد کوئپ است. اين فيلم روايت‌گر داستان دکتر پيسنکوس دندانپزشک منزوي و غيرمعاشرتي است که طي يک عمل جراحي ساده به مدت 7 دقيقه مي‌ميرد و پس از مدتي دوباره به زندگي برمي گردد. به اين واسطه او توانايي ديدن ارواح را مي يابد. پس از مرخص شدن از بيمارستان ارواح سرگردان شهر به سراغش آمده و از او مي خواهند تا کارهاي ناتمامشان را انجام دهد، اما دکتر پيسنکوس که مردي خودخواه است، پيشنهاد آنها را رد مي‌کند.

*** شبكه سه سيما

پخش فيلم‌هاي نوروزي شبكه سه از سه شنبه (25 اسفند ماه) آغاز خواهد شد.

*نقطه انهدام

اين فيلم محصول کانادا است كه در سال 2007 توسط جيسون بورک كارگرداني شده‌است. اين فيلم سه شنبه ساعت 15 و 30 دقيقه پخش مي‌شود و جيسون پريستلي، گارين سانفورد و گري هودسن در آن بازي كرده‌اند.

خلاصه فيلم: دانشمندي يک دستگاه «سفر در زمان » اختراع مي کند. دستگاه از سوي سازمان تحقيقاتي مربوطه خطرناک اعلام مي شود و سعي مي شود جلوي ساخت آن گرفته شود. مخترع کار که متوجه مي شود اين بهانه است تا نيروهاي امنيتي آمريکا دستگاه را در اختيار گيرند، به کمک دستگاه ناپديد مي‌شود.

* ترميناتور 4

اين فيلم محصول مشترک آمريکا،آلمان ، ايتاليا و انگليس است كه در سال 2009 ساخته شده‌است. اين فيلم سه شنبه ساعت 21 مي‌شود و تكرار آن روز بعد ساعت 11 و 30 دقيقه است. جوزف مک گينتي نيکول كارگردان و کريستين بل ، سام ورتينگتون ، آنتون يل چين و مون بلاد گود بازيگران آن هستند. داستان فيلم در سال 2003 مي‌گذرد، يک جنايتکار بنام رايت که به سرطان لاعلاج مبتلا است موافقت مي کند تا دکتر کاگان براي پژوهش از بدن او استفاده کند. در حمله اسکارنت به زمين که صرفا جان کان زنده مي ماند پي مي برند که ترميناتورT800 جديد براي حمله بکار گرفته شده‌است. در همين زمان رايت بصورت ماشيني با قلب انسان وارد معرکه مي‌شود.

* جک هانتر و ستاره آسماني

اين فيلم محصول سال 2009 آمريکا است كه چهارشنبه 26 اسفند ماه ساعت 20 و 15 دقيقه پخش مي‌شود.

کارگردان اين فيلم تري کانينگهام است و بازيگراني چون ايوان سرگئي ، جواني کلي ، توره رفن اشتاين ، سوزان وارد و ماريو با سيل در آن بازي كرده‌اند. در خلاصه فيلم آمده‌است: ليتمن و پترو درصدد يافتن يکي از آثار باستاني بجا مانده و گنجينه کنستانتين هستند که شامل دو قطعه است و خاصيت ليزري دارد و با آن مي توان دنيا را نابود کرد. جک هانتر که براي جلوگيري از اين خطر با گروهي ويژه کار مي کند به همراه ناديا و خليف درصدد پيدا کردن اين آثار هستند.

* شنود (Over heard)

اين فيلم محصول مشترک هنگ کنگ ، چين و سنگاپور است كه در سال 2009 توسط فليکس چونگ و الن مک كارگرداني شده‌است. اين فيلم پنجشنبه 27 اسفند ماه ساعت20 و 15 دقيقه پخش مي‌شود و بازيگراني چون چينگ ون لا ، لوئيس کو ، دنيل وو و جينگ چو ژانگ در آن بازي كرده‌اند. در خلاصه فيلم آمده‌است: در پي شنود از يک شرکت فاسد اقتصادي دو پليس که از لحاظ مالي موقعيت خوبي نداشتند با استفاده از اطلاعات شرکت در خريد سهام و بازار بورس شرکت مي کنند و سود خوبي مي‌برند، ولي هر دو جان خود را بر سر اين قضيه مي گذارند و پليس سومي که ناخواسته در جريان امور اين دو قرار مي گيرد. او که در واقع مامور مخفي کميته مستقل مبارزه با مفاسد بوده نمي تواند جلوي مرگ آنها را بگيرد.

* قهرمانان(Champions)

قهرمانان محصول سال 2008 هنگ کنگ است كه جمعه 28 اسفند ساعت 20 و 15دقيقه روي آنتن مي‌رود.کارگردان اين فيلم سيو مينگ سوي و بازيگران آن ديکي چونگ ، ميو تسو و دبي گو هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: يک تيم رزمي دبيرستاني با شرکت در ليگ سراسري چين براي انتخاب تيمي جهت اعزام به المپيک خود را براي مسابقات المپيک آماده مي کند. روشي که به کار مي برند مخلوطي از کونگ فوي سنتي و ووشو و ويرا فو است. تيمي که زير نظر يک گنگستر کار مي کند به هر وسيله اي از جمله گروگان گرفتن فرزند يکي از حاميان تيم ، درگيري خياباني و غيره متوسل مي‌شوند.

* سوپر استار

فيلم «سوپراستار» محصول سال 1387 ايران يکشنبه اول فروردين ماه ساعت 20 و 15 دقيقه پخش مي‌شود. اين فيلم به کارگردان تهمينه ميلاني و با بازي شهاب حسيني، نسرين مقانلو، ليلا زارع، فريبا کوثري، رضا رشيد پور، درباره بازيگر مشهوري است که دچار غرورشده اما با ورود دختري نوجوان به زندگي اش متحول مي‌شود.

* سلاح مقدس (The Divine Weapon)

اين فيلم محصول كشور کره جنوبي است كه در سال 2008 به کارگرداني يو جين کيم ساخت شده‌است. زمان پخش اين فيلم دوشنبه 2 فروردين ماه است و جايونگ جونگ، ان جونگ هان و جون هوهه بازيگران اين فيلم هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: در پي فشار و زور و استبداد امپراطور ، شهر جوسئون تصميم به ساخت دستگاهي بنام سينگي جيون مي گيرد که بتواند در مقابل امپراطور ايستادگي کند. البته اينکار بصورت مخفيانه صورت گرفت که قضيه لو رفت و به گوش امپراطور رسيد و او تعدادي از سران و ژنرالهايش را به جوسئون مي فرستد تا از قضيه سر در آورد.

* بادشاه (Baadshah)

محصول هند است كه در سال 1999ساخته شده‌است. زمان پخش اين فيلم چهارشنبه ساعت20 و 15 دقيقه خواهد بود. کارگردانان اين فيلم عباس بورماوالا و مستان بورما والا هستند و بازيگران اين فيلم شاهرخ خان، راخي گلزار، توئينکل خانا، آمريش پوري هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: شاهرخ خان (بادشاه) يک کارآگاه است که موفق مي شود يک پرونده مهم را بطور اتفاقي انجام دهد و همين باعث مي‌شود اسمي و رسمي پيدا کند و در يک ماموريت ديگر او به عنوان يک افسر اطلاعاتي اشتباه گرفته مي‌شود.

* از کوچه هاي باران

«از کوچه‌هاي باران» محصول شبکه سه سيماست كه در سال 1388 ساخته شده‌است. زمان پخش اين فيلم پنجشنبه (پنج فروردين ماه ) ساعت 20 و 15 دقيقه است و تکرار آن ساعت 11 و 30 دقيقه است. نويسنده و کارگردان اين فيلم سيد مجيد موسويان وتهيه‌کننده آن سيد احمد کاشانچي است. بازيگران اين فيلم اسماعيل خلج، پري کربلايي، حبيب‌الله ياري، مجيد سعيدي، مريم کاظمي، نرگس محمدي، ابراهيم ابراهيمي، فريبرز گرمارودي، حشمت آرميده، سيد مهدي موسويان، طيبه صفاري و محمد عباس‌نژاد هستند. در خلاصه فيلم اين فيلم آمده‌است: رقص باران، قصه پيرزن روستايي ساده دلي به نام «حيات» است که آرزو دارد قبل از مرگش به زيارت خانه خدا برود ولي به علت عدم تمکن مالي تاکنون نتوانسته به اين آرزو برسد. او قصد دارد با بافت قاليچه اي که گره به گره آن را با صلوات مي بافد،پول سفر عمره خود را فراهم کند.

* شهروند مطيع قانون (Law Abiding Citizen

اين فيلم محصول سال 2009 آمريکا است و جمعه 6 فروردين ماه ساعت 20 و 15 دقيقه پخش مي‌شود. کارگردان اين فيلم اف گري گري و بازيگران آن جامي فاکس، جرارد باتلر و کالم ميني هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: کلايد در پي کشته شدن همسر و دختر کوچکش در صدد انتقام از دستگاه قضايي کشور برمي‌آيد. وي با وجود اينکه قاتل را ديده بود، ولي قاتل با زيرکي تمام از اعدام شدن فرار مي کند و دوستش را بجاي خود به کام مرگ مي‌فرستد.

* فيلم سينمايي «دعوت»

اين فيلم محصول سال 1387 ايران است كه شنبه 7 فروردين ماه پخش مي‌شود. کارگرداني اين فيلم را ابراهيم حاتمي کيا برعهده دارد و بازيگران آن محمد رضا فروتن، مهناز افشار، مريلا زارعي، کتايون رياحي، ثريا قاسمي، گوهر خير انديش و رضا بابک است. در خلاصه فيلم آمده‌است: چند زوج مختلف با بحراني مشابه مواجه مي‌شوند که هر کدام بنا به تصميم خودشان واکنشهاي متفاوتي درباره آن از خود بروز مي‌دهند.

* لارگووينچ (Largo winch )

اين فيلم محصول فرانسه و بلژيک است كه در سال 2008 ساخته شده‌است. زمان پخش اين فيلم يکشنبه (8 فروردين ماه) است و توسط جرومي سالي كارگرداني شده‌است. بازيگران اين فيلم تامر سيسلي، کريستين اسکات توماس و ميکي مانوج لوويک هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: مردي بنام نريو دو پسر بچه را از پرورشگاه مي آورد . يکي را به دوستانش هانا و جوسيب هديه مي دهد و ديگري را بنام لارگو به فرزند خواندگي قبول مي‌کند. وي که پنجمين مرد ثروتمند جهان است در حالي که از بيماري تومور مغزي رنج مي برد توسط نزديکترين همکارش به قتل مي‌رسد.

* کي بيست (20 K)

كي 20 محصول سال 2008 ژاپن است كه دوشنبه (نهم فروردين ماه) پخش مي‌شود. کارگرداني اين فيلم را شيماکو ساتو بر عهده دارد و بازيگران آن تاکشي کانشيرو، تاکاکو ماتسو، تورو ناکامورا و کاناتا هونگو هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: شخصي بنام کي 20 در جامعه ژاپن وجود دارد که تمام چيزهاي با ارزش طبقه مرفه را به يغما مي برد و پليس به هيچ عنوان نمي تواند او را دستگير کند. او که در واقع کارآگاه معروف آلکچي مي باشد يک پاپوشي را براي راندو ستاره سيرک درست مي کند تا او را به عنوان کي 20 دستگير کنند.

* تبديل شوندگان2( Transformers 2 )

اين فيلم آمريکايي در سال 2009 ساخته شده و سه شنبه 10 فروردين ماه پخش مي‌شود. کارگرداني اين فيلم را مايکل بي عهده دار است و بازيگراني چون شيا لا بوف، مگان فاکس، جوش داهامل و تريس جيبسون در آن بازي كرده‌اند. در خلاصه فيلم آمده‌است: يک سري آدم آهني از فضا احيا شده و به زمين مي آيند تا شيئي که دست پسري در زمين است را تصاحب کرده و آنرا در اهرام مصر گذاشته و توسط آن قدرتي فوق العاده پيدا کنند و زمين را تصاحب کنند ولي توسط پسر و آدم آهني هاي زميني ...

* خواب فروش

اين فيلم چهار شنبه 11 فروردين ماه پخش مي‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 11 و 30 دقيقه خواهد بود.کارگردان اين فيلم شهاب عباسي است و بازيگراني چون حميد لولايي، شهرام قائدي، غلامرضا نيکخواه و بهنوش بختياري در آن بازي كرده‌اند. در خلاصه فيلم آمده‌است: مبلغ کلاني از يک کارخانه اختلاس شده است. ناظمي مديرعامل کارخانه که به شدت عصباني است طي جلسه اي اعضاي هيئت مديره را مورد بازخواست قرار داده ، اعلام مي کند که براي روشن شدن موضوع عازم رامسر مي شود. در همين حين کارگري بنام مسعود سراسيمه وارد اتاق کنفرانس شد.

* سيزده

«سيزده» محصول شبکه سه سيما است و پنج شنبه 12 فروردين ماه به روي آنتن مي‌رود. کارگرداني اين فيلم را محمدرضا زهتابي بر عهده دارد و بازيگران آن يوسف صيادي، مهدي اميني خواه، ايمان صفا، نازآفرين کاظمي، عزت الله رمضاني فر، رضا بنفشه خواه و پريسا روشني هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: جمشيد جوان 25 ساله و شمالي است که چون روز سيزدهم ماه متولد شده بر اثر القائات خانواده ، اطرافيان او را فردي نحس مي دانند. وقتي براي پيش خريد يک آپارتمان براي شوهر خواهرش اقدام مي کند بعلت مشکوک بودن به وضعيت معامله ، از واريز پول به حساب فروشنده سرباز مي‌زند و معامله سرنمي‌گيرد. اين موضوع مثل هميشه به حساب نحس بودن جمشيد گذاشته مي‌شود.

* فيلم تلويزيوني کفش عروس

اين فيلم محصول ايران است جمعه 13 فروردين ماه پخش مي‌شود. محمود ناظري كارگرداني اين فيلم را بر عهده دارد و بازيگران آن آرش نوذري،عباس محبوب، فرحناز منافي ظاهر هستند. در خلاصه فيلم آمده‌است: اين فيلم در مورد جوان کفاشي است که از کودکي آرزوي دوختن کفش عروسي داشته. او به دختري به نام اکرم علاقمند مي‌شود، اما با ايجاد شرايط دشوار از سوي خانواده اکرم و فشار مالي با مشکلاتي مواجه مي‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین