کد خبر: ۲۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۸۴ - ۱۳:۵۸
پیش بینی وضع هوا در روزهای 3 تا 5 فروردین ماه

باران بر اکثر استان ها می بارد

آفتاب‌‌نیوز : آسمان استانهاي گيلان، مازندران و گلستان ابري با بارندگي متناوب و درپاره اي از نقاط مه صبحگاهي همراه است .
آسمان استانهاي کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختياري، همدان، مرکزي و اصفهان نيمه ابري تا تمام ابري بتدريج همراه با بارندگي است و استانهاي خوزستان و کهگيلويه و بويراحمد آسمانی قسمتي تا نيمه ابري و در بعضي از ساعات همراه با رگبار پراکنده و وزش باد و در پاره اي از نقاط مه صبحگاهي دارند .
آسمان استانهاي خراسان شمالي و بخش شمالي استان خراسان رضوي قسمتي ابري بتدريج با افزايش ابر و در اواخر وقت همراه با بارندگي و آسمان استانهاي قزوين، قم و سمنان نیز قسمتي تا نيمه ابري بتدريج تمام ابري همراه با بارندگي است .

وضع ‌هوای كشور از روز 4 تا 5 فرورین ماه نیز چنین پیش بینی شده است که استان تهران هوای ابري همراه با بارندگي برف و باران در بعضي از ساعات وزش باد خواهد داشت .

آسمان استانهاي آذربايجان شرقي وغربي، اردبيل، کردستان ، ايلام، زنجان، قزوين، همدان، لرستان، چهارمحال و بختياري، کهگيلويه و بويراحمد، کرمانشاه و مرکزي ابري همراه با بارش برف و باران و در پاره اي از نقاط مه آلود يا وزش باد همراه است .

آسمان استانهاي سمنان، خراسان شمالي، خراسان رضوي ابري همراه با بارندگي و در پاره اي از نقاط وزش باد يا مه صبحگاهي پیش بینی شده است .
آسمان استانهاي گيلان، مازندران و گلستان ابري همراه با بارندگي و در پاره اي از نقاط مه صبحگاهي و آسمان استانهاي قم، اصفهان، يزد، فارس، کرمان و خراسان جنوبي نيمه ابري تا تمام ابري در بعضي از ساعات همره با بارندگي و در پاره اي از نقاط وزش باد خواهد بود .

آسمان استانهاي خوزستان و بوشهر نيمه ابري تا تمام ابري و با رگبار پراکنده و وزش باد و در پاره اي از نقاط مه صبحگاهي همراه است .

استانهاي سيستان و بلوچستان، هرمزگان و جزاير تنب بزرگ و کوچک، قشم، کيش، سيري، لاوان و ابوموسي آسمان صاف تا قسمتي ابري و در پاره اي از نقاط با افزايش ابر ، احتمال رگبار موقتي و وزش باد و در پاره اي از نقاط مه صبحگاهي دارند .




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین