کد خبر: ۱۶۴۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹

حضور قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم قطعی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور شهردار تهران از قطعی‌بودن حضور قالیباف در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

محمدنبی رودکی مشاور شهردار تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: حضور قالیباف در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قطعی خواهد بود و به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حضور می‌یابد.

مشاور شهردار تهران با تأکید بر اینکه آقای قالیباف در دوره دهم ریاست‌جمهوری با اینکه در یک جلسه خصوصی در سال 87 اعلام نامزدی کرد اما سپس انصراف داد، تصریح کرد: وی به کارهای مهم و کلان پایتخت مشغول شد.

وی گفت که آقای قالیباف معتقد است روال قانونی این است که در موقع معین که به کارهای شهرداری لطمه وارد نشود حضور خود را اعلام خواهد کرد و وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

رودکی با تأکید بر اینکه قالیباف مرتب به ما می‌گوید کار شهرداری را زمین نمی‌گذارم و در اوایل سال آینده که زمان تبلیغات مجاز برای ریاست‌جمهوری است وارد کار می‌شوم.

برپایه این خبر شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست قالیباف قرار است دهه مبارک فجر استعفای خود را تقدیم کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
0
سلام بنده اعتقاد دارم که مردم ایران نباید احساسی و سطحی تصمیمگیری کنند.باتوجه به شرایط حساس امنیتی و اقتصادی و اوضاع مدیریت کشور معتقدم که نیاز مند به رییس جمهور عاقل و میانه رو و فهیم داریم که اولا اقتصاددان و ثانیا دولت اقتصادی تشکیل دهد .قطعا اگر دولت اقتصادی داشتیم اقدام به تصمیمات احساسی و غلط اقتصادی نمیکرد و امروز شاهد فاجعه بر سر سفره مردم نبودیم ما نیاز به رییس جمهور برنامه محور داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
0
ما دراین 7 سال این قدر مشکلات تحمل کردیم که هرکس بیاید قدمش را به فال نیک می گیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
0
با سلام اعلان می کنم میلیون ها تهرانی برای انتخاب اقای قالی باف به عنوان رییس جمهور لحظه شماری می کنند - اقای قالیباف در عمل و نه شعار کارامدی اسلام برای اداره جامعه را اثبات نمودند- و به جرات بهترین گزینه در میان رجل سیاسی هستند که انشالله موجب تغییرات عظیمی در بالا بردن سطح رفاه و معیشتی مردم می شوند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
0
آقای قالی باف بهترین گزینه برای ریسات جمهوری ایران است ایشان هم آدم دینداری است و هم فردی متخصص و آگاه به مسایل روز و معتقد به استفاده از تخصص و عقلانیت در اداره امور. ایشان باید در همان سال 84 رییس جمهوری می شدند اما فرصت تاریخی از دست رفت. انشالله که ایشان در دروه ی بعد رییس جمهوری ایران شوند و دوباره نام ایران را سربلند کنند با شخصیت پخته و توانمند و آگاه خودشان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
0
0
باتوجه به وضعیت اقتصادی کشورونیاز به تحولات اساسی وازطرفی فعالیتهای عمرانی آقای قالیباف ایشان می توانند کاندیدای مناسبی باشند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین