کد خبر: ۱۳۶۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۷

بازدید سرزده کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین/ ملاقات با بهزاد نبوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پرویز سروری، عضو کمیسیون امنیت ملی که در سال‌های اخیر درباره رسیدگی به وضع زندانیان سیاسی، نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر اعضای کمیسیون امنیت ملی داشته، خبر داد که جمعه هفته گذشته بازدید سرزده‌یی از زندان اوین داشتند و با برخی زندانیان مستقر در زندان اوین مانند بهزاد نبوی دیدار داشته‌اند. 

وی درباره برخی اخبار مبنی بر اینکه عده‌یی از زندانی‌ها در زندان رجایی‌شهر با مشکلات پزشکی و عدم اعزام به بیمارستان مواجه شده‌اند هم گفت: «البته در رجایی‌شهر مشکل جای دیگری است. فکر می‌کنیم تعداد زندانیان آنقدر زیاد شده که عدم رسیدگی درمانی به برخی زندانیان مربوط به این مورد است. به همین دلیل هم تصمیم داریم درباره تفکیک زندانیان در رجایی‌شهر اقدامات سریع‌تری انجام دهیم تا حداقل زندانیان معتاد در اردوگاه‌های بازپروری سکونت داده شوند و با سرعت بیشتری معتادان را از سایر زندانیان در رجایی‌شهر جدا کنیم تا ارایه خدمات شکل بهتری بگیرد.» 

به گفته سروری برخی بازدید‌هایشان به زندان‌ها سرزده است و این امر می‌تواند از بروز بعضی تخلفات در زندان‌ها جلوگیری کند. 

وی درباره بازدید سرزده از زندان اوین هم گفت: «جمعه هفته پیش کمیسیون امنیت ملی به صورت سرزده از زندان اوین بازدید داشت تا بتوانیم میزان رعایت حقوق زندانیان را رسیدگی کنیم. البته قرار نیست این موضوعات و این دیدارها رسانه‌یی شود تا روند رسیدگی به زندان‌ها و زندانیان وارد مقولات سیاسی نشود. به نظر می‌رسد درباره اتفاقات اخیر در رجایی‌شهر اطلاع ندارم اما در عین حال از زندانی‌ها می‌خواهیم با موضوعات سیاسی برخورد نکنند. ما در اوین غذای زندانیان، وضع پزشکی، بهداری‌ها و موارد مشابه را دیدیم و شرایط ایده‌آل بود. البته درباره رجایی‌شهر بازدیدی نداشتیم اما می‌توانیم برخی اخبار را در جلسه کمیسیون امنیت ملی رسیدگی کنیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین