کد خبر: ۱۳۰۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۰

سواحل مازندران 31 نفر را بلعید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ اسماعیل نوری گفت: از زمان آغاز طرح سالم‌سازی دریا یعنی خردادماه سال جاری تا کنون، 31 تن شامل 29 مرد و دو زن در آب‌های استان مازندران غرق شده‌اند که هیچ یک از این افراد در محدوده طرح دریا نبودند.

وی با اشاره به نوار ساحلی 338 کیلومتری استان مازندران خاطرنشان کرد: طرح دریا در حدود 110 نقطه از پهنه ساحلی استان به اجرا درآمد که از این میان در 50 نقطه ایستگاه ثابت و سیار پلیس مستقر است و در سایر نقاط هم نیروهای پلیس حضور دارد.

نوری با اعلام شناسایی 169 نقطه پرخطر در سواحل مازندران به ایسنا گفت:‌ پس از شناسایی این نقاط اقدام به مسدودکردن راه‌های منتهی به سواحل پرخطر کردیم اما نیروهای پلیس در این مناطق نیز حضور دارند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران در خصوص برپایی چادرهای مسافرتی در کنار سواحل دریا اظهار داشت: نصب چادر تا فاصله 50 متری ساحل و در نقاط مشخص‌شده بلامانع است ولی از برپایی چادرهای مسافرتی در سایر نقاط به دلیل خطرهای احتمالی جلوگیری می‌شود.

نوری درباره ساماندهی غرفه‌ها و واحدهای صنفی حاشیه سواحل گفت: نیروی انتظامی با کلیه واحدهای صنفی فاقد مجوز، متخلف و ناهنجار که نسبت به ایجاد آلودگی صوتی، گران فروشی و... اقدام می‌کنند به استناد مواد 27 و 28 قانون نظارت بر اماکن عمومی برخورد خواهد کرد.

وی در پایان درباره اقدامات صورت گرفته در ستاد تسهیلات سفر استان مازندران گفت: در ابتدای اجرای طرح 9 جلسه هماهنگی پیرامون طرح سالم‌سازی دریا با کلیه اعضا در محل استانداری با هدف بررسی مشکلات و کاستی‌های سنوات قبل برگزار شد که به موجب آن استانداری متولی طرح دریا در استان و مقرر شد حقوق ناجیان غریق بطور کامل پرداخت شود و روزانه حدود 2 هزار نیروی پلیس در طرح دریا خدمت‌رسانی کنند که این امر محقق شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین