کد خبر: ۱۵۸۵۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

تشدید طرح امنیت اجتماعی در تعطیلات خرداد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تشدید طرح امنیت اخلاقی در دریا و تفرجگاه‌های این استان در ایام تعطیلات 14 و 15 خرداد خبر داد.

سرهنگ مجید مرآت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلات پیش رو گفت: با توجه به افزایش حجم سفر و مسافر به استان‌های شمالی کشور و گیلان و به منظور ایجاد امنیت و محیطی مناسب، پلیس با مزاحمان نوامیس، خودروهای عامل آلودگی صوتی، افراد بدحجاب و ... برخورد می‌کند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه طرح سالمسازی دریا در استان‌های شمالی کشور از ابتدای تیرماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: طرح امنیت اجتماعی، طرحیست که همواره در سطح استان در حال اجراست و مربوط به فصل خاصی نیست اما در ایامی که تعداد مسافران به این منطقه افزایش می‌یابد. طبیعی است که تعداد نیروها و گشت‌های انتظامی نیز در دریا و تفرجگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

مرآت همچنین از مرگ یک جوان تهرانی بر اثر غرق شدن در دریا خبر داد و گفت: این مرد 24 ساله که از تهران به گیلان آمده بود، هفته گذشته به دلیل رعایت نکردن توصیه‌های ایمنی و علائم هشدار اقدام به شنا کردن در سواحل بندر انزلی کرده بود که به علت عدم تسلط کافی به فن شنا غرق شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین