کد خبر: ۱۲۴۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴

سلیمی‌نمین: فروش ماشین احمدی‌نژاد فریبکاری بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران تأکید کرد: نباید بگذاریم اطرافیان رئیس‌جمهور با تملق‌گویی احمدی‌نژاد را از ما بگیرند. 

عباس سلیمی‌نمین برنامه فروش خودرو محمود احمدی‌‌نژاد توسط اطرافیان وی را قطعا فریبکاری خواند و تصریح کرد: آقای مشایی با همکاری شخصی که با او مشغول کارهای اقتصادی است، دست به این بازی مسخره زدند، که چیزی جز تحقیر فکری مردم نبود؛ چرا که ساده‌زیستی نیاز به تبلیغات اینچنینی ندارد، لذا می‌بینیم حضرت امام‌(ره) و رهبر معظم انقلاب به شدت جلوی کارهای تبلیغاتی را در این خصوص می‌گرفتند.

گزیده سخنان وی در مصاحبه مفصل با فارس را بخوانید:

*تجربه ثابت شده است که بسیاری از تملق‌گویی‌های اطرافیان بر روی مسئولان تاثیر گذاشته و در نهایت آنها را منحرف کرده است. 

چرا امروز ازبرخی تملق‌گویی‌ها در کارهای اجرایی جلوگیری نمی‌شود، چرا جامعه نسبت به تملق‌گویی عکس‌العمل نشان نمی‌دهد. مطبوعات ما نبست به برخی تملق‌‌گویی‌ها و دادن نسبت‌های غیر واقع حساس نیستند. 

*اخیرا در یک سی دی نسبت‌هایی به آقای احمدی‌نژاد توسط برخی افراد داده شد که وی را به‌عنوان شخصیتی خاص از اصحاب امام زمان‌(عج) معرفی کردند که دست‌هایی پشت این ماجرا قرار دارد و این یک تملق آشکار است که تاثیرات منفی زیادی ایجاد خواهد کرد؛ بنابراین رسانه‌ها باید نسبت به کسانی که این سی دی را تولید کردند و برنامه‌ریزی می‌کنند واکنش نشان دهند 

*امروز نیز افرادی با زبان تملق اطراف رئیس‌جمهور هستند که سعی دارند با بازی‌های فریبکارانه و تبلیغاتی منافع سیاسی و اقتصادی از آن به دست آورند که در اصل می‌خواهند آقای احمدی‌نژاد شخصیت توانمند کشورمان را همچون شخصیت‌های گذشته از ما بگیرند. 

امروز نیز شاهد برخی تلاش‌های توسط اطرافیان رئیس‌جمهور هستیم که تلاش دارند از امکانات دولتی برای بقا در قدرت استفاده ‌کنند. ما نباید منتظر بمانیم تا حتما فاجعه‌ای رخ دهد بعد فریاد بزنیم بنابراین قبل از وقع باید پیشگیری کرد
قطعا احمدی‌نژاد انسان پاک، پیرو ولایت و خدمت‌گزار است، اما اگر نظارت صحیح و انتقاد سازد، بر او و اطرافیان او نباشد، جریان به انحراف کشیده خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
0
0
شک نکید که بالای اکثریت مردم میفهمند کی داره چه کار میکنه؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین