کد خبر: ۱۳۴۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۴
سازمان لیگ اعلام کرد:

قیمت بلیت دربی تهران تغییر نمی‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان لیگ برتر از پیش‌بینی 75 هزار قطعه بلیت برای فروش به تماشاگران دربی خبر داد و گفت: از ظرفیت کامل ورزشگاه برای حضور هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس استفاده خواهیم کرد. 

عزیزالله محمدی درخصوص تعداد و نحوه بلیت فروشی دربی تهران گفت: از هواداران دو تیم می‌خواهیم طوری برنامه‌ریزی کنند که شب قبل از دربی به ورزشگاه آزادی نرسند، چراکه بلیت‌فروشی از ساعت هشت صبح جمعه شروع می‌شود و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که به صورت جدی از فروش بلیت در بازار سیاه جلوگیری شود.

وی افزود: پیش‌بینی کرده‌ایم 75 هزار قطعه بلیت در اختیار تماشاگران دربی قرار گیرد که تمامی آنها در روز مسابقه در اختیار هواداران دو تیم قرار می گیرد. همچنین برای استقرار هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از ظرفیت کامل ورزشگاه آزادی استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ برتر تاکید کرد: قیمت بلیت‌ها همچون گذشته دو هزار، سه هزار و پنج هزار تومان بوده و هیچ تفاوتی نسبت به دیدارهای قبلی نکرده است. سازمان لیگ همچنین با هرگونه تخلفی در فروش بلیت به سرعت و با جدیت برخورد خواهد کرد.

وی همچنین عنوان کرد: به مانند سال‌های گذشته ظرفیت ورزشگاه آزادی به طور مساوی بین هواداران استقلال و پرسپولیس تقسیم خواهد شد و جایگاه استقرار هواداران دو تیم نیز تغییری نکرده است.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر ساعت 18:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین