کد خبر: ۱۶۲۰۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۰

احمدی‌نژاد به المپیک لندن نمی‌رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک خبر سفر احمدی‌نژاد به لندن برای حضور در افتتاحیه المپیک را تکذیب کرد.

سید مهدی هاشمی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در گفت‌و گو با فارس با رد سفر رییس جمهور به کشور انگلستان برای حضور در المپیک لندن گفت: رییس جمهور تنها برای حضور در مراسم افتتاحیه المپیک و پارالمپیک لندن اظهار تمایل کرده‌اند.

وی افزود: هرگونه تصمیمی برای سفر رییس جمهور به المپیک لندن منوط به تصمیم گیری های بعدی و با توجه به فضای بین المللی اتخاذ خواهد شد.

بنا بر این گزارش، محمد رضا فرقانی مدیر دفتر امور بین الملل نهاد ریاست جمهوری نیز با رد هرگونه برنامه ای برای سفر احمدی‌نژاد به لندن برای شرکت در افتتاحیه مراسم المپیک گفت: تاکنون هیچ برنامه‌ای برای این منظور مطرح نشده است.

لازم به ذکر است صبح امروز بهرام افشار‌زاده دبیر کمیته ملی المپیک نیز از حضور احمدی نژاد در افتتاحیه المپیک و پارالمپیک شهر لندن خبر داده بود.

پیش از این عباسی وزیر جوانان و ورزش از عدم حضور احمدی نژاد در المپیک لندن به دلیل مسائل سیاسی خبر داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
0
0
همون تئاتری که مقامات برزیلی سر ما درآوردن برای هفت پشت ما بس است !
از نمایندگان محترم مجلس تقاضا داریم که پاسخ محکمی به رفتار دور از عرف دیپلماتیک مقامات برزیلی داده تا بدانند که با چه ملت بزرگ و قدرتمندی طرف هستند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین