کد خبر: ۸۰۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۹

«قناری» جلوی دوربین رفت

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: تله فیلم «قناری» محصول جدید شبکه جهانی سحر امروز در کرج کلید خورد.

به گزارش سرویس هفت هنر آفتاب، بر اساس اطلاعات قبلی قرار بود تله فیلم «قناری» بیستم شهریور ماه کلید بخورد اما به علت پاره‌ای مشکلات با یک تأخیر دو هفته‌ای امروز شنبه 6 مهرماه در ویلایی در منطقه کارخانه قند کرج جلوی دوربین رفت.

داستان فیلمنامه «قناری» که سپهر محمدی آن را به نگارش در آورده، با ورود دزد سابقه داری به نام عزت(با بازی مجید مشیری) به قصد سرقت به خانه حاج علی(با بازی پرویز پورحسینی) که اتفاقا فرد بسیار متدین و معتقدی است رنگ آغاز می‌گیرد. اما برای دزد نگون بخت درست در بدو ورود به منزل حاج علی حادثه ای رخ می‌دهد که منجر به صدمه شدید جسمی‌اش می‌شود. 

قصه به همین‌جا ختم نمی‌شود و دزد بدبیار در خانه هم با صاحبخانه روبرو می‌شود. رویارویی این دو شخصیت، بازگشت به خاطرات زندگی آنها، اتفاقاتی که از سر گذارنده و عمری که پشت سر گذاشته‌اند زمینه ساز تحولی عمیق در دزد قصه قناری می‌شود و او در صدد است به جبران مافات بپردازد اما باید دید ماجراهایی که در پس این ملاقات رخ می‌دهد، کشف بزرگ و غیر منتظره این دو شخصیت که پی می‌برند در واقع هر دو مرده‌اند و ... چگونه مسیر سناریویی را که سپهر محمدی خود نگاشته و تهیه کنندگی و کارگردانی‌اش را هم عهده دار است پیش می‌برند. 

در سکانس‌هایی که در ابتدای کار گروه تولید «قناری» در زاویه نگاه دوربین نشاندند پرویز پورحسینی، عزت ا.. رمضانی فر و مجید مشیری که ایفای نقش‌های اصلی فیلم هم به دوش آنهاست بازی کردند. در کنار این بازیگران، اسامی‌کاظم افرندنیا، علی زرینی، پریسا گلدوست، پانته آ مهدی نیا، صفر کشکولی و محمد رضا قیاس آبادی نیز دیده می‌شود. 

سایر عواملی که محمدی را در ساخت قناری یاری می‌دهند عبارتند از: دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: محمد صادقی راد، مدیر تصویربرداری: هوشنگ بنایی، مدیر تولید: افشین سلیمان پور، آهنگساز: محمد مهدی گورنگی، دستیار تولید: صابر میرزایی، طراح صحنه و لباس: فرخ مختاری، صدابردار: احسان صابریان: تدوین گر: وحید بهبودی، طراح گریم: افروز بوجاریا، مدیر تدارکات: حمید اصلانی و عکاس: الهه بهبودی 

بنا به پیش‌بینی محمدی، تصویربرداری این تله فیلم 25 مهرماه به پایان رسیده و نیمه آبان ماه آماده پخش از شبکه جهانی سحر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین