کد خبر: ۱۰۱۶۸۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴

سو استفاده از جوانان با اعلام حلال بودن صیغه بین دختر و پدر !

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چندی پیش فردی به نام "م.ب" که فردی کم سواد بوده و از ساده لوحی برخی دختران و زنان جوان سوء استفاده می نمود دستگیر شد.

به گزارش آفتاب به نقل از البرز این فرد 30 ساله که تحصیلات زیر دیپلم دارد، با جذب چند صد جوان دانشجو مبادرت به تشکیل کلاس‌های مختلف کرده و با بعضی از دختران و زنان نا آگاه ارتباط ‌های فردی و بعضاً غیر اخلاقی برقرار کرده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است.

"م.ب" دوره‌هایی را با عنوان "ابرآگاهی" برگزار کرده و با اخذ مبالغ کلان از این جوانان مطالبی را با عنوان سرفصل‌های آموزش تدریس می‌کرده است.

مطالب ارائه شده در کلاسهای او عمدتاً ملغمه‌ایی از عرفان‌های نوظهور و بطور خاص منفعت جویانه برای خودش بوده است.

در این باره یک منبع آگاه به خبرنگار البرز گفت: این فرد دست کم چهار جرم ثابت شده اقتصادی و یک مورد فساد اخلاقی در پرونده خود دارد که همه آنها در حال رسیدگی است.

این فرد شیاد اخیراً با سوء استفاده از اعتقادات و باورهای دینی یک رساله عملیه نیز منتشر و در اختیار افراد خاص قرار داده بود که به عنوان مثال در آن صیغه پدر و دختر باهم مجاز اعلام شده است!

متأسفانه این فرد با سوء استفاده از برخی ارتباطات اداری، کتابی با محتوای تفسیر نیز منتشر کرده که دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد با شماره شابک ۰-۶۷-۵۹۲۳-۹۶۴-۹۷۸ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
0
هردم ازاین باغ بزی میرسد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین