کد خبر: ۱۱۳۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۸

منصور ارضی: باید دور از چشم نامحرمان لخت شوید و سینه بزنید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بعداز حسین سازور و سعید حدادیان حاج منصور ارضی در واكنش به بخش‌نامه مركز امور مساجد مبنی‌بر جلوگیری از برهنه شدن در مساجد برای عزاداری گفت: بعضی افراد در این یكی دو روزه حرف‌هایی زدند كه ما پیگیر شدیم و ثابت شد كه این مسئولی كه آن بخشنامه را تنظیم كرده اصلا حوزه نرفته است.

به گزارش مشرق، منصور ارضی ظهر امروز سه‌شنبه در خلال مراسم دعای عرفه در صنف لباس فروش‌ها، با رهنمود دادن به علمای اعلام گفت: در سفر حضرت آقا به قم ایشان صحبت‌هایی ایراد فرمودند كه بسیارمهم است كه همه باید در مطالبات رهبری دقت داشته باشند. حوزه‌های ما نسبت به تربیت شاگردان با سواد باید قوی‌تر عمل كند و خدایی ناكرده افراد بی‌سواد از حوزه‌ها بیرون نیاید.

وی در واكنش به بخش‌نامه مركز امور مساجد مبنی‌بر جلوگیری از برهنه شدن در مساجد برای عزاداری گفت: بعضی افراد در این یكی دو روزه حرف‌هایی زدند كه ما پیگیر شدیم و ثابت شد كه این مسئولی كه آن بخشنامه را تنظیم كرده اصلا حوزه نرفته است و نتیجه این می‌شود كه به امام حسین(ع) و نوكر و دستگاه امام حسین(ع) اهانت می‌شود. این افراد دل‌های‌شان برگشته و به این نكته كه دین خدا بر همین عزاداری‌ها پاربرجاست توجه ندارند.
این مداح مشهور نسبت به هوشیاری در مورد ماجرای حوادث سال گذشته گفت: عزیزان بدانید هنوز آتش فتنه خاموش نشده است و سران فتنه هنوز آزاد هستند! 

وی افزود: امور مساجد در دوران فتنه تا به حال یک اطلاعیه بر علیه فتنه‌گران صادر نكرده است كه اعلام كند ما مخالف سران فتنه هستیم و كار به‌جایی رسید كه مقام معظم رهبری به‌تنهایی جلو آمدند و الحمدلله حتی مداحان چه در روز عاشورا و چه دیگر ایام برای یک لحظه از صحنه عقب‌نشینی نكردند.

منصور ارضی در ادامه گفت: چرا حضرت آقا فرمودند ایرانی‌ها باید 9 دی و عاشورا را بزرگ بدارند و از آن مواظبت كنند؟ برای اینكه دشمنان بدانند ما حسینی هستیم و باید مجالس حضرت اباعبدالله‌(ع) را بهتر و محكم‌تر از گذشته با اشعار خوب با مضامین ارزشمند و مقتل خوانی صحیح گرم و حفظ كرد و دور از چشم نامحرمان باید لخت شوید و سینه بزنید تا چشم دشمنان اسلام و انقلاب كور شود. 

حاج منصور ارضی در خاتمه اظهار داشت: دو ماه پیش من اعلام كردم كه سران فتنه نقشه كشیده‌اند كه هیأتی‌ها را بر هم بزنند و نفاق و دشمنی را در بین هیأتی‌ها به‌وجود بیاورند، چون این هیأتی‌ها بودند كه در مقابل فتنه‌گران ایستادند و آنها را در هم كوبیدند، لذا نقشه كشیدند از كانال هیأت وارد شوند و متاسفانه در این میان یک عده هم گول خوردند.

اظهارات منصور ارضی در حالی است كه در همین بخشنامه به مساجد اعلام شده سخنرانانی بیاورند تا ابعاد فتنه 88 را در محرم تشریح كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین