کد خبر: ۸۴۷۹۲
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۵
در گفتگوی تلویزیونی سه‌شنبه شب مطرح شد

انتقاد محمود احمدی‌نژاد از طرح امنیت اجتماعی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمدی‌نژاد گفت: «طرح امنیت اجتماعی، انتظامی نیست بلکه فرهنگی است و عناصر فرهنگی باید با کمک گرفتن از مردم آن را اجرا کنند»

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، محمود احمدی‌نژاد، در گفتگوی تلویزیونی سه‌شنبه شب که به طور زنده و از شبکه اول سیما پخش شد در پاسخ به سؤالی درباره نامه اخیر به وزیر کشور درباره رعایت حقوق شهروندی گفت: «این طرح قبلاً تهیه و برای صیانت از حریم اجتماعی تدوین شده است».
احمدی‌نژاد افزود: «‌متاسفانه وزارتی که باید این کار را مدیریت ‌می‌کرد آن را انجام نداد و فقط به فعالیت انتظامی پرداخت در صورتی که اساس این طرح، فرهنگی بود».

رئیس جمهور گفت: «از وزیر اسبق کشور (پورمحمدی) خواسته بودم که این کار فرهنگی را انجام دهد و وزیر بعدی آن نیز عمر وزارتش کفاف نداد».

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه باید با افرادی که به طور سازماندهی شده در صدد تخریب محیط اجتماعی هستند طبق قانون برخورد شود افزود: «بیشتر مردم ایران به ویژه جوانان از بهترین و پاک‌ترین مردم جهان هستند و بر اعتقادات اسلامی و فرهنگی خود ایستاده‌اند و حتی برای آن فداکاری و هزینه‌ می‌کنند».

رئیس جمهور درباره زمان ابلاغ این طرح به وزیر کشور گفت: «این کار از گذشته در دستور کار دولت بوده است و هر وقت این فعالیت انجام شود برخی از آن انتقاد ‌می‌کنند».

احمدی‌نژاد با تشکر از زحمات نیروی انتظامی برای اجرای طرح امنیت اجتماعی گفت: «این طرح انتظامی نیست بلکه فرهنگی است و عناصر فرهنگی باید با کمک گرفتن از مردم آن را اجرا کنند».

رئیس جمهور گفت: «‌در 20 جلسه تخصصی به مدیران مربوط برای اجرای این طرح تذکر دادم اما متاسفانه در اجرا تاخیر انجام شد و در روزهای گذشته نیز خبرهای ناخوشایندی شنیدم که باید در این زمینه چاره اندیشی شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۳۰
0
0
دوباره نزديك انتخابات شديم. ولي واي بر ما كه فكر ميكنند اينقدر كودن هستيم. تقصير هم ندارند چون خود ما اين شبهه را برايشان ايجاد كرده ايم
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۳۰
0
0
كسي به حرف ريس جمهور گوش نميدهد .......
جالب و خنده دار و گريه آور
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۱
0
0
اين يك شگرد تبليغاتي بسيار ... است.ظاهرا كودن بودن مردم براي احمدي نژاد ثابت شده!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین