کد خبر: ۱۸۳۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۹
عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

دولت زودتر بودجه را بفرستد

با روال کنونی مجبوریم بودجه «چند‌دوازدهم» تصویب کنیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جعفر قادری نماینده شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه زمان ارسال قانونی لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس به اتمام رسیده، اظهار داشت: دولت باید لایحه بودجه را هرچه زودتر ارائه دهد تا مجلس بودجه را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: اگر تاخیر در ارائه لایحه بودجه زیاد باشد بررسی لایحه بودجه با مشکل مواجه می‌شود و آن زمان یا دولت باید لایحه به مجلس ارائه دهد و یا اینکه مجلس در قالب طرح، بودجه را به صورت چند دوازدهم به تصویب برساند.

قادری ادامه داد: با روالی که پیش می‌رود به احتمال زیاد مجبور شویم که بودجه چند دوازدهم را به تصویب برسانیم و البته اگر بودجه اواخر سال به مجلس ارسال شود محدودیت ما بیشتر خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولتی‌ها می‌گویند که در حال حاضر وضعیت صادرات مشخص نیست و یک مجهول به مجهولات قبلی اضافه شده است چرا که قبلا قیمت ارز مشخص نبود ولی در حال حاضر میزان صادرات هم مشخص نیست؛ ولی باید توجه کرد که این بهانه نباید باعث شود که بودجه به مجلس ارسال نشود.

قادری تصریح کرد: دولت باید به حداقل‌ها بسنده کند و بودجه را به مجلس بفرستد و در صورت لزوم اعمال تغییرات طی سال آینده به صورت متمم لایحه‌ای را به مجلس ارائه دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
0
0
اصلاً این دولت در این هفت سال یک بودجه به موقع به مجلس داده؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین