کد خبر: ۱۳۱۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳

نماینده سمنان: سه نفرمست قوی‌ترین مرد جهان را کشته‌اند، می‌گویید روزنامه‌ها خبرش را ندهند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح امروز برخی مقامات قضایی و انتظامی برای پاسخ‌گویی نسبت به خشونت‌های اجتماعی اخیر به مجلس دعوت شده بودند. 

تمامی سخنرانان این جلسه از وزرای کشور و دادگستری گرفته تا دادستان کل کشور و روسای کمیسیون‌های قضایی و امنیتملی، بر این موضوع تاکید کردند که رسانه‌ها به القای جو ناامنی در جامعه دامن زده و احساس امنیت را که از خود امنیت مهم‌تر است، به مخاطره انداخته‌اند. 

پس از پایان این مذاکرات، مصطفی کواکبیان مدیر مسئول روزنامه مردم‌سالاری در مقام دفاع از رسانه‌ها برآمد و گفت: چرا در عدم امنیت، همه رسانه‌ها را محکوم کردند؟ در آموزش الفبای رسانه‌ای به خبرنگاران می‌گویند که اگر سگی کسی را گاز بگیرد خبر نیست ولی اگر کسی، سگی را گاز بگیرد، خبر است!

وی افزود: سه نفر مست لایعقل رفته‌اند در کرج قوی‌ترین مرد جهان را کشته‌اند و آقایان انتظار دارند که رسانه‌ها چیزی ننویسند! امام جمعه یک شهری حادثه تجاوز در شهر را از تریبون علنی اعلام می‌کند بعد به رسانه‌ها می‌گویند که چرا می‌نویسی؟! 

باهنر که از توضیحات کواکبیان درباره آموزش روزنامه‌نگاری خنده‌اش گرفته بود، به شوخی به وی گفت: پس شما اگر مردی پای کسی را گاز بگیرد، می‌نویسید؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین