کد خبر: ۹۲۹۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۹

فرمانده سپاه: انقلابیون گذشته درصدد تغییر راه امام بودند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «همه ما باید بدانیم وصیت مشترک همه شهدا دفاع از انقلاب، نظام و در راس آن ولایت فقیه می‌باشد كه ضمانت استقرار و بقای انقلاب و نظام است».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، سردار جعفری روز پنجشنبه در مراسم وداع با سرداران شهید شوشتری و محمدی‌زاده اظهار داشت: «دل‌های غم‌زده، محروم و ستم كشیده مردم سیستان و بلوچستان، دلسوزی‌های پدرانه و مدیریت ایثارگرانه شهید شوشتری را فراموش نخواهند كرد».

وی گفت: «او از خدا خواسته بود در راه برقراری امنیت به شهادت برسد و امروز شاید خون پاک او بتواند مشكلات این منطقه را حل كند».

سردار جعفری ادامه داد: «غیور مردانی چون سرلشكر شهید شوشتری و سردار محمدزاده ثابت كردند كه انقلاب اسلامی همانند روزهای اول انقلاب با اقتدار و استحكام باقی و راه خود را ادامه می‌دهد».

وی عنوان كرد: «در زمانی كه برخی افراد جامعه برای عقب‌ نماندن از مادیات زندگی مسابقه می‌گذارند شهادت جای شگفتی است و تقدیر دارد».

فرمانده كل سپاه گفت: «همه ما باید بدانیم وصیت مشترک همه شهدا دفاع از انقلاب، نظام و در راس آن ولایت فقیه می‌باشد كه ضمانت استقرار و بقای انقلاب و نظام است».

وی با بیان اینكه امروز دشمن ولایت فقیه را هدف قرارداده است ادامه داد: «برخی در حوادث اخیر كه مدعیان راه امام و انقلابیون گذشته بودند با زیرپا گذاشته شدن اخلاق الهی و خواسته‌های انقلاب درصدد تغییر راه امام و رساندن دشمن به این هدف خود برآمدند اما شهادت فرزندان انقلاب ثابت كرد كه راه امام استمرار دارد».

وی ادامه داد: «پیام خون این شهدا، وحدت بین همه اقشار جامعه ایران است كه ما امیدواریم به عنوان بازمانده خون آنها بتوانیم در این راه گام برداریم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین