کد خبر: ۶۲۰۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۲۵
در واکنش به تحولات در اتاق بازرگانی

موتلفه: نهاوندیان و خاموشی فرقی با هم ندارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محمدنبی حبیبی» دبیرکل حزب موتلفه در واکنش به پایان 27 سال ریاست «سید علی‌نقی سیدخاموشی» بر اتاق بازرگانی ایران و انتخاب «محمد نهاوندیان» به ریاست این اتاق اظهار داشت: آقای خاموشی و نهاوندیان هر دو به طور کامل متعلق به جریان اصولگرایی کشور هستند و هیچ تفاوتی در مبانی فکری آن‌ها نمی‌بینم. 

حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در پاسخ به اینکه «طی این سال‌های خاموشی به عنوان چهره همسو با موتلفه شناخته شده،‌ آیا رفتن او راست‌سنتی را تضعیف نمی‌کند؟» گفت: در این انتخابات یک نفر اصولگرا جای خود را به اصولگرای دیگری داد و من در مبانی فکری نهاوندیان و خاموشی تفاوتی نمی‌بینم.

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود «با ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت، نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران شد؟»، تصریح کرد: من هیچ‌ گونه دلیل قانع کنند‌ه‌ای برای این سوال ندارم که میان اصلاح‌طلبان و حامیان دولت ائتلاف شکل گرفته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه در پایان خاطرنشان کرد: آقایان خاموشی و نهاوندیان به طور کامل در طیف اصولگرایان کشور قرار دارند، منتهی در هر انتخاباتی رای‌دهندگان براساس سلیقه ممکن است آرای متفاوتی داشته باشند که باید رای اکثریت پذیرفته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین