کد خبر: ۹۰۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۸

موسوی خود را پیروز قاطع انتخابات اعلام کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آفتاب: مهندس میرحسین موسوی دقایقی پیش خود را پیروز دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

موسوی در جمع خبرنگاران گفت بر اساس شواهد و قراین ما خود را پیروز قطعی میدان می‌دانیم و امیدواریم که همه تسلیم اراده مردم شویم.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، موسوی با تشکر از حضور آگاهانه مردم اظهار داشت که این حضور توأم با آگاهی از وظایف دینی و ملی بود و با توجه به نقدهایی که نسبت به وضع موجود وجود داشته حضور مردم فوق‌العاده استثنایی بود و ما کسانی را در پای صندوق‌های رأی دیدیم که برخی از آن‌ها تا امروز رأی نداده بودند.

وی مشارکت مردم را قابل قیاس با اوایل انقلاب عنوان کرد و گفت امروز شاهد صف‌های طولانی مردم بودیم که در برخی آن‌ها مردم تا 2 ساعت برای رأی دادن منتظر مانده بودند و این نشان دهنده امید آن‌ها است که فکر می‌کنند می‌توانند تغییراتی را در جهت مطلوب در کشور ایجاد کنند.

قطعاً این بزرگترین سرمایه ما است و سرمایه ما است و من از شور و نشاط و آگاهی و فداکاری مردم تشکر می‌کنم . حالا باید دید که آیا دولت به شکل مناسبی با این پدیده خارق‌العاده برخورد کرده است یا خیر؟ پاسخ این است که نه. متأسفانه قدر این حرکت دانسته نشده است.

من با نسبت آرای بسیار زیادی برنده قطعی انتخابات هستم. اکثریت مردم به من رأی دادند. البته نتایج قطعی اعلام می‌شود و آنچه من گفتم نتایجی است که ما از استان‌ها و شهرستان‌های سطح کشور گرفته‌ایم. ما با اخراج وسیع ناظران خود، حمله به ستادها و معطل کردن تعرفه‌ها روبه‌رو بودیم.

اخبار تکمیلی ارسال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Ukraine
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۳
5
2
صبح رسید و یار مظلومان و مستضعفین و قاطع دست خیانتکاران و ثروت دوستان و مال اندوزان و منافقین و استکباریون با رای ملت انتخاب شد نا به خواست و اراده مردم دست اینان را (که هماینک آثار ترس در ایشان نمایان گشته ) برای همیشه از این مملکت پرافتخوار قطع نماید و سیاه نمایان و فتنه افکنان و دروغ پردازان را به سزای اعمالشان برساند و مردم با انتخاب خود نشان دادند که این توهین ها نه به شما(رئیس جمهور محترم) بلکه به شعور این مردم و انتخاب این مردم بوده و گذشت جایز نیست چرا که باعث تکرار می شود .زنده باد دکتر احمدی نژاد فرزند شحاع و آگاه ملت سرافزار و پیروز ایران سر بلند ! یک دانشجوی فیزیک هسته در اوکراین. یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
6
7
دلتنگتیم سید، خدا پشت و پناهت باشد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین