کد خبر: ۱۷۴۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴

توقف پروازهای "بریتیش ایرویز"، "ایرفرانس" و تاجیکستان به ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: انتخاب نوشت: بریتیش ایرویز، شرکت هواپیمایی انگلیس اعلام کرد که از این پس تا اطلاع بعدی،‌ پروازهای خود به تهران را متوقف می کند.

برتیش ایرویز در اطلاعیه ای اعلام کرد: آخرین پرواز این شرکت از فرودگاه هیثرو لندن به تهران، روز جمعه ۱۲ اکتبر جاری برابر با ۲۱ مهرماه خواهد بود و آخرین سرویس تهران به لندن نیز یک روز بعد، در روز شنبه ۱۳ اکتبر و به عبارتی ۲۲ مهرماه پرواز خواهد کرد.

بریتیش ایرویز همچنین اضافه کرده که در زمستان امسال نیز پروازی بین لندن – تهران نخواهد داشت و پروازهای احتمالی آینده هم در دست مطالعه خواهد بود.

شرکت ایرفرانس نیز در وب سایت خود پرواز به تهران را با عبارت «فراهم نیست» مشخص کرده و از مسافران و متقاضیان به تهران خواسته است تا با دفتر این شرکت در دوبی تماس بگیرند.

سرویس هوایی تاجیکستان به ایران هم از روز سه شنبه متوقف شده است.

سخنگوی شرکت هوایی تاجیکستان گفته می شود که مقام های سرویس دهنده درفرودگاه تهران، تحویل سوخت مورد نیاز هواپیماهای خارجی را به پرداخت هزینه آن به ارزهای معتبر خارجی مشروط کرده اند.

این سخنگو گفته است که توقف پروازها موقتی است ولی به زمان از سرگیری پروازها اشاره ای نکرده است.

افزایش 50 درصدی قیمت بلیت

رییس سازمان هواپیمایی کشور از افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی تا دو هفته دیگر خبر داد.

کاپیتان حمید پهلوانی در این زمینه توضیح داده که برای تعیین نرخ بلیت هواپیما، فاکتورهای گوناگون و ازجمله ارز در نظر گرفته می شود و با تغییرات نرخ ارز، نرخ گذاری مجدد برای قیمت بلیت، اجتناب ناپذیر شده است.

پهلوانی ابراز میدواری کرده است که فرایندی ایجاد شود تا مشکل تعیین نرخ پرواز شرکت های داخلی و خارجی که گریبانگیر صنعت هوایی شده است، برطرف شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین