کد خبر: ۱۱۴۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
در مانور بزرگ ولايت؛ ايمنی در برابر حوادث

سردار نقدی: فتنه‌های پيچيده تر از ۸۸ در راه است

در تاريخ، هيچ کشوری به اين اندازه محبوبيت نداشته است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار نقدی در مانور بزرگ ولايت؛ ايمنی در برابر حوادث، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: ما نياز به بصيرت و و هوشياری داريم تا بتوانيم فتنه‌هايی که در حال طراحی هستند را خنثی کنيم. 

فرمانده بسيج با اشاره به اين که بعضی‌ها به طرح هدفمندی و تحول اقتصادی دل بسته‌اند تا در کارها اخلال ايجاد کنند، گفت: اين بحران‌ها در پوشش‌های پيچيده‌تری اجرا می‌شوند و قصد دارند با جلوه‌های مذهبی عوام‌فريبی کنند و با اشاعه مواد مخدر و فساد جوانان را از راه به در ببرند که ملت انشاالله اين بار نيز مقابل آنها خواهد ايستاد.

او ضمن اشاره به وضعيت گذشته به حاضران گفت: پيروزی‌های ما توفيق الهی بوده است. به ياد بياوريد روزی را که آمريکا با يک تلفن هيات وزيران شما را تغيير می‌داد. در مقابل ساواک جهنمی دست خالی و کوچک بوديد. شوروی مستکبر و آمريکای جنايتکار دستشان در دست هم بود تا شما را به زانو در آورند. از دادن سيم خاردار به شما دريغ داشتند. از دادن يک قطعه برای راه افتادن توربين‌های از کار افتاده خودداری می‌کردند. شما خار بوديد و ما شما را برجسته و پيروز کرديم. 

نقدی ادامه داد: ملت از بی‌سوادی مطلق در ابتدای انقلاب حالا به‌جايی رسيده است که ماهواره پرتاب می‌کند و با دانش و علم خود می‌تواند کشور را بسازد.

او گفت: به ياد بياوريد که بدون يک مستشار شرقی و غربی نمی‌توانستيد يک سد آب نگه‌دار روی يک رودخانه کوچک بزنيد و امروز صادر کننده خدمات فنی و مهندسی هستيد. آن روزها را به‌ياد بياوريد و اين روزها را ببينيد اما مغرور نشويد.

او با تاکيد بر اين که ايران امروز در دنيا عظمت دارد، ادامه داد: در تاريخ، هيچ کشوری به اين اندازه محبوبيت نداشته و اين همه دشمن در طول تاريخ بشر برای هيچ کشوری وجود نداشته است.
او اضافه کرد: اين عظمت‌ها نشانه سر نهادان به حکم خداست. خدا وعده‌اش را محقق کرد همين امسال که روز بسيج پس از عيد غدير آمد، نشانه ارتباط معناداری است. در قرآن هم بعد از ولايت است که بسيج را معرفی می‌کنند.

او گفت: ۳۲ سال است که همه قدرت‌ها همه زورشان را گذاشته‌اند و اين همه کودتا و جنگ و ترور و جنگ نرم و ... تدارک ديدند داخل نظام نفوذ کردند و حتی فتنه سال ۸۸ را تدارک ديدند و ۸۰ شبکه ماهواره‌ای را برای پيشبرد اهدافشان تغذيه کردند تا به زبان فارسی برنامه پخش کنند و افراد صاحب منصب و صاحب نام را همراه خود کردند تا ملت را فريب دهند اما شکست خوردند چرا که ملت ايران که همه بسيجی هستند دامن ولايت را رها نکردند و اين نشانه لطف الهی است و البته شرط استمرار لطف الهی نيز صبر و ايستادگی و تقواست.

او با اشاره به اين که بعد از فتنه سال ۸۸ ملت ايران مدام در حال پاداش گرفتن از خداست، گفت: واقعا ببينيد ثمره ايستادگی مقابل فتنه ۸۸ چقدر پيروزی بود. از اول امسال مدام خبرهای خوب می‌شنويم و اين پاداش پروا پيشگی و صبر ملت ماست. چون ايستاديد خدا به شما جايزه می‌دهد. ببينيد در بخش روابط بين الملل به چه پيروزی‌هايی رسيديم. حتی مدال‌های ورزشی نيز جايزه‌ای بود که خدا به ما داد. چون ايستادگی کرده‌ايد اين جايزه‌ها را بگيريد. 

او بسيج را پافشاری بر ايمان و راه ولايت معنی کرد و ادامه داد: ما بايد خود را برای جنگ آب و اداره درست برق آماده کنيم. بسيج و پدافند غير عامل از مرحله طراحی بايد وارد عمل شود و نظر بدهد که بهتر است نيروگاه‌های ما ۲ هزار مگاوات باشد يا کوچکتر. در دل کوه باشد يا بستر زمين.

او گفت: ما ماموريت داريم يک کشور الگو به تمام معنا را به بشريت عرضه کنيم و اسلام را در همه ابعاد پياده کنيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین