کد خبر: ۱۳۳۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۶
رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

آب‌بازی ممنوع است/ افرادی که اقدام به آب‌بازی می‌کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

آب‌بازی برای رسیدن به اهداف شوم دشمنان است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری عده‌ای در پارک آب و آتش خبر داد و گفت: پشت موضوع آب بازی اهداف دیگری وجود دارد که تعدادی از جوانان وسیله رسیدن به آن شده‌اند. آنها باید بدانند که این دعوت‌ها سبب خیر نیست و دعوت به شر است. 

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: آنچه برای پلیس ملاک است عمل در چارچوب قانون و احترام به ارزش‌ها و هنجارها است. یک بار در گذشته اعلام کردیم که آب‌بازی و هنجارشکنی ممنوع است و هرکجا که خارج از این قاعده عمل شود پلیس تحمل آن را ندارد.

وی ادامه داد: یکبار به افرادی که شاید ناآگاهانه در پی یک دعوت گروهی آمده بودند تذکر دادیم. این افراد اعمالی را مرتکب شدند که از نظر اخلاقی بسیار زشت و نامطلوب بود. همه جوانان باید بدانند که این دعوت‌ها سبب خیر نیست و دعوت به شر است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پشت موضوع آب‌بازی اهداف دیگری وجود دارد که تعدادی از جوانان وسیله رسیدن به آن شده‌اند و در واقع طعمه این افراد برای رسیدن به اهداف شوم دشمنان هستند. به فریب‌خوردگان توصیه می‌کنیم که مراقب فریب آدم‌هایی که در بیرون نشسته و این برنامه‌ها را طراحی می‌کنند باشند.

سردار رادان از دستگیری افرادی در روز جمعه خبر داد و افزود: روز جمعه تعداد اندکی از این هنجارشکنان که قصد آب‌بازی داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند. البته اقبال به سوی این گروه بسیار کم شده و افرادی که با آنها همکاری می‌کنند یا واقعا نادانند یا به قانون بی‌توجه هستند.

وی تاکید کرد: پلیس در هر صورت با این افراد برخورد می‌کند. همچنین افرادی که با قصد و غرض اقدام به آب بازی می‌کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی هدف این گروه را زشت نشان دادن چهره جامعه دانست و اظهار داشت: این افراد به دنبال زشت نشان دادن جامعه هستند و همانند اسم گروه شان "گندکشان" که به درستی برای خود انتخاب کرده‌اند مشخص است می‌خواهند عده‌ای از جوانان ایران را با چهره بد معرفی کنند. البته پلیس با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی اجازه چنین سوء‌استفاده‌ای را نمی‌دهد و با گردانندگان و افراد اصلی این گروه برخورد می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین