کد خبر: ۱۲۸۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۴

توقف خدمات گوگل برای مرورگرهای قدیمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شركت گوگل اعلام كرد كه از اول ماه اوت برای بهبود استفاده از این وب سایت جستجوگر ارائه خدمات برای نسخه قدیمی مرورگرهای اینترنتی را متوقف خواهد كرد.

این مرورگرها عبارتند از: «IE7» ، «سافاری ۳» و «فایر فاكس ۳.۵» بر اساس این تغییرات، گوگل دیگر خدمات نرم افزاری خود از جمله گوگل تاك (Google Talk) و گوگل داكس (Google Docs) را با این مرورگرها ارائه نخواهد كرد. گوگل در عین حال هشدار داده است كه بخش اعظم وب سایت هایی كه خدمات اینترنتی ارائه می دهند در آینده نزدیك ارائه خدمات برای نسخه قدیمی این مرورگرها را متوقف خواهند كرد.

به گزارش وب سایت «سی بی آر»، شركت گوگل در یادداشتی كه اخیرا در وبلاگ خود منتشر كرده است می گوید كه مهندسان و طراحان این شركت قصد دارند از پتانسیل و توانایی های مرورگرهای جدید بهره بگیرند تا كاربری از این وب سایت برای مشتركان ارتقاء یابد.

معاون مدیرعامل گوگل در بخشی از این یادداشت نوشته است: «از روز اول ماه اوت ارائه خدمات برای مرورگرهای موجود و نسخه های قدیمی «كروم»، «فایرفاكس»، «اینترنت اكسپلورر» و « سافاری» را بر اساس تشخیص خود ادامه خواهیم داد. هر زمانی كه نسخه جدیدی از این مرورگرها عرضه شود ما ارائه خدمات برای آن نسخه را آغاز كرده و همزمان سومین نسخه قدیمی از آن محصول را از دور خارج خواهیم كرد.»

بر اساس همین بیانیه از روز اول ماه اوت، وب سایت گوگل ارائه خدمات برای بسیاری از نسخه های قدیمی مرورگرهایی چون «فایر فاكس ۳.۵»، «اینترنت اكسپلورر ۷» و «سافاری ۳» را متوقف می كند.
معاون مدیرعامل گوگل افزوده است: كاربرانی كه از نسخه های قدیمی این مرورگرها استفاده می كنند ممكن است برای كار با برخی از خدمات گوگل مثل جی میل، تقویم گوگل، گوگل تاك و گوگل داكس دچار مشكل شوند. گوگل به كاربران توصیه می كند كه مرورگرهای قدیمی خود را با نسخه های مشابه ولی به روز شده جایگزین كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین