کد خبر: ۱۶۴۵۷۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۵
12 سريال جديد و قديمي براي رمضان 91

جدول پخش تلويزيوني ماه رمضان امسال فشرده‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تلويزيون درصدد برآمده تا با پوشش گسترده مسابقات المپيك 2012، رضايت مخاطبانش را جلب كند؛ بر اين اساس پيش‌بيني مي‌شود ويژه برنامه‌هاي المپيك و سريال‌هاي مناسبتي بيش از ساير ساختارها، مخاطب را پاي تلويزيون نگه دارند. 

در ماه رمضان امسال به‌رغم سال‌هاي گذشته هيچ يك از شبكه‌هاي تلويزيوني به سراغ داستان‌هاي ماورايي نرفته‌اند؛ ضمن اينكه دو سريال با مضمون طنز پخش خواهند شد. شبكه يك سيما ماه رمضان امسال با «راز پنهان» فلورا سام (22 و 30، تكرار ساعت 15 و 15)، شبكه دو با «چمدان» (23 و 45 دقيقه)، شبکه 3 با «خداحافظ بچه» منوچهر هادي (21، تكرار ساعت 16) و شبكه تهران هم ماه رمضان امسال با پخش مجموعه «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» (ساعت 19 پيش از افطار، تكرار همان شب ساعت 23) به استقبال مخاطبان خواهند رفت. 

شبكه دوی سیما همچنين مجموعه نمايشي «مثل من، مثل تو» را براي گروه كودك و خردسال در ايام ماه رمضان در نظر گرفته است. شبكه دو سيما ماه رمضان برنامه «سينما معناگرا» را هر روز ساعت 18 به مدت 90 دقيقه در كنداكتور پخش خود دارد. سريال «سرزمين قدس» هم در 30 قسمت 50 دقيقه‌اي توسط كشور سوريه توليد شده است كه هر شب ساعت 21 و 45 دقيقه پخش مي‌شود. اين مجموعه به كارگرداني احمد ديعبس تهيه شده كه در آن به ظلم‌هايي كه انگليسي‌ها به مردم مظلوم فلسطين روا داشته‌اند، پرداخته است.

شبکه 3 هم سري ششم از مجموعه طنز
خنده بازار به تهيه كنندگي فريد شب‌خيز و كارگرداني‌ شهاب عباسي را در كنداكتور پخش خود دارد كه هر شب ساعت 21 و 45 دقيقه بعد از پايان سريال خداحافظ بچه به مدت 60 دقيقه پخش مي‌شود و تكرار آن روز بعد ساعت 18 و 15 دقيقه به روي آنتن مي‌رود. به گزارش ايسنا، از هم اينك ويژه برنامه‌هاي المپيك تلويزيون هم مشخص شده‌اند و قرار است از شبكه‌هاي سراسري همچون يك،‌ دو، سه و پنج سيما پخش شوند. 

پخش ويژه برنامه‌هاي المپيك از اول ماه رمضان آغاز مي‌شود كه اين ويژه برنامه‌ها از شبكه يك سيما هر روز ساعت 16 به مدت 45 دقيقه روي آنتن مي‌روند؛ همچنين شبكه دو سيما هم ساعت 13 و 30 دقيقه هر روزش را به مدت نيم ساعت به پخش برنامه‌هاي المپيك اختصاص مي‌دهد. شبكه سه سيما هم عصر هر روز از ساعت 17 تا 17 و 45 دقيقه ويژه برنامه‌هاي المپيك را در كنداكتور پخش خود خواهد داشت. شبكه تهران هم به عنوان يكي از شبكه‌هاي سراسري، قرار است پخش برنامه‌هاي المپيك را به همراه داشته باشد و هر روز اين برنامه را ساعت 15 و 15 دقيقه پخش مي‌كند. 

به گزارش ايسنا،‌ ماه رمضان هر سال تلويزيون علاوه بر سريال‌هاي جديد مناسبتي، يكسري سريال‌هاي قديمي سال‌هاي گذشته را هم به روي آنتن مي‌برد كه پخش آنها هم از روز اول ماه رمضان آغاز مي‌شود. 

از جمله سريال‌هاي جديدي كه براي ماه رمضان امسال در نظر گرفته شده‌اند و قرار است از شنبه شب 31 تير ماه روز اول ماه رمضان به روي آنتن بروند، «دلنوازان‌»، «خسته‌دلان‌»، «سرگشته‌»، «صاحب‌دلان» و «اغما» هستند. 

سريال «اغما» با موضوع ماورايي هر روز عصر ساعت 17 و 30 دقيقه از شبكه يك سيما پخش مي‌شود كه بازيگراني همچون امين تارخ‌، ناصر ممدوح‌، ايرج نوذري‌، لعيا زنگنه،‌ شيرين بينا و... در آن ايفاي نقش كردند. شبكه سه «دلنوازان» را هر روز ساعت 12 روي آنتن مي‌برد. شبكه تهران هم قصد دارد سريال «سرگشته» به كارگرداني محمد حسين حقيقي را هر روز ساعت 13 و 30 دقيقه پخش كند در اين سريال گلچهره سجاديه‌، علي دهكردي‌، بهناز جعفري،‌ عبدالرضا اكبري،‌ انوشيروان ارجمند و... حضور داشتند. 

سريال «خسته دلان» هر روز از شبكه قرآن و معارف ساعت 14 به روي آنتن خواهد رفت.
شبكه آموزش هم قصد دارد سريال «صاحبدلان» به كارگرداني محمد حسين لطيفي را هر روز ساعت 16 و 45 دقيقه پخش كند. ثريا قاسمي،‌ باران كوثري،‌ برزو ارجمند،‌ پوريا پورسرخ،‌ محمد كاسبي و... بازيگران اين سريال هستند. {$old_album_164570}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین